וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחייתה של "רוקדים עם כוכבים": הפאשניסטה הדנית שכובשת את המסך

24.11.2020 / 11:30

אם אתן מחפשות קצת קרן אור בימים החשוכים האלה, הפאשניסטה הדנית אמילי סינדלב תספק לכן את מבוקשכן. בימים אלו היא משחקת אותה בענק בעונה ה-17 של "רוקדים עם כוכבים" בדנמרק עם שלל לוקים צבעוניים, נוצצים ומלאי פרנזים

רוקדים עם כוכבים של דנמרק, הריקוד של אמילי סינדלב/מתוך אינסטגרם

בזמן שאצלנו הריאליטי הבולט על המסך הוא "הזמר במסכה", בדנמרק הצופים מהופנטים מול הריאליטי הנשכח "רוקדים עם כוכבים", שבישראל ירד כבר ב-2012 אחרי שבע עונות. לא היינו מתעכבות ולו לרגע על הריאליטי הישן נושן הזה, שלא כל כך הצליח לסחוף את הקהל הישראלי, אלמלא השתתפה בו הפאשניסטה הדנית האהובה עלינו - אמילי סינדלב. מי שצובעת גם בימי שגרה את פיד האינסטגרם שלנו בצבעים משוגעים ומכניסה ים של אור וסטייל אל תעשיית האופנה בסקנדינביה ובעולם כולו, משתפת לאחרונה באינסטגרם שלה לא מעט לוקים זוהרים, מנצנצים ומוגזמים כיאה למקובל בעולם המחול, פלוס קטעי ריקוד עוצרי נשימה שגורמים לנו לתהות איזה עוד כישרונות שלה טרם גילינו.

בעונה ה-17 של הריאליטי בדנמרק, הוצמדה סינדלב לרקדן מאדאס ואד, שלוקח חלק ב"רוקדים עם כוכבים" המקומי כבר 13 עונות. לאורך השנים הוא גם זכה כמה פעמים במקום הראשון. האם צפויה לו זכייה נוספת? אם תשאלו אותנו ייתכן מאוד שכן, לדעתנו הבלתי משוחדת שטרם ראתה את המתחרים, אבל גם משום שבני הזוג כבר דורגו בכמה פרקים במקום הראשון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לאורך ההשתפות של סינדלב בפרקים היא מקפידה על לוקים נוטפי גלאם עם הרבה מאוד אלמנטים מנצנצים, שנבחרו בהתאם לאופי הריקוד והסיפור מאחוריו. כך למשל, באחד הריקודים היא עשתה הומאז' לשר שלבשה שמלת פרנזים מוזהבת, כשהיא עצמה לבשה שמלה דומה בגווני כסף, אדום וזהב לריקוד צ'ה צ'ה צ'ה. למרות ההומאז' לשר, היא עצמה העידה שהיא מרגישה קצת כמו שאקירה, ובאמת אפשר לראות את הדמיון.

בריקוד אחר עשתה סינדלב הומאז' ללוק של ביונסה עם תחתוני פרנזים זהובים, טופ כחול מנצץ ובלייזר תואם - שלבש גם בן זוגה לריקוד. בהזדמנות אחרת לבשה שמלת נוצות לבנה עם הד-פיס בסגנון שנות ה-20, והייתה גם שמלת סינדרלה תכלת משובצת פאייטים, נצנצים ואבנים. בפרק האחרון ששודר בינתיים עד כה, עלתה סינדלב לבמת הריקודים עם בגד גוף ורוד מתקתק עם גרביוני רשת, עיטורים כסופים ופרנזים, כמובן.

עוד בוואלה! אופנה

התגברו על הקורונה: הסטריט סטייל המשגע משבוע האופנה בקופנהגן

לכתבה המלאה

במקביל לכך שסינדלב קורעת את הבמה עם לוקים משגעים, היא גם ממשיכה לתחזק את חשבון האינסטגרם ההיסטרי שלה, זה שמציג לראווה את הסטייל הנועז המזוהה עמה. סינדלב ידועה בתור אחת שמשלבת צבעים שעל המדף נראים לא הגיוניים יחדיו, אבל אצלה זה פשוט יוצא מעולה. יכולת קוסמית שכזו שהיינו מאחלות לכולן. כמובן שכל הלוקים שלה מורכבים מבגדי מעצבים כמו פראדה, ולנטינו, מיו מיו ונוספים.

אך למרות כל זה, מה שהכי מעורר את הקנאה שלנו במלתחה שלה זוהי קולקציית תיקי השאנל שברשותה. וזאת, בלי אף מילה על בן הזוג נוטף הסטייל שיחד הם פאוור קפאל בין המוצלחים בעולם. בשבועות האופנה המקומיים היא כבר שם דבר, ואפשר לומר שהיא אחת מנשות הסטייל הבולטות ביותר בדנמרק, עם כל הכבוד לדוגמניות הבולטות שצמחו שם. אם אתם עדיין איכשהו לא מכירים אותה והיא עברה לכם מתחת לרדאר, זה הזמן לעקוב. יש סיכוי מאוד גדול שהיא לוקחת את העונה ה-17 של "רוקדים עם כוכבים" הדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully