וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה נאמן מ"אהבה חדשה": "אני אוהבת הכול בעצמי. בורכתי בגנים טובים"

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

רונה וליאור מתחפשים/אהבה חדשה, רשת 13

בתקופה האחרונה כולנו במתח לראות כיצד ייגמר הריאליטי החדש של רשת "אהבה חדשה", ולבחון מי מבין כוכבות התכנית תצא משם עם אהבה, בסופו של דבר. אחת מבין המשתתפות, כזו שתפסה את תשומת לבנו מיד על ההתחלה, היא רונה נאמן בת ה-32. לא צריך עין מקצועית כדי להבין שהבחורה חובבת אופנה וטיפוח. אז הושבנו אותה לשיחה על איפור, שופינג וטיפים מקצועיים.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"עיפרון שפתיים של סאקרה שעולה 8.90 שקלים. אני הכי אוהבת את גוון 1 וגוון 5. אני רוכשת כמה כאלה וזורקת אחד כמעט בכל תיק. אם יש לי צילומים, אני מביאה אותו איתי ומבקשת מהמאפרת להשתמש בו. אני אוהבת שהגוונים האלו טבעיים וכמעט אינם מורגשים".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"בזכות העבודה שלי בסושיאל מדיה וניהול עמודי אינסטגרם של מגוון מותגי קוסמטיקה, התאהבתי בכמה מוצרים: מסקרה Black Swan של איל מקיאג', היא ממש מאריכה את הריסים ונותנת נוכחות לעיניים. קרם לחות עם מקדם הגנה 30 SPF של סבוקלם, כי אני מאוד בהירה בעור הפנים ויש לי המון נמשים. וסומק Powder Blush של מאק עם גון כתמתם. אני איתו כבר שמונה שנים".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"זה משתנה בהתאם לעונה. בעיניי, בגד צריך להיות נוח. בד נעים על הגוף, גזרה מחמיאה. באביב, העונה המועדפת עליי, אבחר שמלה פרחונית ורומנטית, בשילוב נכון עם מגפי בוקרים או סנדל קשירה. בימים יותר קרירים ג'ינס קלאסי, לרוב גזרה גבוהה או פלדפון, עם חולצה בגווני שלכת. אפשר להוסיף אקססורי כמו כובע או עגיל מדליק, זה הסוד של לוק בוהו".

רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"באביב תמיד אעדיף ללבוש שמלה פרחונית ורומנטית עם מגפי בוקרים". רונה נאמן/צילום מסך, אינסטגרם

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"תיק של מייקל קורס שעלה 375 אירו. הלכתי איתו פעמים בודדות ונראה לי שאמכור אותו לחנות יד שנייה. בזכות הרכישה הזו למדתי להיות יותר שקולה בקניות שלי ולהבין שאין משמעות למותג".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"חצאית פרחונית שקניתי בסייל מעדיקה ב-40 שקלים. אני חורשת עליה".

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
" בארץ אני אוהבת לקנות בגדים בחנויות קטנות באלנבי או אצל מעצבות ישראליות כמו בר מרום (ברנדה) ולשלב פריטים מרשתות גדולות כמו זארה, סטרדיווריוס, ברשקה, וטופשופ. בחו"ל אני אוהבת את free people, הם מעט יקרים אבל כל פיס שלהם מיוחד. אני גם אוהבת את & other stories. כל פאשניסטה מאירופה מחזיקה לפחות פריט אחד של המותג הזה בארון".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"למרות שאני עובדת בעולם השיווק הדיגיטלי, אני עדיין חייבת למדוד בחנות. חשוב לי לראות איך הגזרה יושבת על הגוף".

עוד בוואלה! אופנה

לעמית פרקש יש טיפ מעולה וזול לניקוי הפנים

לכתבה המלאה
רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"אני 1.70 עם מבנה גוף ארוך ולמדתי שגזרות ממש נמוכות פחות מחמיאות לי"/צילום מסך, אינסטגרם

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"גזרה ממש נמוכה. אני 1.70 עם מבנה גוף ארוך ולמדתי שגזרות ממש נמוכות פחות מחמיאות למבנה הגוף שלי".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"אחת לחצי שנה או שנה. בתור נערה ועד גיל 21 סבלתי מפצעי בגרות, הייתי לוקחת רואקוטן, מנסה תכשירים והמרדף אחרי קוסמטיקאיות השאיר בי צלקת. מאז החלטתי שאחת לתקופה של שנה או חצי שנה אני עושה ניקוי יסודי אצל קוסמטיקאית מוסמכת או טיפול זוהר עם כמה שפחות חומרים".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אני בעד. אם יש משהו שמפריע לך בעצמך, תעשי מה שמרגיש לך נכון כדי לשנות אותו. כמובן בגבולות הטעם הטוב ושייראה טבעי".

רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"אני אוהבת הכול בעצמי. בורכתי בגנים טובים"/צילום מסך, אינסטגרם

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"אני אוהבת הכול בעצמי. בורכתי בגנים טובים ועם שילוב של אימוני כושר ותזונה בריאה אני חטובה. אני פחות מרגישה נינוחה עם הגוף שלי בימי הווסת".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"טבעי. אני מנקה לעצמי אחת לכמה חודשים את הגבות באזור העפעף העליון כדי לפתוח את העין".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"הכי בשבילי. אני חיה ונושמת אורח חיים בריא. אני כבר לא זוכרת את עצמי ללא תנועה. מגיל קטן שלחו אותי לספורט מקצועי כמתעמלת קרקע, מכשירים וגם כרקדנית. היום אני משלבת שיעורי מחול וריקוד בשביל הנשמה, ריצה כדי לנקות את הראש - כמעט כמו מדיטציה, ואימוני היט אצל אירה דולפין התותחית לחיטוב וחיזוק. בבית אני עושה שיעורי פילאטיס ומלא יוגה לגמישות כשהמנטור שלי זה אביעד הר ציון. בזמן הקורונה הייתי בכושר שיא עם הרבה שיעורים טובים באונליין".

גלאם טים לאירועים חשובים - נעזרת, או אם אין אני לי מי לי?
"עוד לא זכינו לאירועים, אבל לגמרי אם אין אני לי מי לי. אני אוהבת סטייל ואופנה ויש לי הרבה תשוקה לזה. אם אני נעזרת זה בחברה טובה או באימא, שולחת להן תמונות כדי לקבל חוות דעת אחרונה".

רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"סטייל מגיע מהבטן. זו יצירת אומנות לכל דבר"/צילום מסך, אינסטגרם

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"בעקבות עבודה משותפת עם סמאשבוקס קראתי שאפשר להשתמש בפריימר שלהם ללא מייק-אפ. יש לי עור שנוטה לשמנוניות והשילוב עם קרם פנים ומקדם הגנה גורם לו להבריק. בעקבות הטיפ שקראתי, ניסיתי לשלב את קרם הפנים יחד עם הפריימר - והצלחתי. אני לא מבריקה יותר. טיפ נוסף קיבלתי מחברה קרובה, שהמליצה לי על מוצר שנקרא טינט, ובמיוחד על זה של המותג בנפיט. יש אותו להרבה חברות ישראליות עכשיו. זה כמו נשיקות שמש או סומק על הפנים. אני שמה אותו ללא מוצרי איפור נוספים וזה יוצר מראה של 'הרגע חזרתי מהים'".

כסף - קונה סטייל?
"סטייל מגיע מהבטן. זו יצירת אמנות לכל דבר. אני רואה פריט וכבר מדמיינת עם אפשר לשלב אותו. החוכמה היא לראות את הפוטנציאל שבבגד, ללכת על צבעים שמתאימים לך וגזרה שמחמיאה לך. את צריכה להרגיש טוב עם עצמך בבגד ולא ליפול לטרנדים. אם את תרגישי טוב עם עצמך, בסופו של דבר לא משנה מה תלבשי - זה יקרין החוצה".

סדר בסגר?
"עשיתי לא מעט סדר. נכנסנו לסגר הראשון בדיוק בחילופי עונות, אז זו הייתה הזדמנות טובה לעשות החלפות. את הבגדים שלי אני לא זורקת אלא מוסרת לחברות שלי. בקורונה נכנסתי למצב חיסכון ולכן החלפתי בגדים עם חברה קרובה שלי, שיש לנו טעם די דומה. קניתי פריטים בודדים, רק כאלו שהיו ממש נוחים כי כמעט ואין לאן ללכת".

רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"בקורונה נכנסתי למצב חיסכון ולכן החלפתי בגדים עם חברה קרובה שלי"/צילום מסך, אינסטגרם
רונה נאמן אהבה חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
"אני חיה ונושמת אורח חיים בריא. אני כבר לא זוכרת את עצמי ללא תנועה"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully