וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2020 הייתה השנה שלהן: דוגמניות העבר הוכיחו שהעולם לא שייך רק לצעירים

1.1.2021 / 16:00

הן לא הפסיקו לעבוד השנה ברשתות החברתיות, לייצר תוכן מעניין, הצטלמו להפקות ומגזינים, חברו לשת"פים ונתנו עצות. אומרים שהעולם שייך צעירים ויש תאריך תפוגה לדוגמנות - אבל קלאודיה שיפר, אל מקפירסון והלנה כריסטנסן מוכיחות אחרת

הלנה כריסטנסן בבידוד ביער/INSTGRAM

אומרים שהעולם שייך לצעירים, אבל אם תשאלו את דוגמניות העל מהעבר, נראה שאין שום אמת במשפט הזה. כמה מהדוגמניות הכי גדולות שאולי הגיעו לגיל פרישה, הוכיחו בשנה האחרונה שלדוגמנות אין תאריך תפוגה, ואם את יודעת לאמץ את המציאות המשתנה ולהגיב טוב לשינויים הטכנולוגיים - צפויה לך הצלחה. מי שלא נלחצה מהמעבר של תעשיית האופנה לעולם הדיגיטל ומהמלכתו של האינסטגרם לגורם המשפיע על מציאת עבודה לדוגמניות, הצליחה לקצור את הפירות ולהמשיך לשחק במגרש, למרות השנים שעברו.

השנה, משכו את תשומת לבנו שלוש דוגמניות על - אל מקפירסון האוסטרלית שחגגה 56, קלאודיה שיפר הגרמנייה שהצטרפה למועדון ה-50 בקיץ האחרון והלנה כריסטנסן מדנמרק בת ה-52. שלושתן אולי נקראות דוגמניות עבר, אבל מתברר שהן אף פעם לא עזבו את אור הזרקורים, ובשנה האחרונה, על אף הקורונה ואולי בגלל, הן הצליחו להחזיק כותרות בזכות שיתופי פעולה, הפקות נחשקות והרבה צילומים לוהטים מהבית. אך לא כולן השכילו לפעול כמוהן ודוגמניות עבר אחרות דווקא העדיפו לפנות את הבמה לדור ההמשך כמו קייט מוס שבתה לילה צעדה לראשונה על המסלול וגם קטפה שערים, וכן סינדי קרופורד שכבר מזמן מתגאה בבתה, קאיה גרבר, שהפכה לאחת הטופ מודלס העסוקות בעולם.

הלנה כריסטנסן

זו ללא ספק הייתה השנה של הלנה כריסטנסן. עם שיתופי פעולה, שערים ותמונות עירום פרובוקטיביות - אי אפשר היה לפספס את ההצלחה המטאורית של כריסטנסן ברשת ומחוצה לה. הנסיקה שלה התחילה במרץ, אז עברה הטופ מודל הדנית להתגורר בבקתה קסומה בהרים עם נוף משגע, כדי להעביר שם את תקופת הבידוד שנגזרה עליה בשל התפשטות נגיף הקורונה. את החוויות מהבקתה שיתפה עם העוקבים באינסטגרם, שהיום מספרם הוא 769 אלף. זה היה הרגע שבו היא הבינה שמותר לה להשוויץ בפיגורה בבגדי ים ולהוציא לכולנו, שספונים בדיכאון בבתים בטרנינגים גדולים, את העיניים.

מאז היא לא עצרה לרגע. שיתפה המון לוקים מהבידוד, הצטלמה להפקת שער לגיליון יולי של הארפר'ס בזאר הספרדי, שיחזרה רגעים מהעבר, קידמה את המותג הפרטי, השיקה שת"פ עם המעצבת האהובה אנין בינג בקולקציית קפסולה בהשראת הניינטיז, ביקרה בשבוע האופנה של קופנהגן ולקחה חלק בהפקת עירום לקידום שוויון חברתי. יש מצב שהקורונה זה הדבר הכי טוב שקרה לה?

קלאודיה שיפר

קלאודיה שיפר, שמחזיקה ב-1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם ונחשבת לאחת מ"ששת הגדולות" שעולם האופנה הנפיק (לצד קייט מוס, לינדה אוונג'ליסטה, סינדי קרופורד, נעמי קמפבל וקריסטי טרלינגטון), הגיעה לגיל 50. לרגל העשור השישי לחייה, שיתפה שיפר פעולה עם מותג הג'ינס האהוב עליה ועל כלל הסלבס - "פריים", ועיצבה עמם שני זוגות ג'ינס במהדורה מוגבלת, האחד בייסיק בשטיפה בהירה והשני פדלפון שחור בגזרה גבוהה. 10% מההכנסות על הג'ינסים הללו, שמחירם קצת יותר מ-200 דולר, יועברו לארגון הילדים של האו"ם, יוניצ"ף, עבורו שיפר משמשת כשגרירה. מלבד העשייה הזו, שיפר מתפעלת את חשבון האינסטגרם שלה בנאמנות רבה ומשתפת בו, לצד תמונות עדכניות, גם המון רגעים נוסטלגיים. אין מה להישען על העבר - היא מספיק לוהטת כדי לגרוף ארגזים של לייקים גם עבור תמונות מההווה.

אל מקפירסון

מי שעוד נתנה עבודה ברשת היא אל מקפירסון, שדאגה לשתף את חצי מיליון העוקבים שלה בסודות טיפוח ועצות לאורח חיים בריא. היא עד כדי כך אימצה לעצמה את הנעשה ברשת, שהיא פתחה במסורת לייבים עם אנשים מתחומים שונים והפכה להיות אחד העמודים המעניינים שיש באינסטגרם, שלא נופל מכזה של צעירות שעונות על ההגדרה "משפיעניות רשת". מקפירסון מתקרבת לגיל 60, אבל היא לא נותנת לזמן לשחק תפקיד ולומדת מהר את רזי הרשתות החברתיות ומה צריך לעשות בהן כדי להישאר רלוונטית.

כמובן שאל כל אלה מצטרפות להן גם תמונות שלה בביקיני, מהעבר ומהווה, הפקות ושערי עיתונים שהופכים את החשבון שלה לאחד הלוהטים שיש. לאחרונה היא גם הצטלמה לשער מגזין אל הצרפתי לצד שני הבנים שלה, ובכך חשפה שיש לה גם דור המשך משובח. את 2020 הארורה שלנו היא סוגרת בחופשה בבהאמס ובכך מעבירה מסר שלא לכולם הייתה זו שנה נוראית, ומבחינתה, החיים אך ורק בעלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully