וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את לא צריכה לצאת מהבית: תכשיטים בהנחות שאסור לך לפספס

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

31.12.2020 / 16:08

דצמבר הוא ה-חודש לקניות וברשת הבורסה לתכשיטים תוכלי למצוא את כל האקססוריז המדהימים בהנחות של עד 70 אחוז, עם משלוח עד הבית ללא עלות. אז בואי ותכירי את הפריטים שישלימו את האאוטפיט שלך בחורף הזה

אמנם השנה הזו לא הייתה "רגילה" בשום צורה, אבל יש דבר אחד שלא השתנה עבור רובנו - דצמבר הוא ה-חודש לקניות. בין אם אתם מאותם אנשים שמחפשים מציאות ומחשבים את הערך של כל קנייה, או שאתם פשוט נהנים מהתחושה הזו שמביאה איתה קנייה מרגשת שציפינו לה בהנחה משמעותית - סייל טוב גורם לכולנו להתלהב.

לאתר הבורסה לתכשיטים

ואם יש משהו שהבנו מהתקופה הזו, זה עד כמה אנחנו רוצים להשקיע בפריטים נצחיים ועל זמניים, שלעולם לא יצאו מהאופנה ויגרמו לנו לחייך במשך שנים ארוכות. זו גם הסיבה שאנחנו רוצים להתחדש דווקא בפריטים שעושים לנו את כל הלוק: האקססוריז - כי הדברים החשובים והמיוחדים באמת, נמצאים בפרטים הקטנים. והעונה אנחנו זוכים למבצעים באמת משמעותיים: ברשת הבורסה לתכשיטים יוצאים ב-SALE מטורף של עד 70% הנחה, עם משלוח מהיר עד הבית ללא עלות.

ואם אתם עדיין מתלבטים מה הפריט שישדרג לכם את הלוק ואת מצב הרוח, הנה הבחירות הנכונות לעונה:

הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 1. הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 1/הבורסה לתכשיטים

דיטיילס: יש משהו מיוחד ומלכותי בשילוב של זהב צהוב ויהלומים. בין אם מדובר בתכשיטים קטנים ומעודנים או עיצובים מורכבים, מדובר בתכשיטים שמושכים את העין. העונה אנחנו רואים "יציאה מהקופסה" בפן העיצובי - תכשיטים מפותלים, שיבוצים מפתיעים והמון פרטים, שהופכים גם את התכשיט העדין ביותר ליצירת אומנות שאי אפשר להתעלם ממנה.

הבורסה לתכשיטים חורף. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים חורף/הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 2. הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 2/הבורסה לתכשיטים

כדורים: בין אם מדובר בטבעת, עגילים, צמידים או שרשרת, אחד העיצובים המעניינים והאהובים הוא ה"כדורים" - כדורי זהב בחיתוך יהלום בזהב צהוב ולבן, שמוסיפים לכל אאוטפיט טוויסט מפתיע ומעניין, ועם זאת אלגנטי ומאופק. מדובר בפריטים עם המון תנועה וחן, שמשחקים על הגבול שבין הגיאומטרי והקר לרומנטיקה נשית, וזה מה שגורם לנו להתלהב כל כך.

הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 3. הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 3/הבורסה לתכשיטים

קלאסיקות: סייל הוא בדיוק הזמן להתחדש בפריטים קלאסיים - אלו שחוזרים אלינו בכל עונה מחדש וימשיכו לעשות זאת גם בשנים הבאות. תמיד חלמת על צמיד טניס יהלומים, תליון, עגילים או טבעת יהלום שימשיכו איתך מהיום ללילה ויהיו חלק בלתי נפרד ממך? ברשת הבורסה לתכשיטים ניתן למצוא תכשיטי יהלומים, זהב ואבני חן לפי הטעם ולפי תקציב, עם התחייבות ליהלומים טבעיים ותעודה שניתנת לכל תכשיט.

שעון: ואם כבר קלאסיקות, זה הזמן להתחדש בשעון שישמש גם כתכשיט. בין אם את אוהבת סגנון נשי ומעודן, צבעוני וגדול מהחיים או מעדיפה את הסטייל הגברי, הסייל מאפשר לך לבחור בין מותגי אופנה בינלאומיים דוגמת VERSACE, DOXA, FRENCH CONNECTION - כולם בהנחות מיוחדות לכבוד סוף השנה.

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים. הבורסה לתכשיטים
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים/הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 5. הבורסה לתכשיטים
סוף שנה הבורסה לתכשיטים 5/הבורסה לתכשיטים

את הפריטים ניתן להשיג בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים ברחבי הארץ או ברכישה באתר www.thebursa.co.il עם משלוח עד הבית ללא עלות.

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully