וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 63: מלאני גריפית' מדהימה בהלבשה תחתונה

25.10.2020 / 10:17

כחלק מחודש העלאת המודעות לסרטן השד הצטלמה הכוכבת בהלבשה תחתונה ורודה והוכיחה (שוב) שגיל הוא רק מספר. לקמפיין הצטרפו חברות מפורסמות נוספות שהצטלמו בלנז'רי כמו דקוטה פנינג, קייט הדסון וזואי סלדנה

מלאני גריפית וג'ף דניאלס בסרט "משהו פראי"/ORION

בגיל 63 מלאני גריפית' מתפשטת למען מטרה טובה. השחקנית שכיכבה בסרטים "נערה עובדת" ו"משהו פראי" (גם להיות אימא של דקוטה ג'ונסון זה כבר טייטל בפני עצמו), הצטלמה בשבוע שעבר בהלבשה תחתונה ורודה, הכול כחלק מקמפיין לרגל חודש המודעות לסרטן השד. גריפית' ניצלה את ההזדמנות גם לקדם את מותג ההלבשה התחתונה KIT והחמיאה לפריטים שלהם כשכתבה שהם "סופר סקסיים וכל כך נוחים".

החברות המפורסמות של הכוכבת לא הצליחו להירגע מהפיגורה המדהימה שלה. "WHOA MAMA," כתבה ג'יימי לי קרטיס, בעוד שרומר וויליס הגיבה: "את נראית כל כך יפה." "את לא אמורה ללבוש את זה לאמבטיה, טיפשונת," התבדחה צ'לסי הנדלר, וגריפית ענתה לה: "אני עמדתי להתפשט, טיפשונת".

לאורך כל חודש אוקטובר, המותג Kit Underwearments - ששייך לסטייליסטים ההוליוודים ג'יימי מזרחי וסימון הרוש - יתרמו 5% מכלל המכירות שלהם לקרן לחקר סרטן השד, יחד עם תוספת של דולר בכל פעם שמישהו מפרסם תמונה בתחתונים באמצעות ההאשטג kitstokickcancer# ומתייג אותם בחשבון kitundergarments.

כוכבות נוספות נרתמו למען המטרה החשובה ופרסמו תמונות שלהן ברשתות החברתיות בהלבשה התחתונה הוורודה של המותג. קייט הדסון קפצה באוויר בתחתונים בגזרה גבוהה וחזיית תחרה מעודנת, נינה דוברוב בחזייה וסריג מפנק, זואי סלדנה על המעקה במרפסת ודקוטה פנינג משתקפת מבעד מראה זהובה.

עוד בוואלה!

מתברר שגיל זה רק מספר: מלאני גריפית' מבלה טופלס על יאכטה

לכתבה המלאה

ומלאני היא לא היחידה שהצטלמה ככה

ג'נוארי ג'ונס

קרלי קלוס

סלמה בלייר

ראשידה ג'ונס

זואי סלדנה

דקוטה פנינג

קייט הדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully