וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שכולם בטוחים שהסירה את הצלעות חושפת את האמת

2.11.2020 / 0:02

ת'לימה סילבה מברזיל ספגה אש ברשתות החברתיות בגלל המותניים הצרות במיוחד שלה, ולכן היא סיפרה על הסוד שעזר לה להגיע להישגים הללו מבלי לעבור ניתוח אחד - וזה נקרא דיאטת "בטן יבשה"

הדוגמנית ת'לימה סילבה/t_thathasilv

ת'לימה סילבה מברזיל זכתה לא מזמן לככב על שער המגזין L'Officiel 1000 Models שם הוכתרה בתור "הפנים של השנה", אבל מאז כולם מדברים דווקא על הגוף שלה. הדוגמנית הברזילאית בת ה-20 הייתה צריכה להגן על הפיגורה הדקיקה שלה אחרי שאנשים טענו שהיא ככל הנראה עברה ניתוח להסרת צלעות כדי להשיג מותניים צרות כל כך. היא מצידה טענה בתוקף שהיא נראית כך רק כתוצאה מגנטיקה טובה ודיאטה בריאה שכוללת שתייה של 1.5 ליטרים של מיץ תרד בכל יום.

סילבה מעלה בתדירות גבוהה לרשת תמונות שלה בביקיני ובגדים תחתונים לחשבון האינסטגרם שלה שצבר כבר 100 אלף עוקבים, ומקבלת לא מעט תגובות מאנשים שטוענים שהיא עברה לפחות ניתוח אחד.- זאת כיוון שההיקף של המותנים שלה 56 סנטימטרים, אך היא טוענת כי מדובר בנתון טבעי לחלוטין.

נראית כך ללא ניתוח אחד, ת'לימה סילבה

הפנים של השנה על שער L'officiel Magazine 1000 Models

"מעולם לא עברתי ניתוח כדי להסיר את הצלעות שלי", מספרת סילבה, "אני שומרת על דיאטה סבירה ואוכלת לפעמים ג'אנק פוד בלי שום אובססיה. אין ספק שלגנטיקה שלי יש חלק בזה. אני גם שותה יותר מליטר וחצי של מיץ תרד בכל יום, וזה עוזר לי לשמור על בטן שטוחה".

ת'לימה מברזיל קוראת לרוטינת האכילה שלה דיאטת "בטן יבשה" אבל מודה שהיא מפנקת את עצמה כשהיא רוצה. רוב האוכל שלה הוא צמחוני, במיוחד במהלך סגר הקורונה. היא מספרת כי: "אני לא מקפידה על הדיאטה שלי, אבל במהלך הסגר הייתי צמחונית לגמרי כדי לשמור על שפיות, בגלל שהייתי מאוד עצובה עם כל מה שקורה לעולם".

עוד בוואלה! אופנה

הדוגמנית "שכחה לשים מכנסיים" והוצפה בהצעות נישואים

לכתבה המלאה

עוד מת'לימה סילבה

View this post on Instagram

@snowhitephotography @dariuszdariusz ?

A post shared by Thalima Silva?❤️ (@t_thathasilv) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully