וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינג'ית זה אופי: אלו הכוכבות שנולדו אדמוניות - ואלו שעבדו עליכם

13.11.2020 / 0:05

לא משנה מה תגידו, אי אפשר להתעלם מנשים עם שיער ג'ינג'י. לרוב, גם מיוחסות לג'ינג'ים תכונות אופי קופצניות, שמחות, אופטימיות ומלאות הומור. כיוון שרבות רוצות לאמץ את הגוון, נוצר מצב מבלבל שכבר לא ברור מי נולדה כך ומי עברה אצל הספר. החלטנו לעשות סדר בבלאגן

imdb

צבע השיער הג'ינג'י מעורר שיח מאז ומתמיד. ללא ספק, מדובר בגוון ייחודי, שמצליח לייצר חיבור ממשי בין ג'ינג'ים ברחבי העולם. לעתים נדמה כי הם מרגישים כמו משפחה, שותפי גורל. בעוד שיתר צבעי השיער הטבעיים, מבלונד, דרך חום ועד שחור, נפוצים, הגוון הכתמתם יוצא דופן ומושך את העין. יש מי שאוהב אותו, יש מי שפחות - אבל אי אפשר להתעלם ממנו. לבעלי שיער אדמוני אף מיוחסות תכונות אופי כיפיות של קופצנות, הומור ואופטימיות, כך שזה רק עושה עוד יותר חשק להתחבר אליהם, לפעמים עד כדי כך שרבים משתעשעים ברעיון של לצבוע את השיער ולהפוך ג'ינג'ים בעצמם.

מפורסמות ג'ינג'יות רבות אף מהוות השראה ומייח"צנות בצורה מופלאה את גוון השיער הזה. אבל אל תיפלו בפח, לא כל המפורסמות האדמונית הן אכן כאלה במקור. אז אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן, אחת ולתמיד. אלו הכוכבות הג'ינג'יות והאמת מאחורי השיער שלהן - מי נולדה כזו ומי עברה תחת מברשת הצבע של הספר?

ג'וליאן מור

ללא ספק מדובר באחת הג'ינג'יות המפורסמות בהוליווד. אז הרשו לעצמכן לשחרר אנחת רווחה, אין פה מרמה. ג'וליאן מור הנהדרת, שצבע שיערה הג'ינג'י הוא חלק בלתי נפרד מכרטיס הביקור שלה - 100% טבעי.

ג'וליאן מור. AP
מקורית, טבעית, נולדה כזו. ג'וליאן מור והגוון הג'ינג'י הכהה שלה/AP

ניקול קידמן

רק לאחרונה כתבנו לכן כמה נהדר לראות את ניקול קידמן חוזרת לתלתלים האדמוניים בסדרה החדשה של HBO "היית צריכה לדעת". בין אם בסדרה זהו שיערה האמיתי ובין אם זו פאה (שזו הסברה הרווחת), הבשורה שלנו היא ששיערה האדמוני המתולתל הוא זה שעמו היא נולדה. ניקול קידמן זנחה לאורך את השנים את התלתול האדמוני שזכור לה מהתקופה שלה עם טום קרוז, ועשתה הסבה לבלונד בוהק או גוון שטני, אבל מהמקורות אי אפשר לברוח. ג'ינג'ית מבטן ומלידה.

ניקול קידמן לובשת ארמני פריווה בטקס פרסי הסאג ינואר 2018. GettyImages
אל תתנו לצבעים לבלבל אתכם. ניקול קידמן נולדה ג'ינג'ית/GettyImages
ניקול קידמן אחרי הגדלה, מאי 2010. GettyImages
זוכרים אותה ככה? ניקול קידמן בג'ינג'י בשנת 2010/GettyImages

אמה סטון

היכונו להפתעה. אמה סטון היא אולי אחת הג'ינג'יות הכי בולטות שיש, אבל קבלו בשורה מפתיעה: היא בלונדינית במקור. כן, מתברר שבשנת 2007 היא צבעה לראשונה לג'ינג'י לטובת תפקיד בסרט "סופרבאד", ומאז התלהבה והתאהבה. מדי פעם היא חוזרת לשורשים הבלונדיניים בשביל הגיוון, אבל כמעט תמיד נשארת בצד הג'ינג'י של המפה. אז אל תטעו, מדובר בשעות אצל הספר ולא בגנים טבעיים.

אמה סטון בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2017. GettyImages
לא היינו סומכות על הג'ינג'ית הזאת. אמה סטון/GettyImages
אמה סטון. GettyImages
לפעמים היא חוזרת לשורשים בשביל הגיוון/GettyImages

לינדזי לוהאן

לינדזי לוהאן, בתפקידה כקיידי הרון בסרט "ילדות רעות", אמרה לדמותו של דמיאן כי השיער שלה טבעי. ובכן, היא לא שיקרה - לוהאן אכן נולדה ג'ינג'ית. מעריצים מושבעים ודאי היו יודעים זאת בזכות תפקידה בסרט "אבא מתארס" שבו היא שיחקה בתפקיד כפול כשהייתה בת שמונה בלבד וניתן לראות שם את שיערה הג'ינג'י.

לינדזי לוהאן 2014. GettyImages
ידענו את זה עליה כבר מגיל שמונה. לינדזי לוהאן/GettyImages

סופי טרנר

את סופי טרנר אנחנו רגילות לראות לאחרונה בבלונד, אבל לאורך הצילומים של "משחקי הכס" היא הייתה ג'ינג'ית - אז מה הצבע המקורי של הפריזורה? התשובה היא - בלונד. את הצבע הג'ינג'י היא אימצה רק לצורך תפקידה כסאנסה סטארק, אך עם תום הצילומים חזרה למקורות.

סופי  טרנר, סאנסה במשחקי הכס. AP
בלונדינית שצבעה רק לצורך הצילומים. סופי טרנר/AP
משחקי הכס עונה 7 פרק 4. יח"צ,
מה לא עושים בשביל תפקיד? סופי טרנר בתור סאנסה/יח"צ

איימי אדמס

האם מישהי מכן זוכרת את איימי אדמס עם צבע שיער שאינו ג'ינג'י? כי אנחנו באמת מתקשות לחשוב עליה עם צבע שיער אחר. נראה כאילו ומאז ומעולם היא הייתה אדמונית. אבל צר לנו לבשר, גם היא "ג'ינג'ית מזויפת" שעוברת תדיר תחת ידיו המוכשרות של הספר שלה. בלונדינית טבעית.

איימי אדמס. Dimitrios Kambouris, GettyImages
צר לנו לאכזב אתכם בנוגע לאיימי אדמס/GettyImages, Dimitrios Kambouris

סינתיה ניקסון

אנחנו לא בטוחות שאתן מוכנות לזה, אבל נגיד את זה במשפט אחד וזה יהיה קצר, מהיר וכואב, ממש כמו הסרת פלסטר: כוכבת "סקס והעיר הגדולה", סינתיה ניקסון, שלאורך כל צילומי העונות גילמה את מירנדה הובס הג'ינג'ית - היא למעשה בלונדינית במקור. לא שיש לנו משהו נגד בלונדיניות, אבל לא קל לגלות שמירנדה, שהג'ינג'י הוא סימן ההיכר שלה, אינה ג'ינג'ית מקורית כלל. היא צבעה את שיערה במיוחד עבור דמותה של מירנדה, נשארה עם הגוון לאורך זמן ובשנים האחרונות היא חוזרת לגוונים בלונדיניים.

סינתיה ניקסון. GettyImages
בשורה קשה וכואבת. סינתיה ניקסון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינג'יות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully