וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצעים המטורפים כבר כאן: חודש השופינג הוא הזדמנות לתכשיט חדש

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

26.11.2020 / 10:28

בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני, SHOPPING IL - רק תבחרו, ותגלו סייל שפשוט אסור לפספס. אז אם אחרי כל השנה המאתגרת הזו, בא לך להתפנק עם תכשיט חדש שיעשה לך את ההופעה, מצאנו בדיוק את המקום בשבילך

נובמבר הוא תמיד חודש משמח עבור מי מאיתנו שאוהבים שופינג - בלאק פריידיי, יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדיי וכמובן חגיגת ה-SHOPPING IL מאפשרים לנו להתחדש בלי רגשות אשם וכמובן, בלי לצאת מהבית.

הפעם, החודש הזה מביא איתו עוד כמה דברים שגורמים לנו לחייך אחרי שנה מאתגרת. לא רק המבצעים המטורפים, אלא סוף סוף תחושה של חזרה לנורמליות ולשגרה. מזג האוויר הופך להיות סתווי ונעים, הסגר מתחיל להיפתח, אפשר לצאת קצת יותר מהבית, ופתאום כל מפגש עם בן משפחה או חבר קרוב הופך למיוחד יותר, הזדמנות להתלבש יפה, לסדר את השיער וכמובן לענוד את התכשיטים שמחכים בסבלנות במגירה.

ואולי אחד הדברים המרגשים ביותר הוא קנייה של תכשיט חדש - אקססורי שיביא איתו לוק מרענן וחורפי. הרי בחורף אין כיף גדול יותר מלענוד את התכשיטים שאנחנו כל כך אוהבים, אלו שיוצרים את כל המראה, הרבה יותר מאשר הבגדים. זו גם הסיבה שברשת הבורסה לתכשיטים יוצאים בסייל נובמבר מטורף: עד 70% הנחה על הפריטים באתר, יחד עם משלוח מהיר עד הבית ללא עלות.

אז לקראת העונה הקרה, קבלו את כל הטרנדים הלוהטים:

טבעות: בגדים ארוכים הם הזדמנות נפלאה להדגיש את החלקים שכן נשארים חשופים - למשל כפות הידיים. בדיוק בגלל זה, העונה נראה המון טבעות במגוון צורות מיוחדות, שיתנו טוויסט לכל אאוטפיט. אפשר לענוד טבעת אחת עדינה או גדולה ומעניינת, אבל אנחנו נמליץ "להעמיס" כמה ביחד. בין אם אלו כמה טבעות יהלומים לבנים או יהלומים שחורים, בשילוב זהב לבן, צהוב או אדום או שילוב של טבעת יהלומים עם טבעת זהב, הלוק שמתקבל יהיה כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

הבורסה לתכשיטים 1. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

עגילים: אין דבר שנראה אלגנטי ונשי יותר מצווארון גולף, שיער מורם וזוג עגילים נופלים, או לחילופין המראה הלא מתאמץ - עם שיער פזור שמראה רמז לעגילים צמודים ונוצצים. בכל מקרה, מדובר בפריט MUST לחורף הקרוב, בין אם את מעדיפה את העגילים שלך ארוכים או קצרים או עגילי חישוק. ברשת הבורסה לתכשיטים ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של דגמים במחירים מיוחדים לכבוד SALE נובמבר.

הבורסה לתכשיטים 2. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

אבני חן צבעוניות: לכולנו יש נטייה ללבוש אפילו יותר שחור, אפור וחום בחורף. הלוקים הופכים לכהים יותר, מונוכרומטיים ורק לעיתים אנחנו מעזות לתבל את המכנסיים הכהים או הז'קט עם צבעים כהים ועמוקים כמו כחול, סגול או בורדו. בדיוק בגלל זה, אבני חן צבעוניות הן דרך פשוטה, מהירה ובעיקר טרנדית להוסיף זריקת צבע ייחודית. אמרלד, ספיר, רובי, סיטרין, אמטיסט ועוד מגוון אבנים, שישדרגו את המראה ברגע ויהפכו גם את השילוב הפשוט ביותר של ג'ינס וסוודר כהה לאופנתי ומדויק.

הבורסה לתכשיטים 3. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים

שרשראות וצמידים: בין אם המראה החורפי החביב עלייך הוא גולף, ז'קט או סוודר דק, כשהידיים והדקולטה מכוסים, הצמידים והשרשראות חייבים להיות מדויקים. ללוק ייחודי, שלבי גופיה אלגנטית ופתוחה יחד עם ז'קט ו"תעמיסי" שרשראות דקות באורכים משתנים, או שתתני להן במה ו"רקע" של חולצת גולף חלקה או מכופתרת. וכמובן, את הצמידים שלך תענדי בקבוצות. שלבי בין זהב לבן וצהוב, כאלו עם יהלום אחד או כמה ואבנים צבעוניות ותני להם ליפול מעל השרוול, ללוק נשי, סופר אופנתי ומעודן.

הבורסה לתכשיטים 4. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים 5. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים 6. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully