וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיזון המושלם בין קלאסי לאדג'י: מעיל עור מחויט

29.10.2020 / 7:32

ז'קטים מעור בגזרת האופנובריות היו רלוונטים מאז ומתמיד במלתחת החורף שלנו. העונה הכלאה של בלייזר שחור קלאסי בדמוי ז'קט עור הוא הפייבוריט שלנו וככה ה'איט גירלז' החמות בעולם עושות את זה

ShutterStock

מצאנו את הפריט שהולך להיות הפייבוריטי שלנו בחורף הקרוב - ז'קט עור בגזרת בלייזר גברי מחויט ואוברסייזי. קשה לנו לעצור את ההתלהבות, אבל יש פה בינגו חרישות רציני, במיוחד לנו בישראל. אם בעונות הקודמות לא הצלחנו לאתר בשורה ממשית בקטגוריית מעילי העור (עם עדיפות לדמוי עור לטובת הסביבה וההומניות), אלוהי האינסטגרם והמשפיעניות הצליחו להדליק אותנו בקלות על המגמה.

יש פה מפגש חד פעמי של סטייל, סטייטמנט, שימושיות ופוטנציאל התאמה כמעט לכל הופעה, שלא לומר כל יום. בין אם אנחנו יורדות לסיבוב עם הכלב או לסופר בסמרטוטי סגר, ובין אם יפתחו את הברים ונוכל להתלבש יפה סוף סוף, אפשר לזרוק אותו פשוט על הכל. על סוודר צ'נקי, חולצת כפתורים, שמלה, חולצת טי. יו ניים איט. מבחינת הטמפרטורות אפשר לבנות על רוב החורף, כולל אופציה ללבוש את היוניקלו הצמוד והדק יחסית כשכבה תחתונה בימים הממש הקרים.

אחד המדויקים שאיתרנו ברשת הוא DAVAO Blazer מקו ההלבשה לולו סטודיו, השייך ל'איט-גירל' הפריזאית לולו דה סזון. המחיר שלו, 589 יורו, קצת פחות מדוייק לטעמנו, אבל לא היינו פוסלות אותו על אי דיוק כה זניח. עניין של גישה לחיים וגם יכולת טכנית. את הקטע הטכני לא פתרנו עדיין, אבל יש עוד גרסאות, כמו בלייזר בגזרה משגעת מעור צמחוני שעולה 135 דולר, של הלייבל האוסטרלי Vergegirl.

גם בזארה ניתן למצוא לא פחות משלוש אופציות דמויות עור, במחירים שבין 269 ל- 399 שקלים. לבעלות הסבלנות היינו מציעות ללכת על איתור וינטג', כרגע בעולם הווירטואלי ובקרוב אולי גם בבוטיקים שיפתחו עלינו לטובה.

עוד בוואלה!

סאלוט: זה הצבע החם של החורף

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Loving sunny afternoons?

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

  • עוד באותו נושא:
  • מעילי עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully