וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה נבונה: נמצא התיק הכי נכון לתקופה

25.11.2020 / 8:00

האובססיה הרצינית שלנו לתיקים מעט דעכה בחודשים אחרונים בשל המצב, אבל סוף סוף מצאנו את התיק הנכון, כזה שמתאים שלרוח התקופה, בשלל גוונים מטריפים ומזגזג בין תיק יוקרתי-אלגנטי לתיק בלאגן מגניב

אתר רשמי

אנחנו לא יודעות אם שמתן לב, אבל אם אתן קוראות קבועות של וואלה! אופנה אז סביר להניח שהצלחתן לנחש שיש לנו חולשה חזקה לתיקים. רק מה, בתקופה האחרונה קצת הזנחנו אותם, לא בכוונה כמובן. נראה כי האובססיה דעכה לנוכח שגרת הקורונה. בילויים כמעט ואין, בתי קפה ופגישות צהריים הוחלפו בדייטים על ספסלים בעיר, העבודה נעשית ברובה מהבית, וכל מה שנשאר לנו זה במקרה הטוב פגישות ארעיות בבתים של חברים. ככה שעם כל האהבה לתיקים שווים (ויש לנו כמה בבית, כן?), אין כל כך מה לעשות איתם בימים אלו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אז אחרי תקופה של דיכאון קל הנובע מחוסר יכולת לממש את האובסס לקטגוריה, שהיא עולם ומלואו בימים כתיקונם, רצינו לבשר שמסתמנת תקווה. מצאנו את הדגם המושלם, שבול, אבל ממש בול מתאים לנו לעכשיו. האמת שזה לא דגם אחד אלה סדרת שלמה של תיקי קווילט פוך מבית האופנה השוודי Stand Studio, המגיעים בכמה גזרות, כולן סופר פונקציונליות, בצבעים משגעים ומעור טבעוני.

אם ננסה לתאר את הלוק שלהם זה יהיה משהו שמזכיר את דגם הקאסט הלוהט מבית בוטגה ונטה, המעוצב ברצועות עור מרופדות המשתלבות בשתי וערב ובעל מראה מוקפד וגם קצת דומה לתיקי פוך הניילון הגדולים שנמצאים בסביבה עוד מהחורף הקודם. אלו של Stand פתחו לנו את הצ'אקרה בשל העובדה שהם יושבים בול על החלל הנותר שבין תיק יוקרתי-אלגנטי לבין תיק בלאגן שמאבד צורה תוך מקסימום שעה. ואחרי שגילינו אותם נפל לנו האסימון שזה בדיוק מה שהיה חסר לנו בתקופה האחרונה. יכול להיות ששם הלייבל לא מצלצל לכן מוכר, אבל אין מצב שלא נתקלתן במעילי הפרווה (הסינטטית) בדפוס משבצות בגווני חום מטעמו - המעיל הכי פופולרי ברשת בחודש האחרון.

Stand Sduio הוא מותג שוודי בן שש שנים, המציע בגדי גברים ונשים ברוח סקנדינבית על כל המשתמש מכך. הפייבוריטי שלנו בסדרה הוא דגם Wanda, קלאץ' גדול בקווליט מרובעים בעל רצועת נשיאה דקה על הצד וסגירת מעטפה מלבנית (315$), והוא מגיע בשחור קלאסי כמו גם באדום, פוקסיה, חרדל, אפור, ירוק ואף כסף וזהב. קיימת גרסה נוספת שלו בקווילט מעויינים ורצועה עבה יותר המוצעת בגווני ורוד בייבי, לבן, קאמל, ירוק ושחור. Assante - אופציה נוספת בקווילט מעויינים ובגזרת tote פחות לוהטת, עולה טיפה יותר (325$), אבל יש אותה בגוון ירוק עז משגע, וגם בגודל מיני (290$).

עוד בוואלה!

מעילים מפנקים כאילו לא יצאתן מהמיטה

לכתבה המלאה

דגם מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully