וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מקומות חדשים ששווה לבקר בהם אחרי הסגר

חנויות הרחוב נפתחו, איתן גם מכוני הטיפוח והמספרות ואנחנו איתרנו שלושה מקומות שווים לביקור, תחת הנחיות התו הסגול כמובן. משכנה החדש של רומי ספקטור, הפופ-אפ המבטיח של בוטיק 77 וסלון סיזנס המפנק

BOUTIQUE 77 LIVE

אילן מלכא, בעל בוטיק 77 הידוע ביצחק אלחנן והחנות של Bash בנווה צדק הבין במהלך החודשים האחרונים כי השינויים במשק מצריכים 'אלסטיות' ושלושת החנויות בבעלותו צריכות לעבור התאמה למצב. החלל של Iro הפך לבוטיק 77 לייב, פופ-אפ מלהיב שמתנהל במכירת אאוטלט (עד 70% הנחה על מותגים בינלאומיים רותחים), ו-Iro, מותג שידוע בעיקר בסגנון בגדי הערב שלו, כאלה שפחות תואמים את התקופה, עבר לחלל הגדול של בוטיק 77 כ-SHOP IN SHOP.

"אלסטיות משאירה אותנו בחיים", מספר לנו מלכא, "אנחנו קונים סחורות ופתאום נכנסים לסגר. אי אפשר כבר למכור באותו סכום - צריך הנחות. אחרי הסגר הראשון הבנו שמונו ברנד (החזקה של מותג אחד) לא עובד. אז סגרנו את Iro ועברנו למולטי ברנד". "אנחנו לא מתים", חידד לנו מלכא, "אבל אנחנו כן צפים, מנסים להחיות כל הזמן ובמקביל לתת ללקוחות שלנו ליהנות כמה שיותר".

החלל החדש, שראוי לציין כי נשמע להנחיות התו הסגול בקפדנות יתרה, מציע מגפיים של Bash ב-50% הנחה, סריגים של לולו ב-70%, שמלות ערב משגעות וגם סניקרס של אירו בהנחות שוות. בנוסף - הוא צפוי לעבור עוד לא מעט שינויים מרגשים ושיתופי פעולה מיוחדים בהמשך.

לוקיישן: שבזי 33, נווה צדק, תל אביב.

בוטיק 77. יח"צ,
זה לא סתם פופ-אפ. בוטיק 77/יח"צ
בוטיק 77. יח"צ,
אירו, באש ושאר מותגים משגעים עד 70% הנחה/יח"צ

סלון סיזנס

סלון סיזונס נפתח בפברואר 2020 על ידי קטיה קמינסקי ממש לפני הסגר הראשון בהשקעה כלכלית לא רגילה. קטיה, שנהגה לטייל ברחבי העולם, חיפשה סלון יופי בישראל שיעמוד בסטנדרטים של חו"ל. "רציתי מקום שיהיה תחנה אחת בה ניתן לקבל מני-פדי ותספורות לצד שירות מוקפד ועיצוב מרשים שמשדר רוגע".

בקרבת כיכר דיזנגוף, שהפכה למעוז הבילוי באוויר הפתוח בשל הקורונה, ממוקם הסלון עם מנורות זהובות, כורסאות פדיקור מפנקות ואווירה כללית מפונפנת דיה בכדי להשכיח שבחוץ משתוללת מגיפה. הסלון מציע מגוון טיפולים החל ממני-פדי, מכונות שיזוף ואף עמדת ספרים למי שרוצה ליהנות מטיפול 10,000. מניקור עם ג'ל ב-160 שקלים, פדיקור הכול כלול 220 שקלים ומכונת שיזוף ב-50 שקלים לטיפול. על הצורך בשיזוף שלא מהשמש ויתרנו, אבל המני-פדי היה בהחלט מדויק. שווה קפיצה.

לוקיישן: פינסקר 63, תל אביב. טלפון - 077-230-28-00

סלון סיזנס. אלינה וורוניוק,
מני-פדי ברמה אחרת. סלון סיזנס/אלינה וורוניוק
סלון סיזנס. אלינה וורוניוק,
היום על פי הנחיות התו הסגול/אלינה וורוניוק

דה רוקוקו בנווה צדק

משכנה החדש של הפאשניסטה והמעצבת הצעירה רומי ספקטור ממוקם בלוקיישן משגע בנווה צדק. צוות דה רוקוקו מחדרי העיצוב, המשרדים וכמובן החנות בקומה הראשונה עברו לתל אביב ופתחו בתחילת שבוע שעבר, בטיימינג מדויק לפתיחת חנויות הרחוב. "התחלנו לגלגל את כל עניין החנות לפני הקורונה", מספרת לנו ספקטור, "אנחנו משפצים כבר מעל חצי לשנה. מתמודדים עם מה שיש עכשיו, החיים חייבים להמשיך".

בחנות החדשה, מעוצבת להפליא עם שיק פריזאי משובח תמצאו את קולקציית החורף מחליפות טרנינג, בייסיקים מוצלחים, ג'ינסים במגוון גזרות ומעילים מפנקים בטווח מחירים של 200-800 שקלים.

לוקיישן: סמטת נווה צדק 7 תל אביב פינת שבזי. 03-9595101

דה רוקוקו, רומי ספקטור. יח"צ,
השקה בתקופה מאתגרת. דה רוקוקו בנווה צדק/יח"צ
דה רוקוקו, רומי ספקטור. יח"צ,
משכנה החדש של רומי ספקטור/יח"צ
דה רוקוקו, רומי ספקטור. יח"צ,
חצי שנה עבודה שהשתלמה לגמרי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully