וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי, טכנולוגיה ובריאות: ידעתם שכל הדברים האלו הולכים יחד?

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

11.2.2021 / 8:46

בשנים האחרונות עולה עוד ועוד השימוש בטכנולוגיה בעולם הקוסמטיקה, אולם איך הכל מתחבר? הצטרפו לשיחה מרתקת על החידושים בתחום, הרוחניות, הטיפולים המיוחדים ועוד. צפו באולפן

בווידיאו: על יופי, טכנולוגיה ובריאות, והקשר ביניהם/אולפן וואלה! NEWS

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים עוד ועוד על טכנולוגיה בקוסמטיקה. אבל איך יופי, טכנולוגיה וגוף בריא הולכים יחד? יו"ר קבוצת לאונרדו קוסמטיקה, רוני בר, מסביר: "הקשר בין טכנולוגיה וגוף האדם הוא לא סוד. הוא נחקר במשך מאות שנים ולא נפסק עד היום. הקוסמטיקה צעירה יותר והמחקר לגביה התחיל בראשית המאה ה-20 ונוגע בתדרים חשמליים, גלי אולטרסאונד, קרני אור או קרני לייזר וכן הלאה".

לצדו של רוני הגיעו לדיון באולפן, במסגרת המיזם "לאונרדו מארחים יופי", מיזם שנועד להנגשת ידע בתחומי היופי השונים לכלל האוכלוסיה, שלוש נשים שעוסקות בדיוק בנושאים הללו - טכנולוגיות שונות באסתטיקה וקוסמטיקה, והשילוב עם גוף ונפש: אביבה רגב, קוסמטיקאית ומטפלת רב-תחומית, בעלת הקליניקה "סגול"; אתי וולף, העוסקת בקוסמטיקה מתקנת, PMU and Plazma; וד"ר דן מננה, מומחית רפואת ילדים ועוסקת באסתטיקה רפואית.

אביבה, הקוסמטיקה בעידן הרוחני - מה היא בעצם?

"נכנסנו לעידן חדש, בו אנחנו לא יכולות לטפל רק בנגעים ובעור. צריך להכניס הרבה דברים מעבר לזה ואני יודעת לשלב טיפול אסתטי, סטנדרטי, קוסמטי, שמנקה את הפנים, מרענן ומאוורר אותם ולצד זאת, אני מכניסה גם טיפול הוליסטי. נוגעת בכף הרגל באמצעות רפלקסולוגיה, כדי לתת את המרגוע. אני גם רואה את תאריך הלידה ויודעת באמצעות הנומרולוגיה מי נמצא או נמצאת מולי והגישה שלי בהתאם. זו חוויה אחרת, הכל יותר רגוע ונעים וזה מתאים לכל אחד. מי לא יהיה מוכן לשכב עכשיו בחורף על מיטת טיפולים, במיטה חמימה וריחנית, עם מוזיקה נעימה? זו נגיעה בגוף ובנפש. הכיסוי המלא".

אתי, מהי פלזמה בעצם?

"הפלזמה עובדת על ידי מחט, שנותנת ברק זעיר, מחממת את המקום, מילימטר מעל העור בלי לגעת בו. על ידי החימום אנחנו משחררים אנרגיה מאוד גבוהה, ואז העור מתהווה, הופך לגז ומתדהק. הטיפול הוא לא בנפילה של העור, אלא בעור שבור ומחורץ, כמו קמטים מעל השפתיים או מניפת קו העין - זה עושה עבודה נפלאה שם. זה מחליק את הקמטים ומאחה את העור. בנוסף, פלזמה מטפלת בהרמת עפעפיים, הסרת עור עודף וטיפול בצלקות וסימני מתיחה".

ד"ר דן, מה המהות של הרפואה האסתטית ומה החידושים?

"רפואה אסתטית לא נועדה לעשות שפתיים או לחיים לנשים, אלא לתת להן את האפשרות להתבגר בכבוד. להפוך אותן לקצת יותר צעירות ורעננות, בצורה הכי טבעית שאפשר. חומרי ההזרקה, הפילרים, הולכים ומשתפרים משנה לשנה והיום הזרקת סידן מאוד אופנתית. אפשר לבנות ככה את הסנטר או למתוח את קו הלסת בלי לעשות ניתוח. יש גם טיפול אופנתי מאוד שנעשה על ידי חומצה היאלורונית, שלא נותנת נפח, אלא משפרת את איכות העור. ה-שוס של הרפואה האסתטית הוא השילוב הזה, בין טכנולוגיה להזרקות".

ולסיום, מה לגבי גברים בכל הנוגע להזרקות?

"יש רבים שבאים בזוגות. אני ממליצה מאוד גם לגברים לבוא, כי זה נותן להם ביטחון ומחזיר אותם כמה שנים אחורה".

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully