וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן אל, מאחוריכם: הסטייל של הצמד המוזיקלי החדש LFG

14.1.2021 / 8:15

דניאל דוד ורם בכר הם הצמד המוזיקלי שעושה מוזיקת ראפ בלי פילטרים. לשדרוג הלוק הם גייסו את מעצב האופנה מעוז דהאן, שהלביש את סטטיק ובן אל, ומקווים לפרוץ את מחסום האנונימיות - "סטטיק ובן אל מיינסטרים, LFG ממש לא"

הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
חולצה מודפסת: דולצ’ה גבנה לפקטורי 54, מכנסיים ורודים: נובוריש דוג, נעליים: דיור לפקטורי 54; סט ורוד: נובוריש דוג, נעליים: דיור לפקטורי 54/זוהר שיטרית

דווקא בתקופה שבה העולם עצר מלכת ותעשיית התרבות גוססת, צומח לו צמד זמרים חדש שמבקש לפרוץ את האנונימיות שלו ולצאת אל העולם הגדול. דניאל דוד (הידוע בכינוי "קינג כושי") ורם בכר (הידוע בכינוי "הפרסי") מרכיבים יחד את הצמד המוזיקלי "LFG", שמתאפיין במוזיקת ראפ בלי מסננים. כדי לפרוץ בענק, פנו הצמד אל מעצב האופנה מעוז דהאן, שברשימת הלקוחות שלו יש לא מעט שמות מפורסמים כמו יהודה לוי, איתי תורג'מן, גלעד כהנא וגם סטטיק ובן אל, וביקשו ממנו שיהיה המלווה הצמוד שלהם. אחד הצעדים הראשונים שלו היה להרים לשניים הפקת אופנה מגניבה שתשדר לעולם את הווייבים שלהם.

מעוז, מאיפה נולד החיבור הזה?
"אלו שני חבר'ה שהיו לקוחות שלי הרבה שנים. הם התחילו את הדרך לבד, בנו את עצמם עם שירים, קליפים והקלטות ויש להם כבר חומרים ביוטיוב, לקליפ אחד יש אפילו שני מיליון צפיות. בתקופת הקורונה, כשהכול נעצר, הם באו אליי לקנות בגדים ודיברנו. הם ביקשו ממני ללוות אותם, להיות סוג של מנטור ולבנות להם קו עיצובי ברמת ההלבשה. זה החמיא לי וזרמתי. אני אוהב אתגרים והם מוכשרים, מביאים משהו חדש".

הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
ז'קט אדום: אסוס, משקפיים: לואי ויטון, מכנסיים: נובוריש דוג; ז'קט פרחים: נובוריש דוג, מכנסיים צהובים: דולצ'ה גבאנה לפקטורי 54, משקפיים: לואי ויטון, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית

אז החלטת להחליף קריירה, ממעצב אופנה לסוכן אמנים?
"אין פה שינוי, יש פה משהו שאני עושה בנוסף. אני מלווה הרבה אמנים, יש מנעד רחב של אנשים שאני מטפל בהם ברמת הנראות, אבל בז'אנר הזה, של 'גאנגסטר ראפ' עדיין לא נגעתי. אני לא חושב שמישהו עשה את זה בישראל ברמה שהם עושים את זה. צריך להאזין למוזיקה שלהם כדי להבין שזה אחרת. אז אני מלווה אותם ומכווין אותם עם הידע והניסיון שלי".

אפשר לומר שבלי הקורונה, לא היית הולך על זה?
"לגמרי. בלי הקורונה זה לא היה קורה. ההצעה הזו הגיעה בתקופה שאין בה יצירה. בזמן הקורונה, המותג שלי קיבל סטירת לחי מצלצלת. הסטודיו נסגר, החנות נסגרה, אז קיבלתי הזדמנות ליצור - ולקחתי אותה".

איך היית מגדיר את סגנון הלבוש שלהם?
"רדי-טו-וור, אבל מעניין. זה סטריט-וור הכי רגיל שיש, אבל יש פה שפה הומוגנית. הם רצו נראות אחידה, שלא יהיה מבולגן. לעשות סדר במקום הזה שנקרא LFG. התוצאה מגניבה ומעניינת. יש פה משהו בתולי וחדש וזה גם מה שמאתגר עבורי. הם ממש פרש, נו-ניים, ולכן צריך ליצור משהו חדש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
סט: נובוריש דוג, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית

אם צמד מוזיקלי שמעוז דהאן מלביש נשמע לכם כמו מילה נרדפת לסטטיק ובן אל, אתם לא לבד. גם אותנו הידיעה על צמד גברים חדש תחת חסותו של מעצב המותג "נובוריש דוג" לקחה אל מחשבות על העתקה, שכפול או מינימום תחרות אל מול הצמד הוותיק והמצליח. אבל אם תשאלו את דהאן, הוא ממש לא רואה את זה ככה.

"בכל העולם יש צמדים, להקות, כולם לובשים אותם דברים - גוצ'י, ורסצ'ה, רק אצלנו אוהבים להקביל. קודם כל, אני כבר לא מלביש את הצמד סטטיק ובן אל, אלא רק את בן אל. אבל נכון, אני איתם מתחילת הדרך, אבל לא רואה בזה בעיה. אם אני מלביש את שלומי שבן, אני לא יכול להלביש את גלעד כהנא? אם איתי בצלאלי מלביש את סטטיק, הוא לא יכול להלביש את מרגי? שניהם הרי יושבים על אותה משבצת. במקרה הזה, סטטיק ובן אל הם מיינסטרים, LFG ממש לא. אני אמן ומלביש הרבה אנשים, עוד לפני ש-LFG הגיעו לעולם. מי שבא אליי מזדהה עם מה שאני מייצג".

ומה יצרת להם בהפקה?
"זו הפקה מהממת, מינימלית. אין בה דברים מטורפים, אין תחפושות. הפקה שמאוד מביאה אותם, את האישיות שלהם, שני גברים מהממים. הסטייל אקלקטי והסגנון עכשווי".

סטיילינג: מעוז דהאן
ע. סטיילינג: שני לסרי
שיער: קסניה ניימן
איפור: עדן סלע
צלם: זוהר שיטרית

הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
סט חום: נובוריש דוג, נעליים ומשקפיים: לואי ויטון, שעון: רולקס; סט מנומר: נובוריש דוג, נעליים: גוצ’י, משקפיים: לואי ויטון, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
מעיל: נובוריש דוג, בנדנה: אוסף פרטי, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
חולצה: נובוריש דוג, תכשיטים: עיצוב אישי Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
סט: נובוריש דוג, נעליים: גוצ'י, משקפיים: לואי ויטון, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
ז'קט: נובוריש דוג, חולצה מכופתרת: פקטורי 54, שעון: רולקס, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
מכנסיים: פקטורי 54, נעליים: אוסף פרטי קובי צברי, כובע: נובוריש דוג, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית
הפקת אופנה צמד LFG מעוז דהאן. זוהר שיטרית,
מעיל: נובוריש דוג, בנדנה: אוסף פרטי, תכשיטים: Kurt diamond jewelry/זוהר שיטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully