וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצטיינת וההעתקה המיותרת: הכוכבות לבשו ורוד למען מטרה חשובה

מיכל אנסקי, טיטי איינאו, עדי ביטי וסיגל שחמון, כולן עלו על המסלול בשלל גווני ורוד כחלק משבוע אופנה מקומי שנותן במה למעצבים צעירים בשיתוף עמותת "אחת מתשע". מי נראתה מדהים, מי עשתה מחווה מיותרת ומי צעדה כמו מקצוענית?

מיכל אנסקי. אור גפן,
מיכל אנסקי לובשת מחוך ואוברול שקוף של אן דהאן/אור גפן

בשבוע שעבר יצאה הודעה לעיתונות כי שבוע האופנה הישראלי עומד להתקיים, כשברשימה נכללו 20 מעצבים מהשורה הראשונה ביניהם אלון ליבנה, אריאל טולדנו, עידן לרוס ועוד. יש לציין כי להרים אירוע בסדר גודל כזה הוא לא עניין של מה בכך. משנים עברו, עוד טרום מגיפת הקורונה, במתכונת שבוע האופנה תל אביב בניצוחו של מוטי רייף, מדובר על חודשים של תכנונים, גיוס משקיעים וחסויות שיתמכו באירוע שמעודד אופנה ישראלית, ויצליחו לתת קרקע טובה להגשמת הפנטזיות של המעצבים המקומיים על המסלול.

בשל מגבלות הקורונה ועוד אילוצים אישיים ושינויים של מספר מעצבים בימים האחרונים, הרשימה המפוארת די הצטמצמה, מה שהוביל לכך שהבמה כולה ניתנה למעצבים חדשים ודי אנונימיים בשוק. תצוגה אחת תפסה את תשומת הלב - ובצדק, וזאת דווקא בשל המטרה החשובה מאחוריה. לרגל חודש המודעות לסרטן השד, בשיתוף עמותת "אחת מתשע", תצוגה אחת, שכולה על טהרת הוורוד, גייסה כמה כוכבות מקומיות שיצעדו על המסלול בלוקים שעוצבו עבורן במיוחד.

מיכל אנסקי. אור גפן,
מהמראות המעניינים של הערב. אנסקי/אור גפן

את המושכות הפעם לקחו שני אנשי יחסי ציבור צעירים, תהילה שמיר וטל בזנוס מתחום הפרסום שהרימו שלושה ימים של תצוגות, בלי קהל כמובן - ברוח התקופה, עם מסלולים שאפשרו למעצבים להציג את קולקציות החורף שלהם בעזרתם של שחקנים, זמרים ודוגמנים מוכרים. בתצוגה המרגשת של עמותת "אחת מתשע" מי שלגמרי גנבה את ההצגה הייתה מיכל אנסקי, שצעדה על המסלול באאוטפיט של אן דהאן שכולל בגד גוף בגזרת מחוך שמתחתיו אוברול שיפון שקוף ונשפך. על ראשה קשת שמזכירה מעט כתר וזה אולי משום שהיא המצטיינת של המסלול. אם נתעלם מכל מיני רפרנסים קטנים בלוק כמו הגולף שמזכיר מלוכה בצרפת במאה ה-16, בגד גוף על המכנסיים בסגנון סופרמן או תיפורים בקומות בקאפים של החזייה בסגנון מדונה - מדובר בלוק הכי טוב שנראה על המסלול באותו הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי ביטי. אור גפן,
ההומאז' להיילי ביבר מהמט גאלה. עדי ביטי בשמלה של חן חווה/אור גפן

מי שעוד משכה את תשומת לנו, הפעם בקונוטציה השלילית של העניין, זו עדי ביטי שלבשה לוק של חן חווה שכולו הומאז' לשמלת החוטיני של אלכסנדר וונג שלבשה היילי ביבר למט גאלה ב-2019. בעולם שזקוק למקוריות, המחווה הזו, שגובלת בהעתקה, מיותרת. על המסלול צעדה גם טיטי איינאו שלבשה שמלה ורודה שקופה של קוקי עם כובע רחב שוליים מחורר בסגנון של המותג ז'קמוס, שראינו בקטלוגים כבר בשנה שעברה.

סיגל שחמון, שהקלישאה "משתבחת עם השנים" מדויקת לגביה צעדה בשמלה ורודה עם מחשוף מחמיא של נופר רפאלי, ושירז טל - עוד סופר מודל מבחינתנו, לבשה שמלת שיפון של שי רוזנשיוק. עוד על המסלול: סתיו סטרשקו שנראתה קלאסית במיוחד בשמלה של mother of all ויש לציין שגם צעדה כמו המקצוענית שהיא, רוני דלומי בשמלת מחוך בגוון ורדרד-טבעי של טל מדינה ושלמור שטרוזמן, שכבר הפכה לסלב מן השורה, לבשה שמלת מיני תפוחה של monalizabeth.

טיטי איינאו. אור גפן,
טיטי איינאו לובשת קוקי/אור גפן
סיגל שחמון. אור גפן,
סיגל שחמון בנופר רפאלי/אור גפן
שירז טל. אור גפן,
שירז טל בשמלת שיפון של שי רוזנשיוק/אור גפן
סתיו סטרשקו. אור גפן,
סתיו סטרשקו בשמלה של mother of all/אור גפן
רוני דלומי. אור גפן,
רוני דלומי בטל מדינה/אור גפן
שלמור שטרוזמן, אחת מתשע. אור גפן,
שלמור שטרוזמן בשמלת מיני תפוחה של monalizabeth/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully