וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת עינו: איוונקה טראמפ לבשה שמלה בסגנון "סיפורה של שפחה"

6.12.2020 / 11:30

עמוד האינסטגרם "דיאט פראדה" חשף דמיון מטריד בין שמלה שלבשה איוונקה טראמפ לאירוע בבית הלבן לבין הלוק המזוהה עם אחת הדמויות הבדיוניות בסדרה "סיפורה של שפחה". הרשת, כמובן, לא נשארה אדישה. "המלבישים שלה צוחקים עליה?"

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות/רויטרס

זה קצת מדהים אותנו שכל בגד שלובשות נשות הבית הלבן מצליח לייצר סערה. אין ספק שאם יש דבר שנתגעגע אליו ברגע שייכנס הנשיא החדש ג'ו ביידן לתפקידו - זה בדיוק זה. העניין הרב סביב הלבוש שהצליחו לייצר הטראמפיות, כמעט עם כל לוק שלהן, דבר שכנראה לא ישוחזר עם החלפת המשמרות. בסוף השבוע הייתה זו איוונקה טראמפ שמצאה את עצמה תחת עינם הבוחנת של הגולשים, ובעל כורחה - חלק מסערת רשת נוכח בחירת הלבוש שלה לאירוע חתימה על הצעת חוק חדשה.

איוונקה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מרגע החתימה על הצעת החוק בחדר הסגלגל, לצד אביה הנשיא דונלד טראמפ, בעלה ג'ראד קושנר ועוד כמה מכובדים ומעונבים ובירכה על החתימה - אז לא צפתה את הסערה שתגיע מיד לאחר הפרסום, שאין לה שום קשר לפוליטיקה. הלוק הנבחר היה שמלת מקסי ארוכה בצבע ירוק עמוק של אמיליה וויקסטד עם חגורת מותן ו'פוסי בואו' באזור הצוואר ומגפיים בצבע קאמל של זארה. אותו קשר באזור הצוואר, שנקרא 'פוסי בואו' הפך לעיצוב פמיניסטי, בעיקר בגלל הקריצה למשפט השערורייתי של "grab her by the pussy" שנאמר על ידי טראמפ ב-2005 והתפרסם במהלך תקופת הקמפיין הראשון שלו לנשיאות, ב-2016. אבל דווקא זו לא הייתה הסיבה לסערה.

זמן קצר אחרי פרסום התמונות, עמוד האינסטגרם "דיאט פראדה", שחושף עוולות, העתקות ומספק פרשנות אופנתית, השווה בין הלוק הזה לבין זה של הדמות הבדיונית סרינה ג'וי ווטרפורד בסדרה "סיפורה של שפחה", אשתו של פרד, ה"אדון" של הדמות הראשית - ג'ון. הדמיון בין השמלות נובע בעיקר מהצבע ומהגזרה. בעמוד של דיאט פראדה נכתב: "איוונקה לבשה שמלה בגוון שאפשר לתאר כ'ירוק גילעד'", כשהכוונה היא לשמה של העיר הבדיונית שבה מתקיימת עלילת הסדרה. דיאט פראדה אף לקחו את הביקורת צעד אחד קדימה: "שלא כמו בסדרה 'סיפורה של שפחה', לאיוונקה אין כותבים שיכולים לספק לה גאולה כפי שסיפקו לסרינה ג'וי, האישה האנטי-פמיניסטית של גילעד שמייצגת פחדנות ושותפות לדבר עבירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התגובות לפוסט של דיאט פראדה כמובן לא איחרו להגיע, כאשר כולם מאשימים את מי שעומד מאחורי בחירת הבגדים עבור איוונקה טארמפ בדמיון המוזר והמטריד בין השמלה שלה לזו של הדמות הבדיונית מהסדרה. "זה נראה כאילו המלבישים שלה עושים את זה בכוונה", כתב אחד מהמגיבים. אחרת תהתה: "זה צירוף מקרים או שהסטייליסט שלה צוחק עליה?" ועוד תאוריית קונספירציה מצד העוקבים: "האם הסטייליסטים של איוונקה טראמפ מתבדחים עליה בסתר? הם לא יכולים להיות עד כדי כך טיפשים".

סיפורה של שפחה. באדיבות HOT,
מצליחות לראות את הדמיון? מתוך "סיפורה של שפחה"/באדיבות HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully