וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המסורתי למודרני: מותג העגילים החדש של ניב סולטן ואחיותיה

השחקנית ניב סולטן ואחיותיה בר ומאי הקימו מותג עגילי זהב שעושה כבוד למסורת, קורל סימנוביץ' ואחותה נואל משלבות באלגנטיות זהב ויהלומים וחברות הילדות ספיר ומור מעצבות שרשראות עם סמלים ומזלות. שלושה מותגי תכשיטים מקומיים עם מסר והעצמה נשית

ניב סולטן עגילים סולטנה מאי סולטן בר סולטן. שליו אריאל,
פתחה מותג עגילים יחד עם אחיותיה בר ומאי. ניב סולטן מדגמנת את סולטנה/שליו אריאל

אנחנו לא יודעות אם זו תקופת הקורונה שגרמה לכמה נשים לחפש אפיקי קריירה נוספים או רצון להגשים את עצמן במציאות לא ברורה שכזו - או שסתם מדובר בצורך עז להוסיף קצת יצירתיות לחיים, כך או כך בזמן האחרון שמנו לב לשלושה מותגי תכשיטים של נשים עוצמתיות במיוחד, חלקם חדשים שנולדו לאחרונה וחלקם כבר ותיקים ורק צוברים תאוצה.

עם כמה מהנשים האלו, אגב, לרובנו יש היכרות מוקדמת - האחיות סולטן שהקימו מותג עגילים, האחיות סימנוביץ' עם תכשיטי יהלומים מעודנים וגם הבסטיז מהילדות ספיר צימרמן גרוס ומור קירשטיין מנור עם מותג תכשיטים איכותי ומינימליסטי. זה הזמן להכיר ולהכניס ל'וויש ליסט' ליום ההולדת הקרוב.

סולטנה

את המותג "סולטנה" הקימו האחיות סולטן, כשהמוכרת מביניהן היא השחקנית ניב סולטן, שבשנה האחרונה פרצה בענק עם התפקיד בסדרה "טהרן". יחד עם אחיותיה בר ומאי, השלוש הקימו מותג עגילים מסקרן. הבשורה היא אותנטית, איכותית ובגובה העיניים, שילוב בין המסורתי, כזה שעושה כבוד לתכשיטים שענדו אימן וסבתותיהן, לטוויסטים עדכניים. "העגילים של סולטנה הם בעלי קריצה לאלמנטים מסורתיים, בשילוב פיסול מודרניסטי. המותג חוזר לשורשים ים-תיכוניים ושואב השראה מהמקומי, הביתי, הבלתי מתווך - ומעוצמה ואחווה נשית". מספרות השלוש.

אז מה תמצאו בסולטנה? עגילי אוברסייז עשויים כסף טהור, פליז בציפוי זהב, עם אופציה לציפוי 24 קראט שמגיעים בשלל צורות - מחישוק גדול ועבה, דרך חישוק עצום אבל דק וגם עגילי טיפה בחיתוכים לא סימטריים. האחיות סיפרו כי "העגילים מבטאים את מי שאנחנו. מדובר באהבה גדולה לעגילי זהב, שהשורשים שלה שמורים לנשים המשמעותיות בחיים שלנו, שלימדו אותנו נשיות אמיתית, חזקה, מחוספסת ועצמאית מה היא".

טווח מחירים: 260-720 שקלים.
להשיג באתר.

ניב סולטן עגילים סולטנה מאי סולטן בר סולטן. שליו אריאל,
"המותג חוזר לשורשים ים-תיכוניים ושואב השראה מהמקומי ומעוצמה ואחווה נשית"/שליו אריאל
ניב סולטן עגילים סולטנה מאי סולטן בר סולטן. שליו אריאל,
"העגילים של סולטנה הם בעלי קריצה לאלמנטים מסורתיים, בשילוב פיסול מודרניסטי"/שליו אריאל

נוקו

האחיות נואל וקורל סימנוביץ' הקימו את מותג התכשיטים שלהן נוקו כבר ב-2019. נואל היא עורכת דין בהשכלתה, קורל בוגרת לימודי עיצוב אופנה בשנקר ודוגמנית ויחדיו חברו לעסק משלהן. בנוקו תמצאו תכשיטי זהב 14 קראט בשילוב יהלומים שמשדרים קז'ואליות יוקרתית והסגנון עדין וקלאסי, בעל קווים נקיים - אך מודרניים. המוטיבים החוזרים שהפכו לסימן ההיכר של תכשיטי המותג, הם לבבות, דגים והספרה חמש, חלקם עם נגיעות צבע קלות ומתקתקות. הפריטים החמים - טבעות זרת ועגילי חישוק קטנים צמודים לאוזן עם שיבוצי יהלומי ולבבות.

"עוד כילדה אהבתי ליצור ולעצב. הייתי יוצרת תכשיטים, מאלתרת פריטי לבוש וממציאה לוקים שונים", מספרת קורל. "החלטתי לממש את הכישרון שלי וללכת איתו צעד קדימה, יחד עם אחותי, שתמיד חלמה שיהיה לה מותג תכשיטים. אנחנו אומנם שונות ומשלימות, אבל יש לנו טעם דומה בתכשיטים. כל אחת מאיתנו מביאה את הוויז'ן והכישרון שלה, ויחד אנחנו יוצרות את תכשיטי החלומות שלנו, אלו שבטוח היינו רוצות לקנות". "תמיד הייתה לי זיקה לתכשיטים ותמיד ידעתי שאגיע לעסוק בתחום הזה". מוסיפה נואל, "אין תחושה יותר מספקת מלראות אחרות נהנות לענוד את התכשיטים שלנו".

טווח מחירים: 900-13,000 שקלים.
להשיג באתר

קורל סימנוביץ' תכשיטי נוקו. טל עבודי,
הפריט הרותח - טבעת הזרת של נוקו/טל עבודי
קורל סימנוביץ' תכשיטי נוקו. Daniel brull,
כשהמעצבת היא גם הפרזנטורית. קורל סימנוביץ'/Daniel brull
קורל סימנוביץ' תכשיטי נוקו. יח"צ,
אלמנטים של דגים, לבבות והספרה חמש/יח"צ

Be Sembol

צמד חברות הילדות ספיר צימרמן גרוס (אחותה של המעצבת הישראלית שני צימרמן) ומור קרישטיין מנור, הקימו יחד את מותג התכשיטים Be Sembol. משמעות השם היא "כל אחת והסמל שלה, כל סמל והסיפור שלו". השתיים, בנות 31, חברות מאז כיתה ב', החליטו לשלב את האהבה שלהן לתכשיטים ויצרו יחד את המותג, עם דגש על פרסונליזציה - תכשיטים מותאמים אישית. התכשיטים עשויים זהב 14 קראט על כל גווניו (לבן, צהוב ורוז גולד) ומשובצים ביהלומים או אבני חן, כאשר לכל אבן תכונות המאפיינות אותה כמו עוצמה, הגשמה, תעוזה, אהבה, רוגע והרמוניה. במותג כבר שש קולקציות: ירחים, מזלות, אותיות, מגן דוד, ביוטי ופרסונל. קלאסי לנשים שאוהבות תכשיטים מינימליסטיים עם סטייטמנט.

טווח המחירים: משתנה בין קולקציה לקולקציה ובין פריט לפריט. הזול שבפריטים הוא 265 שקלים והיקר 4,450 שקלים.
להשיג באתר
טלפון לבירורים: 054-5483280

Be Sembol מותג תכשיטים ספיר צימרמן גרוס מור קרישטיין מנור. דודי חסון,
התכשיטים עשויים זהב 14 קראט על כל גוונים ומשובצים ביהלומים או אבני חן/דודי חסון
Be Sembol מותג תכשיטים ספיר צימרמן גרוס מור קרישטיין מנור. דודי חסון,
למותג שש קולקציות, כשאחת מהן מתמקדת בפרסונליזציה/דודי חסון
Be Sembol מותג תכשיטים ספיר צימרמן גרוס מור קרישטיין מנור. דודי חסון,
תכשיטים עם משמעות. Be Sembol/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully