וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול-לבן: מותגים קטנים ששווה להכיר

22.11.2020 / 6:45

תקופת הקורונה לצערנו מסרבת להסתיים וזה הזמן שלנו להרים את הכפפה ולהפנות זרקור אל מותגים קטנים ומקומיים שאולי לא הכרתן. צמד מעצבות שהרימו מותג אופנה צבעוני, מעצבת כלה שהבינה את רוח התקופה, מותג בגדי ספורט למידות גדולות והאקססורי שישדרג את ההופעה

בווידאו: אחרי 8 שבועות חנויות הרחוב נפתחו חדש/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

בעיצומו של הסגר השני של הקורונה, חשבנו איך נוכל לסייע לעסקים הקטנים בתעשיית האופנה המקומית שמתמודדים עם אחת התקופות הקשות בחייהם. נראה כאילו כמעט ואין היום בעל מקצוע שלא מצא את עצמו עומד מול האתגר הקשה של המגיפה, ונאלץ להמציא את עצמו מחדש או לחשוב איך אפשר לשרוד את הסגר והירידה הקשה במכירות. בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, במדור אופנה, החלטנו להרים את הכפפה. העלינו סטורי באינסטגרם שבו קראנו לעסקים קטנים לשתף אותנו בעשייה שלהם וליתר העוקבות להמליץ על עסקים קטנים שהן אוהבות. ככה הגענו לכמה מעצבים ומעצבות באמת מוכשרים, שהתפלאנו איך לא הכרנו קודם.

חגיגת פרינטים משגעת: Guillain

צמד החברות והגיסות מעין רם-הלפרין ורוני דגני-הלפרין הן שעומדות מאחורי המותג גילאן. הן מגיעות מעולמות ההייטק והפיתוח העסקי, אבל גילו יחד את האהבה המשותפת לאופנה ולסטייל. מותג ההלבשה שלהן לנשים צבעוני במיוחד, וכל הפריטים נתפרים בישראל בעבודת יד, עם תשומת לב לדיטיילס ולגימורים. "העולם שלנו בנוי מחמישה דגמים מדויקים, אותם פיתחנו במשך זמן רב תוך מחשבה והתחשבות בלתי פוסקת במגוון הפיגורות השונות, כך שיתאימו, יחמיאו ויחבקו כל גוף נשי באשר הוא, בכל מידה ובכל גיל", הן מספרות. "הדגמים שלנו קיימים במגוון רחב של בדים, צבעים ופרינטים בועטים". שיטוט באתר שלהן ללא ספק יהפוך אתכן אופטימיות יותר. מדובר בחגיגה של צבעים, הדפסים וגזרות לצד דגמים קלאסיים ונקיים בגווני שחור, לבן ודנים.

טווח מחירים: 150-450 שקלים.

מוזמנות לבקר באתר ובאינסטגרם.
לאחרונה גם הקימו פופ-אפ בשינקין 30, תל אביב.

לכלה המינימליסטית: Gili Bridal Wear

גילי הקימה את המותג שלה ב-2019, עם סיום לימודי עיצוב אופנה בשנקר. הצעת הנישואים שקיבלה בניו יורק הייתה הטריגר לפתוח את העסק ולעצב בעצמה שמלות כלה. "הרגשתי ששמלת הכלה שהייתי רוצה לעצמי לא קיימת, וחשבתי שבטוח יש עוד שמרגישות כמוני", היא מספרת. את הקולקציה הראשונה השיקה אל תוך תקופת הקורונה. הסגנון שלה מינימליסטי ונקי, בדיוק ברוח התקופה. בלי קישוטים מוגזמים, בלי עיטורים נוצצים - גזרות מחמיאות וסה טו. בדיוק לחתונה לצד המשפחה הקרובה בחצר הבית, כשכל החברים צופים בכם דרך הזום. גם המחירים, כמובן, בהתאם.

טווח מחירים: 1,900-3,600 שקלים.
במקרה של תפירה לפי התאמה אישית: 5,000-5,500 שקלים.
השמלות מוצעות למכירה בלבד.

מוזמנות לבקר באתר ובאינסטגרם.

בזום, בפארק - ובכל מקום: everybody

על אף שחדרי הכושר סגורים, חשוב להמשיך ולהקפיד על פעילות גופנית. אחד הדברים שהכי יוצרים חשק לצאת לאימון זה להצטייד בבגדי ספורט חדשים ונוחים. כאן בדיוק נכנס המותג אברי-בודי, שמייצר בגדי ספורט איכותיים ממידה 38 ועד מידה 52. המותג הוקם ב-2016 מתוך אמונה שכל אישה בכל מידה צריכה שיהיה לה נוח להתאמן, ושהמידה לא תעצור בעדה. "הקמתי את המותג אחרי שלא מצאתי בגדי ספורט במידה שלי. כל מה שמצאתי היה משעמם או לא מדויק", מספרת דקל זרד, מייסדת המותג. כל המוצרים במותג מיוצרים בארץ, והמועסקות הן בעיקר נשים. באברי-בודי תוכלו למצוא את כל הפריטים הנחוצים לאימון, בצבעים חלקים או עם הדפסים צבעוניים. טייצים, טופים, חולצות וגופיות.

טווח המחירים: עד 250 שקלים.

מוזמנות לבקר באתר ובאינסטגרם.

התיק הייחודי שישדרג לך את הלוק: Gabriella Jayes

גבריאלה ג'ייז היא סטודנטית לעיצוב אופנה מבצלאל שהקימה מותג תיקים בעבודת יד, כולם על טהרת החרוזים. לדבריה, החרוזים מגיעים ממדינות שונות ברחבי העולם ובשל העבודה המדויקת שנדרשת להכנת התיקים, המלאי מצומצם. "אני רואה בתיקים שאני יוצרת תכשיט, ומנסה להעביר דרכם תחושה של יצירת אומנות הנענדת על היד", היא אומרת. התיקים של Gabriella Jayes קטנטנים, אבל כאלה שימשכו המון תשומת לב וישדרגו כל לוק. החרוזים מגוונים ותוכלו למצוא במותג שלה תיקים מחרוזי פנינה, חרוזים כסופים, ורודים או תכולים וגם תיקים שעשויים מחרוזי קש.

טווח מחירים: 190-250 שקלים.

מוזמנות לבקר באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully