וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל היפות והנכונות משוויצות בתיק החדש של ולנטינו

17.1.2021 / 7:00

בפעם הבאה שאתן באות לקנות דולרים, ביטקוין או יהלומים כגיבוי ליום שחור, תשקלו ללכת דווקא על תיק של מותג יוקרה כדוגמת 'רומן סטאוד' החדש של ולנטינו. אנג'לינה ג'ולי, אמילי סינדלב ואפילו האחיות הילטון התחדשו, אך האם באמת מדובר בהשקעה אופנתית מניבה? לא בטוח

בתחילת אוקטובר האחרון הווג הבריטי הקדיש מאמר בנושא התיקים החדשים שבתי האופנה הגדולים מתכוונים להשיק לקראת אביב-קיץ 2021, תחת הטענה שהקורונה חידדה התנהגות צרכנית של השקעה בפריטים שישארו בארון שנים קדימה ואף יעברו בירושה לדורות הבאים: 'התיקים של קיץ 21 שכדאי להתחיל לחסוך עבורם'.

המסקנה שעלתה שם התייחסה לעובדה שתיקים מסוימים של מותגים כמו שאנל, ולנטינו ולואי ויטון, בין היתר, מעלים את ערכם עם השנים ונמכרים כמשומשים במחיר גבוה בהרבה מזה המקורי. בהתאמה לכך, בתי אופנה רבים החלו להשקיע כפליים בהכנה ידנית מדוקדקת של אותם תיקים המיועדים למשבצת ה-'לא בזבזתי אלא דווקא השקעתי במניה שתגדיל את ערכה". בפעם הבאה שאתן באות לקנות דולרים, ביטקוין או יהלומים כגיבוי ליום שחור, תשקלו ללכת דווקא על תיק. הוא גם ישמש אתכן נאמנה ועוד בסטייל, וגם יהווה תכנית חיסכון לכל צרה שלא תבוא.

כזה הוא תיק ה-Roman Stud, מבית ולנטינו. פיירפאולו פיצ'יאולי, המנהל האומנותי של בית האופנה האיטלקי הוותיק, הגדיר אותו כ"דיאלוג בין עיצוב קלאסי לבין תרבות הפאנק". הקלאסיקה מוצגת בדמות תיק לאקשרי מעור משובח בגימור קטיפתי בעל תיפורי קווילט אלכסוניים ורצועת חוליות מתכתית בזהב. החלק הפאנקיסטי נכנס עם סטייטמנט-ניטים זהובים בשייפ פירמידה, מוטיב איקוני בקולקציות של ולנטינו, המוצמדים בנקודות המפגש של התפרים. לתיק גם רצועה נוספת וקצרה יותר מעור ועליו מוטבעים אותם הניטים. הדגם המרכזי בסדרה מגיע בגודל בינוני והוא מעוצב בסילואטה מלבנית הנסגרת כמעטפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חודש להשקתו ואפשר כבר לקבוע שמדובר בלהיט ויראלי מרשים. נצפו: אנג'לינה ג'ולי עם רומן סטאד שחור, פריס וניקי הילטון יחד עם אמן קאת'י שגם דיגמנו קאמבקון בקמפיין אינסטגרמי לוולנטינו, בחרו להשקיע בגרסאות של לבן ושחור. אושיית הרשת איימי סונג מסתובבת עם הירוק, בחשבון האינסטה של האיט גירל הדנית אמילי סינדלב היא מצולמת עם הלבן, ליאוני האן, משפיענית נוספת, בחרה לעצמה את התיק בוורוד ניוד ומעצבת הנעליים המקושרת אמינה מואדי הלכה על השחור. 2,625 אירו עולה ההשקעה, שזה קצת יותר מ-10,000 שקלים. השאלה המעניינת היא, האם יהיה מדובר בהשקעה מניבה? כי אם לא, צריך ממש לעוף על התיק בשביל להיפרד מכזה סכום שערורייתי.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully