וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימים קשוחים כמו אלו: הקולקציה החדשה של זארה גאונית

זארה השיקו קולקציה חדשה עם לוגו מותג האיגרוף הידוע EVERLAST, שם תמצאו מכנסי טרנינג, קפוצ'ונים מגניבים ואפילו מעיל טרנץ' מעניין עם כיתוב היסטרי בגב. רוקי בלבואה, היר ווי קאם

זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
זארה ו-EVERLAST. קפוצ'ון ללא שרוולים ב-199 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי

אתמול (שני), אחרי שבועות בהם האפליקציה של זארה מקדמת את סייל סוף העונה, נתקלנו בקולקציה מעניינת באמת, כזו שעושה חשק הגון לקנות ונותנת אינטרפטציה לא נורמלית לימים טרופים כמו אלו. את הלוגו האייקוני של EVERLAST רובנו מכירים ומכירות מענף האיגרוף, לא הספורט המועדף על רוב המתאמנים, אך מדובר במותג אמריקני ותיק שהוקם אי שם בשנת 1910 על ידי ג'ייקוב גולומב וכיום נמכר בשלל נקודות ברחבי העולם.

החברה התחילה בייצור בגדים ומהר מאוד עברה למכירת ציוד ספורט לענפים שונים עם דגש על ענף האיגרוף והלחימה המשולבת - כפפות, מגיני ראש, חזה, רגליים וזרועות, שקי איגרוף וכן נעליים מיוחדות. הפריצה האמיתית הגיעה בשנת 1917 כשהמתאגרף ג'ק דמפסי ביקש מגולומב לייצר עבורו מגן ראש שיוכל להחזיק מעמד יותר מ-15 סיבובי אימון לקרב איגרוף. ואיך כל זה מתממשק לנו נהדר בתקופת הסגר? חד משמעית, לא יזיק לנו איזה מגן כזה לרגעי הטירוף עם הילדים בבית.

זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
הילדים מחרפנים? הנה לכן!/אתר רשמי, יח"צ רשמי

אוורלסט, פירושו "מחזיק מעמד לנצח", מה שמביא לשיתוף פעולה עם הרשת הכי עדכנית לאופנה מהירה, הלוא היא זארה, בקולקציית ג'וין לייף עם פריטי ספורט מגניבים. טרנינגים, סווטשירטים עם קפוצ'ון ולוגו המותג בענק במרכז, מעיל טרנץ' מפתיע שמזגזג יפה בין הקלאסי לספורטיבי וחולצה גברית א-סימטרית עם פסים בתכלת על רקע לבן.

בגזרת הטרנינגים תמצאו חליפה מעולה בכחול נייבי כשכל פריט ב-169.90 שקלים, השוס האמיתי - הלוגו במרכז המכנסיים שמדמה את ה'וייב' של מכנסי האיגרוף, סווטשירט אפור עם לוגו ענק ב-199 שקלים ועוד גופיית אוברסייז בתוספת קפוצ'ון - פריט-על זמני, ואנחנו חותמות על זה.

מעיל הטרנץ', עוד הברקה, הוא מהיקרים בקולקציה ב-469 שקלים והחולצה המכופתרת עם הפסים הדקים בעלות של 269 שקלים בלבד. צר לנו לבשר שמגן הראש האדום היה רק לצורך הצילומים ולא נמכר באפליקציה, אבל אולי הטרנינג ייתן לכן להרגיש קצת רוקי בלבואה בכל זאת.

זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
טרנץ' מצוין עם לוגו ענק בגב/אתר רשמי, יח"צ רשמי
זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
מהפריטים היקרים בקולקציה. מעיל טרנץ' - 469 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי

עוד בוואלה!

היכל התהילה: זארה משיקים קולקציית ארכיון - מה תמצאו שם?

לכתבה המלאה
זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
מגניב במקסימום. מכנסי טרנינג - 169 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי
זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
סווטשירט אפור עם לוגו - 199 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי
זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
סווטשירט בכחול נייבי - 169.90 שקלים, מכנסיים - 169.90 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי
זארה, אברלסט. יח"צ רשמי, אתר רשמי
יש גם קריצה מחויטת. חולצה מכופתרת - 269 שקלים/אתר רשמי, יח"צ רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully