וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי יאמץ בקרוב? מותג הסריגים האהוב על אוליביה ווילד

13.1.2021 / 11:15

הזוגיות של השחקנית ההוליוודית והכוכב הבריטי הארי סטיילס מטריפה את אתרי הרכילות מעבר לים, ואחרי שהצלבנו בין לוקים דומים שלהם בעבר, איתרנו מותג סריגים מטריף שאהוב על אוליביה במיוחד

הרומן הלוהט והחדש בין אוליביה ווילד (36) להארי סטיילס (26) מסעיר את הוליווד בשבוע האחרון, מה שאומר מבחינתנו חגיגת אייטמים מצולמים של השניים. על פי הדיווחים מעבר לים, הרומן המסקרן התהווה על סט הצילומים של הסרט "אל תדאג דארלינג" בבימויה של ווילד, ואחרי חרושת שמועות נחשף רשמית לפני כשבוע, אז הצמד הגיע שלוב ידיים לחתונת הסוכן של סטיילס.

לטקס הסרת הלוט מהזוגיות, אוליביה יישרה קו עם מלתחת הגוצ'י של סטיילס, חבר קרוב של מעצב בית-האופנה האיטלקי - אלסנדרו מיקלה - ולא מפספס אף הזדמנות ללבוש גוצ'י בתור אחד הפרזנטורים הוותיקים של הלייבל, ולבשה גם היא טוטאל לוק בעיצובו. הכוכבת, הסופרת והבימאית, שהיא גם אם לשני זאטוטים (אוטיס, 6, ודייזי ג'וזפין, 4) מהאקס ג'ייסון סודייקס, נראתה נפלא בשמלת מקסי פרחונית בסגנון בוהמייני, הכוללת שרוולים ארוכים ועיטורי תחרה בגוון קרם מקולקציית ריזורט 2021. את שיערה הפזור עיטרה מטפחת ורודה בגזרת הטורבן האייקונית של גוצ'י.

la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
הארי יאמץ בקרוב? סריגים קז'ואליים ומדויקים/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne

מאותו הרגע ועד היום זכינו לנוכחות מאסיבית של ויילד את סטיילס, יחד או לחוד. מה שהוביל אותנו לשים עין על חיבתה של גברת ווילד לסריגים קז'ואליים מושלמים, כאלה שנראים הכי חסרי מאמץ מצד אחד, ומצד שני לא פשוט לאתר מדויקים שכמותם. חפירה קלה ברשת חשפה בפנינו שמדובר בהתמכרות למותג הניו יורקי La Ligne, שנפתח ב-2016 על ידי שלוש נשים ממש שוות: מולי הווארד, לשעבר מנהלת הפיתוח העסקי של Rag&Bone, עורכות ווג לשעבר ואלרי מאקולי ומרדית' מלינג. מה שאיחד אותן בהתחלה היתה האובססיה לפסים ומטרה משותפת לתרגם את הפסים לכדי מותג שנשים יאהבו ללבוש.

la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
כיאה למוזה - דגם על שמה. סריג אוליביה ב-225$/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne

הסוודר המפורסם ביותר של La Ligne שלבשה וויילד עד כה צולם לפני כארבעה ימים, בזמן שמניית הזוגיות הייתה בשיא שלה, והצמד יצא לסיבוב השקת סטריט-סטייל בסנטה ברברה, אזור המפוצץ בצלמים. זהו דגם תמים למראה בשם Campbell Sweather, המעוצב בקלאסיקת מעויינים בגווני חום. 100 אחוז קשמיר מלטף, מפלרטט בין גזרת פטיט לאוברסייז ונחתך בגימור ריב בגובה מושלם במותן, כל אלו מבהירים מדוע הוא נמכר ב-375$ ולא במחיר רשתות. מיועד לכאלו שאוחזות באובסס לדיוק.

עוד סוודר שבא לנו לצרוח מרוב שהוא יפה וגם אוליב שלנו אימצה הוא ה-Bastien Sweather ב-295$. בואו נגיד שראינו עד כה לפחות כמה מאות של סריגים לבנים בפסי כחול כהה. אבל כזה עדיין לא. שיטוט בתיוגי המותג באינסטגרם מגלה שברשותה של מיועדתנו גם סוודר נורמנדי בשמנת, וגם את סריג אוליביה (לקוחה טובה ומוזה, טבעי שתקבל דגם על שמה) בפסים אדומים בעלי מסגרת כחולה על רקע לבן פלוס כפתורי עץ באזור הכתפיים. בקיצור, הארי אולי התמכר לאוליביה, שהיא אמנם מהממת ברמות-על, אבל אנחנו עפנו על הסוודרים של La Ligne.

עוד בוואלה!

הכתובת הייתה על הקיר: כל הפעמים שהארי סטיילס ואוליביה וויילד התלבשו אותו דבר

לכתבה המלאה
la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
שמנת עם פסים כחול וצווארון גבוה עם ריצ'רץ' - 295$/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne
la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
דגם 'אוליביה' עם פסים אדומים עבים וכפתורים בכתפיים/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne
la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
דגם 'קמפבל' עם המעוינים ב-375$/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne
la ligne, סוודרים. אתר רשמי la ligne, אתר רשמי
יש גם גולפים בקליעת צמות/אתר רשמי, אתר רשמי la ligne

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully