וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה בחיים לא ראיתם אותה: הצילומים הסקסיים של "הנסיכה דיאנה"

17.11.2020 / 11:20

אמה קורין שנכנסה לנעליים של הנסיכה דיאנה המנוחה בסדרה "הכתר" כובשת את שערי המגזינים אחד אחרי השני. בעוד שרובם מנסים להעניק לה מראה מלכותי, שני מגזינים אמיצים יצרו לה הפקות נועזות וסקסיות. רחוק מאוד מכל מה שמייצג הארמון הבריטי

טריילר "הכתר" עונה 4/נטפליקס

צריך להיות באמת מנותק כדי לפספס בימים האחרונים את הבאזז סביב השחקנית אמה קורין שנכנסה לנעליים הגדולות של הנסיכה דיאנה המנוחה בסדרה "הכתר" של נטפליקס. השחקנית הבריטית הצעירה, רק בת 24, כבר גרפה שבחים על הליהוק ועל התפקיד, והצליחה לעורר עניין וסקרנות. זאת, בעיקר בשל העובדה שטרם הליהוק לתפקיד הנחשק, היא הייתה אנונימית למדי. את הרזומה שלה אפשר לספור על פחות מעשר אצבעות, כיוון שרק ב-2018 היא נכנסה לעולם במשחק.

מאז נבחרה לגלם את דיאנה ספנסר בצעירותה בסדרה הפופולרית, השם שלה נשמע בכל פינה. במגזינים בעולם הגיבו להייפ ובחרו בה לצילומי שערים שונים. בעוד שכל המגזינים צילמו אותה להפקות בהשראת המלתחה של הנסיכה, היו שתי הפקות יוצאות דופן שהצליחו למשוך את תשומת לבנו. כאלה שבכוח ביקשו להתנער מתדמית הנסיכה ולהציג את קורין באור אחר, סקסי יותר, נועז יותר, בועט יותר. GQ הבריטי וגלאמור הבריטי, הצליחו להרחיק את קורין מהגלואו המלכותי והלבישו אותה באאוטפיטים סקסיים במיוחד.

נתחיל עם GQ הבריטי, קורין הצטלמה לתמונת השער עם חצאית עור של סן לורן וחולצה שחורה שקופה שחושפת חזיית תחרה סקסית של אייג'נט פרובוקטור. הקארה שנצבע בבלונד עבור הצילומים, חזר עתה לצבעיו הכהים ועל השער הוא מוצג במראה הרטוב. על גופה היא עונדת שרשרת צלב גדולה ועל אצבעותיה טבעות. הבולט מכל בתמונה זהו המבט, ועיניה התכולות היפות שאותן אי אפשר לפספס בשום צורה. "אמה קורין לא דומה לליידי די", נכתב על השער - ואם לשפוט לפי יתר ההפקה, זה כנראה ממש נכון.

בתמונה נוספת מתוך הצילומים היא לובשת שמלת רשת כשלגופה תחתונים בלבד, לוגמת מתוך ספל תה או קפה, או כל משקה אחר שרק תבחרו לדמיין שנמצא שם. שיערה שוב משוח לאחור ועיניה הכחולות מביטות למצלמה. בתמונה אחרת היא לובשת שמלת עור שחורה של סן לורן וחושפת לראווה את שיערות בית השחי שלה, דבר שעוד יחזור על עצמו בהפקת אופנה נוספת. שיער גוף לנשים רחוק מאוד מלהיות מקובל ולעבור בשלום כדבר שבשגרה. אפילו להפך - הוא תמיד מעורר סערה וסלידה. למרות זאת, קורין לא מתביישת בכך ואף מרגישה מאוד בנוח לחשוף את דרך החיים שלה, התפיסות והאמונות שלה - גם אם אלו אינן תואמות את הדעה הרווחת בחברה המערבית.

בתמונה נוספת היא במעיל עור של סן לורן ובתמונה אחרת היא לובשת חולצת טי עם פסים בכחול-לבן עם הכיתוב: "היסטרית". לוק נוסף של דיוויד קומה ועוד שמלת קטיפה שחורה, הכי מלכותי שתקבלו בהפקה הזו, של אמיליו דה לה מורנה. לוהטת דוט קום, מה שנקרא.

עוד בוואלה! אופנה

כל הקודם זוכה: השמלה האייקונית של הנסיכה דיאנה מוצעת למכירה

לכתבה המלאה

ומכאן, לעוד הפקה, נועזת לא פחות - זו של גאלמור הבריטי. חייבות להודות שאנחנו שמחות על ההזדמנות לראות את הצדדים האלה בה. זה אולי יפריע לנו בבינג' של העונה החדשה, כי לא קל יהיה לדמיין אותה שוב בנעליים של דיאנה, אבל זה כיף לראות את האישה שמאחורי הדמות גם בלוקים שרחוקים מאוד ממה שהיא מגלמת על המסך. על השער של גלאמור הבריטי היא לובשת טופ קטנטן ושרשרת גדולה של שאנל עם איפור מעושן כבד ושוב - שיערות בית השחי מוצגת לראווה בלי להתנצל.

בתמונה נוספת מתוך ההפקה נראית קורין בחולצת תחרה עם חיתוכים וחצאית פליסה בירוק זית של כריסטופר קיין עם שפתון יין עמוק שמבליט את עיניה הכחולות. ביתר ההפקה היא כבר לובשת בגדי משי רכים שתואמים את התפקיד החדש של חייה - חולצה מכופתרת בצבע אפרסק ועוד שמלה לבנה נשית ונשפכת בצבע לבן עם גב חשוף של orseund iris. אז מה דיאנה הייתה אומרת על כל זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully