וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תקבלו הרבה יותר מטיפולי היופי שלכם? המומחים מגלים

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

3.2.2021 / 7:43

הצטרפו לשיחה על יופי, קוסמטיקה ומה שביניהם: ניתוחים פלסטיים פופולריים, טכניקות חדשות בתחום הקליני והטכנולוגיה שתשנה את עולם הקוסמטיקה - הכול כאן. צפו

בווידיאו: איך נרוויח כמה שיותר מהטיפולים שלנו?/אולפן וואלה! NEWS

ברוכים הבאים לשיחה על יופי, קוסמטיקה ומה שביניהם. אל האולפן הגיעו יו"ר קבוצת "לאונרדו קוסמטיקה", רוני בר; ד"ר חיים קפלן, מומחה לניתוחים פלסטיים; נעמי שדלש, קוסמטיקאית ואמנית מיקרו-פיגמנטציה; ואיריס בר, מנכ"לית משותפת בלאונרדו קוסמטיקה ובעלת תואר ראשון בדרמטולוגיה ואחות מוסמכת.

השיחה המרתקת נערכה במסגרת המיזם "לאונרדו מארחים יופי", מיזם שנועד להנגשת ידע בתחומי היופי השונים, לכלל האוכלוסייה. מדי תכנית תכירו תחומים ואנשים שונים מענפי היופי, כולל רופאים, קוסמטיקאיות, מאפרים, ספרים ועוד ותגלו את התשובות לשאלה החשובה ביותר - איך מקבלים הרבה יותר מהטיפולים שלכם? כל מה שצריך זה לצפות וללמוד מהמומחים.

ד"ר קפלן, נתחיל איתך, מה קורה לפנים שלנו עם הגיל?
"יש שינויים בעור ובמרקם שלו, קמטוטים עדינים, כתמים וכו'. יש הצטברות שומן במקומות שאנחנו לא רוצים, כמו קו הלסת ומתחת לסנטר וצניחה של העור".

אחד הניתוחים הפופולריים הוא הרמת פנים. מה הקריטריונים?
"הרמת פנים טובה בכל גיל למי שצריך או צריכה. היום, לצערי, נדחה מעט הגיל הממוצע משום שרבים עושים הזרקות, שיכולות לתקן חלק מהפגמים, אבל לא את כולם. אין ספק שגם היום מתיחת פנים היא מרכז הטיפול. ברגע שמרימים את הפנים, מסלקים את עודפי העור ומתקנים את מיקום השומנים, אתם נותנים לפנים את המבנה הנכון ועליו אפשר להוסיף הזרקות כדי למלא ולעשות טיפולים משולבים או אנרגטיים, שיכולים לטפל בשטח הפנים של העור, בדברים הקטנים".

ואיך מתבצע הליך הניתוח להרמת פנים?
"הרמת פנים וקטוריאלית היא ניתוח מלא, בו המתיחה היא לכל הכיוונים בהם יש צניחה. מקבלים פנים במראה טבעי, לא במראה מנותח. זה נראה רענן ובריא, ובלי צלקות".

טיפול פלזמה ליפטינג. ShutterStock
זה הזמן לדאוג ליופי ולאסתטיקה שלכם/ShutterStock

נעמי, בשנים האחרונות נכנסו לתחום הקליני טכניקות חדשות?
"בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר שיתופי פעולה בין אמניות מיקרו-פיגמנטציה לרופאים, בנושאים כמו טשטוש צלקות או מילוי קרקפת, למי שסובל מהתקרחות יתר או נשירת שיער. בהליך של כריתות שד או הרמת חזה, הפטמה יכולה להיקרע או לאבד את הצבע שלה ומה שאנחנו עושות זה לשחזר את הפטמה ולהקפיץ את הצבע, כדי שיראה כמה שיותר טבעי".

איריס, מה הטכנולוגיות שעומדות היום לשימוש הקוסמטיקאיות? ועד כמה הן מספקות?
"יש טכנולוגיות מבוססות צילום, שלדעתי אינן מספקות. כי כדי לעשות אבחון נכון ושלם צריך הסתכלות, מישוש של העור ותשאול מאוד מדויק. תשאול מלא לוקח בחשבון אורח חיים, גנטיקה, גוון העור, אופן חשיפה לשמש, תזונה ועוד. אני לא אעשה טיפול פיגמנטציה לאישה שהעור שלה יבש ורגיש, אלא קודם כל אטפל במצב הרגיש שלה. אחר כך הפיגמנטציה כבר תראה הרבה יותר טוב".

רוני, מה תוכל להוסיף על הנושא הזה?
"אנחנו מעלים את רמת האבחון בענף הקוסמטיקה על ידי שימוש באמצעי צילום מתקדמים, שלא היו קיימים בעבר, כאלה שמנתחים את הרקמה, כך שהקוסמטיקאית לא נופלת ל'בורות', כמו מלזמה, שזו פיגמנטציה עמוקה יותר, שלא כדאי שקוסמטיקאית תטפל בה. אם היא תדע להתחמק מזה, יהיה לה ולמטופלים טוב יותר ואנחנו בשלבים מתקדמים ואני מקווה שבקרוב נצא בבשורה בנושא הזה".

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully