וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעי, פשוט ומרשים: הכירו "הפראדה של עולם האסתטיקה"

בשיתוף ד"ר לריסה ברק

2.2.2021 / 8:59

ד"ר לריסה ברק היא מפסלת ומעצבת של פנים ועם קליניקות בתל אביב, זיכרון יעקב ואפילו מילאנו ומכשירי הטיפול המתקדמים ביותר, היא עוזרת לשנות חיים. צפו בדיון באולפן איתה, ועם שתי מטופלות מרוצות במיוחד

בווידיאו: ד"ר לריסה ברק והמטופלות שלה מסבירות על המהפך שמתחולל בחיים בעקבות הטיפול/עריכה: דפי מקל

שינוי המראה יכול להשפיע על נשים במובנים רבים, כמו התחושה הפנימית, הזוגיות, העבודה וכן הלאה ולכן, אתן חייבות שהתוצאה של הטיפול שלכן תהיה מושלמת. לשם כך, יש לפנות למומחה, כמו ד"ר לריסה ברק, מפסלת ומעצבת של פנים. ד"ר ברק הגיעה לאולפן יחד עם שתי מטופלות שלה, מזל בוחבוט וקארין אלקי, כדי לדון בתהליך שעוברים ובמהפך שמתחולל בחיים בעקבות הטיפול.

ד"ר ברק, ספרי לי בבקשה למה מכנים אותך "הפראדה של עולם האסתטיקה"?

"פעם קוקו שאנל אמרה שאם את עצובה ושבורת לב, קומי, תתלבשי, שימי ליפסטיק ותתקדמי. אני מוסיפה - תעשי בדרך כמה טיפולים אסתטיים, שיתנו מצב רוח טוב וביטחון עצמי".

איפה אפשר להגיע אלייך לטיפול ואילו טיפולים אפשר למצוא אצלך בקליניקה?

"יש לי קליניקות בתל אביב וזיכרון יעקב, וגם במילאנו, שם הבת שלי עובדת ויש לנו מגוון רחב של טיפולי גוף ופנים. לא מזמן קיבלנו מכשיר שעוזר לייצר קוביות בבטן, במקום ללכת לחדר הכושר, שסגור עכשיו. בנוסף, התקדמנו מאוד בטיפולי הפנים, עם לייזרים שלא גורמים לקילוף או אדמומיות. אפשר לקפוץ למרפאה, לעשות טיפול קל ומהיר ולהמשיך בחייו".

ומה לגבי אזורים אינטימיים יותר בגוף, אסתטיקה גניקולוגית?

"זה תחום חדש בישראל. בארצות הברית או רוסיה זה קיים כבר המון זמן. בעזרת טיפולים פשוטים אפשר אפילו למנוע ניתוח. אנחנו יודעים שלפחות שליש מהנשים סובלות מדליפת שתן וזה לא נעים, אבל יש לזה טיפול ואפשר להתגבר על הבעיה הזו".

מזל, למה בחרת להגיע דווקא לד"ר ברק לטיפול שלך?

"הרגשתי שאני צריכה לעשות משהו. בדקתי וחקרתי והגעתי לד"ר ברק וראיתי שהיא עושה עבודה מאוד יפה. מסתכלים עליי, אני בת 71 ואי אפשר לראות את העבודה שעשיתי. היא הייתה יכולה למתוח אותי ולעשות ממני בובה, אבל היא עשתה עבודה מקסימה ואני מרגישה טוב עם זה ומאוד מרוצה. ההרגשה הפנימית משתפרת ואני מקבלת המון מחמאות. זה נותן לי ביטחון".

קארין, מה אהבת במיוחד בטיפול?

"מה שאני אוהבת בד"ר ברק זה הטבעיות. היה לי קשה להתחיל להזריק או לעשות את השינוי. זה הלחיץ אותי, כי אפשר לצאת מאוד לא טבעית, נפוחה. אצל לריסה כל מטופלת יוצאת מדהימה".

בשיתוף ד"ר לריסה ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully