וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיקו חזק: כמה שווים עגילי היהלומים של ג'ניפר לופז?

ג'ניפר לופז הגיעה לטקס "פרסי נבחרי הקהל" השבוע בשמלת מיני אדומה ותפוחה וזוג עגילים מנצנצים בגודל מרשים. שוחחנו עם המשרד המצליח שעומד מאחורי העיצוב הנחשק והנה המחיר המטורף

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

את לוק הוורד המלבלב של ג'ניפר לופז מטקס "פרסי נבחרי הקהל" של ערוץ E! כבר הספקנו לחקור השבוע מכמה זוויות. שמלת המיני התפוחה בעיצובו של כריסטיאן סיריאנו עם תוספת השכמייה, עיצוב שובב אך לא מהמוצלחים שלבשה לופז בחייה, בצבע אדום זועק שדווקא כן החמיא במיוחד לגוון העור המשגע שלה, וגלאם נוצץ ומדויק להפליא, קטגוריה בה הכוכבת לא נופלת לעולם.

מעצב השיער הצמוד כריס אפלטון הידק חצי קוקו לראשה של ג'יי לו בכמות נדיבה של תוספות שיער, ומארי פיליפס, אמנית הביוטי, בחרה באיפור טבעי עם עיניים מעושנות קלות בגווני חום, שימרים מכל טוב, וליפסטיק אדום חושני של פט מקגראת'. אך הדבר המרשים באמת בכל הלוק הזה היו זוג עגילי היהלומים שענדה.

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! ג'ניפר לופז. GettyImages
שמלה תפוחה של כריסטיאן סריאנו. ג'יי לו בטקס "פרסי נבחרי הקהל"/GettyImages

מאחורי הפיס המרשים, זה שאי אפשר לפספס בתמונות הביוטי שהעלה הצוות של הכוכבת בת ה-51 עומד משרד יהלומים מצליח של ישראלים מאל איי, דור שלישי בעסק, בשם Rahaminov diamonds los angeles. תמרה, המעצבת הראשית, ושתי בנותיה שגם כן עובדות בביזנס המשפחתי, כבר מתורגלות ומכירות היטב את העבודה מול הסטייליסטים של הכוכבות הגדולות בעולם. את ריס ווית'רספון הם תיכשטו לאפטר פארטי של האוסקר בחסות ואניטי פייר, את לופיטה ניונגו ומישל וויליאמס לטקס ה-sag ואת מירנדה קר לאירוע Lacma הנחשב. אך הקשר לג'יי לו נרקם השבוע בפעם הראשונה.

רוב זנגארדי, הסטייליסט הצמוד של הכוכבת הלטינית, התאים עבורה זוג עגילי יהלומים מיהלומי רחמינוב בחיתוך אמרלד מרובע, הקרוי גם 'אשר קאט' בשפה המקצועית, בגודל של 18 קראט לכל אבן (!). גם מידת הניקיון הייתה מוקפדת במיוחד עם ציון VS, והבחירה במסגרת קלאסית כך שהעגילים תלויים על אוזנה של לופז ללא קישוטים מיותרים העניקו לאבנים העצומות את מלוא הפוקוס. מה שמוביל אותנו לשאלה - כמה עולה פיס כזה מנצנץ? ובכן, בשיחה שערכנו מול המשרד הידוע, מחיר השוק המוערך לזוג העגילים עומד על 1,083,000$. כן, אתם קוראים נכון, מעל מיליון דולר.

אותם זוג עגילים כמובן הושאלו ללופז רק לאותו ערב נוצץ, בו זכתה בפרס "אייקון השנה", תואר מתבקש ביותר אחרי חודשי קורונה בהם עבדה ללא הפסקה. שחררה סינגלים לצד קליפ לוהט עם מאלומה, הצטלמה לקמפיינים של מותגים מצליחים ביניהם "coach", עבדה על ליין נעליים בשיתוף DSW ובקרוב גם משיקה מותג ביוטי ראשון הנושא את שמה.

עגילים ג'ניפר לופז, לשימוש אופנה בלבד. יח"צ,
מחיר שוק מוערך - מעל מיליון דולר/יח"צ

עוד בוואלה!

שמלות המעצבים שוב נשלפו: מה לבשו הכוכבות לטקס "פרסי נבחרי הקהל"?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully