וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד בפרטים הקטנים: לא תאמינו כמה עולה השרשרת שענדה דנה ויס בשידור

1.11.2020 / 6:30

מגישת החדשות הפתיעה אותנו כשהגיעה לשידור לבושה בז'קט לבן מחויט ותכשיט יהלומים מטורף עם אבן חן יוקרתית במיוחד, בעלויות ששמורות לטקסי פרסים. מי אמר שאי אפשר לעשות הוליווד במהדורה?

דנה ויס מפריעה לכתב של רשת הטלוויזיה מאיחוד האמירויות/ערוץ הטלוויזיה "אמאראת-TV"

מגישי ומגישות חדשות בישראל לא מרבים לבקר במדורי האופנה. נכון, אנחנו צופות בהם בלי הפסקה (בעיקר בתקופה האחרונה), אבל נדיר שהבחירות האופנתיות שלהם תופסות לנו את העין. יש התחשבות ברורה ברקע האולפן, הלוק הנבחר לא צריך להיות צעקני או מקושקש שתופס את העין ומרצד על המסך ובעיקר לשדר רוגע לטובת הצופה הבוהה כשלרוב גם אין התייחסות לטרנדים. אבל מה שצד את עינינו במהדורה של ערוץ 12 בסוף השבוע האחרון, לא יכול היה להישאר מתחת לרדאר.

מגישת חדשות סוף השבוע והפרשנית המדינית של חברת החדשות דנה ויס הגיעה לאולפן בחליפה לבנה, שעונה על כל הקריטריונים: קלאסית, מחמיאה, לא מרצדת, משתלבת בהרמוניה עם הרקע באולפן ומשדרת סמכותיות נדרשת. אלא שידוע שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים - וכך גם במקרה של ויס. המגישה ענדה תכשיט אחד נוצץ ובולט שתג המחיר שלו יגרום לכן להרים גבה ולבדוק אם לא התבלבלנו והגענו בטעות לטקס האוסקר.

דנה ויס חדשות jb jewelers. יח"צ,
השרשרת שמשכה את תשומת ליבנו. דנה ויס בשידור עם תכשיט של JB JEWELERS/יח"צ

התכשיט המדובר הוא שרשרת יהלום ואבן אמרלד ירוקה של 6.180 קארט מבית המותג JB JEWELERS. מלבד התליון המשולב של היהלום ואבן החן, השרשרת עצמה עשויה זהב לבן 18 קארט. היהלומים בשרשרת, גם אלו שמקיפים את אבן האמרלד, במשקל של 3.430 קראט. למי שהסתחרר לרגע מהמספרים, נגיע לשורה התחתונה: מדובר בתכשיט שהשווי המוערך שלו הוא יותר ממאה אלף שקלים. לחלוטין לא משהו סטנדרטי למגישת חדשות, וכזה שהיינו מצפות לראות על צווארן של משפיעניות סטייל, כוכבות הוליוודיות או דוגמניות ובעיקר באירועים מתוקשרים כמו שטיחים אדומים, פרמיירות, טקסי פרסים או השקות.

עוד בוואלה! אופנה

עושר בלי אושר: הפקת אופנה נוצצת במיוחד

לכתבה המלאה
שרשרת יהלום אמרלד JB JEWELER שענדה דנה ויס. אתר רשמי, JB JEWELERS, אתר רשמי
מבט מקרוב על השרשרת/אתר רשמי, אתר רשמי, JB JEWELERS

התכשיט היוקרתי והקלאסי משך את תשומת לב הצופים שמיהרו להגיב ברשתות החברתיות, ותהו: "כמה כסף עושים בחברת החדשות?". אז לטובת הסקרנים נסביר כי מדובר בבחירה של המלבישה של ויס וכי השרשרת מושאלת לטובת המהדורה וזוהי אינה רכישה פרטית למלתחת האקססוריז של המגישה. ואם זה הכיוון שאליו הולכים מגישי החדשות, אולי אפשר לצפות לעוד הרבה הבלחות של פריטים מעניינים.

על אף שזהו אינו תכשיט מהמלתחה הפרטית של ויס, אי אפשר להתכחש לעובדה שהיא ידועה בחיבה לצבעוניות ונוכחות. רק בשבוע שעבר נראתה עם בלייזר בכפתור כפול בצבע ירוק זרחני שהחמיא לה מאוד, וזו ממש לא הייתה הפעם הראשונה שהיא הפגינה נוכחות בז'קט בעל גזרה מעניינת או צבע בוהק. התכשיט היוקרתי הקפיץ את המניות, אך נחדד כי לטעמנו ויס היא בהחלט בין המגישות היותר מדויקות אופנתית בטלוויזיה, כזו שמורגש כי היא מעורבת בבחירות של המלבישה ומבינה את חשיבות הנראות. חדשות זה לא רק טילים, קורונה ובחירות בארה"ב. גם קריצה של סטייל לא תזיק לאף אחד.

שרשרת יהלום אמרלד JB JEWELER שענדה דנה ויס. אתר רשמי, JB JEWELERS, אתר רשמי
השווי המוערך - יותר ממאה אלף שקלים/אתר רשמי, אתר רשמי, JB JEWELERS
דנה ויס חדשות jb jewelers. יח"צ,
משך את תשומת לבם של הצופים. דנה ויס עם השרשרת/יח"צ
דנה ויס חדשות השבת. חדשות 12, צילום מסך
לא רגילים לראות מגישים באקססוריז במחיר שכזה. דנה ויס באולפן/צילום מסך, חדשות 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully