וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדנמרק באהבה: הלנה כריסטנסן יוצאת בשת"פ רותח שיגרום לכן להתאהב

10.11.2020 / 11:30

דוגמנית העל הדנית הלנה כריסטנסן חברה למעצבת האהובה אנין בינג לקולקציית קפסולה מינימליסטית בהשראת הניינטיז. מדובר בכמה פיסים אלמותיים שיש לנו הרגשה שכל אחת צריכה בארון. אז מה הן עיצבו, איך המחירים והאם ניתן להזמין לארץ? הנה כל הפרטים

הלנה כריסטנסן בבידוד ביער/INSTGRAM

שיתוף פעולה רותח נולד בעולם מאחוריו עומדות שתי אושיות דניות שוות במיוחד וגם התוצרים כבר מעוררים התפעלות. דוגמנית העל הלנה כריסטנסן חברה למעצבת המצליחה אנין בינג ויחדיו הן השיקו קולקציית קפסולה מינימליסטית ונקייה בהשראות שנות ה-90 ואופנה דנית. בפוסט באינסטגרם הפרטי שלה, שבו בישרה כריסטנסן על הקולקציה המשותפת, כתבה: "נפגשנו בחנות בניו יורק בשנה שעברה והחלטנו לייצר יחד כמה פריטים". בריאיון לווג הבריטי הוסיפה כי "לשתינו יש זיקה לשורשים שלנו בדנמרק, לאופנה ולאומנות, וזה הרגיש לנו טבעי לעבוד יחד על פרויקט שכזה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
"לשתינו יש זיקה לשורשים שלנו בדנמרק, לאופנה ולאומנות". הלנה כריסטנסן ואנין בינג מדגמנות/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג

בקולקציית הקפסולה של השתיים, שהושקה באופן רשמי היום, יש 11 פריטים, וכולם בעיצוב על-זמני, קלאסי וכאמור מינימליסטי, באווירת הניינטיז. סגנון שמאוד מתכתב עם העיצוב הנורדי הפופולרי שמכה גלים בכל הקשור להום-דקור ולגמרי זולג אל עולמות האופנה. אנחנו שמנו עין במיוחד על חליפה לבנה, אחד הטרנדים הדומיננטיים של הרגע, אבל בזכות העיצוב הנקי והבחירה בצבע הלבן, היא הופכת לפריט אלמותי מנצח שאפשר ללבוש גם יחד וגם בנפרד, כל חלק בפני עצמו.

מי שמדגמנות את הקולקציה אלו כריסטנסן ובינג יחד, מה שהופך אותן אחראיות לפרויקט באופן בלעדי כמעט מא' ועד ת'. מלבד החליפה, שסומנה כפייבוריט, אפשר למצוא בקולקציה ג'ינס בגזרה ישרה ומדויקת, חולצת טי שהיא פריט חובה בכל ארון, אוברול סאטן לשיטוט יומיומי שיכול בקלות להפוך לאאוטפיט ערב, בגד גוף סקסי עם מחשוף בעומק הנכון ואפילו תיק קלאץ' אחד. המחירים לא זולים, אך גם לא בלתי אפשריים למי שבאמת רוצה להשקיע בפריט אחד שיחזיק כמה עונות קדימה. כך למשל, חולצת הטי עולה 99 אירו, בגד הגוף 179 אירו, 229 אירו לג'ינס ו-650 אירו לחליפה, כאשר אפשר גם לקנות כל חלק ממנה בנפרד - 300 למכנסיים ו-350 לבלייזר. את הפריטים אפשר להשיג באתר של בינג, ויש גם משלוחים לישראל.

עוד בוואלה! אופנה

לוהטת דוט קום: הלנה כריסטנסן חוגגת את הקיץ בהפקת שער משגעת

לכתבה המלאה
אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
חולצת טי מקושקשת וג'ינס קלאסי. אווירת ניינטיז במיטבה/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג

זהו אינו הפרויקט העיצובי הראשון שכריסטנסן לוקחת בו חלק. כזכור, היא הקימה יחד עם חברתה המעצבת קמילה סטארק מותג אופנה הנושא את שמותיהן - Staerk & Christensen. מדובר במותג מצליח שכבר צבר לעצמו מוניטין בעולם, והעובדה שכריסטנסן ממשיכה לדגמן לו ולקדם אותו ברשתות החברתיות לגמרי מוסיף לו נקודות. רק ביוני האחרון כיכבה הסופר מודל על שער מגזין הארפר'ס בזאר הספרדי עם אאוטפיט של המותג שלה ונראה לנו רק מתבקש כי השת"פ החדש עם המעצבת האהובה יזכה לסיקור על שער מגזין.

אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
האם תזכה לכתבת שער במגזין נחשב? הלנה ובגד הגוף הסקסי/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג
אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
ביחד או לחוד, עפנו על החליפה/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג
אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
אוברול סאטן ליומיום, שבקלות יכול להפוך לאאוטפיט ערב/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג
אנין בינג, הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
העיצוב הנורדי משתלט/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג
הלנה כריסטינסן. אתר רשמי אנני בינג, אתר רשמי
בחירה מדויקת בדוגמנית/אתר רשמי, אתר רשמי אנני בינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully