וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלצים ומפתיעים: אלה מוצרי הביוטי שאתן צריכות גם ב-2021

שירלי אכסלרוד

25.1.2021 / 10:30

הרבה דברים טובים לא יצאו מ-2020 הארורה, מה שכן - הצלחנו להתביית על כמה מוצרי טיפוח וביוטי שלחלוטין נאמץ גם בשנה הקרובה. סרום מצוין לשיער, מייק-אפ בהתזה, ואיך לא? אלכוג'ל עם נגיעת קסם. בלי שטיקים - אלו הטופ 5

פריט חובה: אלכוג'ל של Sabon

סבון. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
הפריט של 2020 שממשיך גם ל-2021/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

בשנה בה מוצר הטיפוח והבישום הנפוץ ביותר היה למרבה העולב, אלכוג'ל, הגירסה של SABON בבקבוק חמוד ובריחות שלא מזכירים בית חולים, מצליחה לגוון קצת את התחום ואפילו מייבשת פחות את הידיים. הג'ל ההגייני מגיע עם 60% אלכוהול, נצנצים של פיות ובשלושה ניחוחות חדשים ומוצלחים - white tea, יסמין ו-green rose שהוא הפייבוריט שלנו. לשומרות המסורת, יש כמובן גם גירסת וניל-פצ'ולי.
מחיר: 22 שקלים ל-80 מ"ל.
איפה לרכוש: בחנויות של סבון או באתר.

הבסיס המושלם: פריימר של סמאשבוקס

סמאשבוקס. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
התגלית של הסגר - הראשון, השני וכעת גם השלישי/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

הפריימר של סמאשבוקס הוא אחד הדברים הטובים שקרו לנו בסגר הזה. כל כך טוב, שמדי בוקר התלבטנו האם לשמור אותו לימים יפים יותר או לבזבז אותו על הנציגים היחידים של האנושות הבוגרת שנפגוש היום - הורים עייפים בגינה מתחת לבית. יש בו כל מה שעור פנים עצבני צריך ואף יותר - פורמולה עתירת לחות על בסיס מים, במרקם ג'ל חלקלק ונעים מאד, מושלמת כבסיס מתחת למייק-אפ וגם בלי שום דבר מעליה, שהופכת את זירת הפשע המכונה גם האפידרמיס שלכן למשטח אחיד, מואר וזוהר.
מחיר: photo finish vitamin glow primer ב-195 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה לרכוש: אתר סמאשבוקס.

המשפץ האולטימטיבי: TOUCHE ÉCLAT HIGH COVER של YSL

איב סן לורן. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
עדכון גרסה של המוצר האייקוני/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

ה-touch eclat של YSL, משפצר הפנים המוצלח בהיסטוריה, לפחות של הוודג' הפרטי שלנו, מעדכן גירסה. המוצר ששימש עד כה כפרפקטור-היילטר, וארגן בהצלחה עור שלא נדרש לחומרי איטום רציניים, הופך בגירסתו החדשה גם לקונסילר מהמניין. עם אותו ממשק משתמש נוח ואותה מברשת משיית, ועכשיו גם עם יכולות כיסוי משמעותיות - בדיוק מה שהיה חסר לו כדי להפוך למושלם. מי שבזמנים כאלה נמנעת מלהעמיס התמרחויות (ובצדק, קשה גם ככה), יכולה להסתפק בטוש אקלה כדי לעשות קסמים קטנים לפנים - קצת טשטוש מתחת לעיניים, קצת על החריץ במצח, קצת על הפיגמנטציה בלחי, ושאר צרות וחספוסים - הכל נראה אחיד יותר, מואר יותר ואחרי יקיצה טבעית.
מחיר: 170 שקלים.
איפה לרכוש: רשת אפריל וגם באונליין.

שפריץ ליום טוב: תרסיס מייק-אפ AirFlash של DIOR

דיור. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
אפס מאמץ ופיניש דקיק, זוהר ועמיד/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

מי שבכל זאת בעניין של לאסוף את עצמה בבוקר ולהשקיע קצת יותר, נשמח להתפעל פה בקול רם מהמייק-אפ החדש יחסית של דיור שמגיע בתרסיס נוח לנשיאה, בהנחה שיש לכן לאן לשאת אותו, ומתאים גם לטאצ'אפים, גם אם כל שגרת האיפור שלכן כרגע מבוססת על טאצ'אפים בלבד. אפשר להתיז אותו על היד ומשם עם ספוגית או מברשת, הגירסה החביבה עלינו היא פשוט להתיז על הפנים 2-3 שפריצים ממרחק של 20 ס"מ, לא להיבהל מהלוק הדונלד טראמפי כי הגוון הכתום נעלם עם המריחה. שני ווישים עם ספוגית, ובאפס מאמץ תקבלו פיניש דקיק, זוהר, עמיד מאד ומשמח.
מחיר: 255 שקלים ל-70 מ"ל. ניתן להשיג ב-25 גוונים.
איפה לרכוש: באתר

ל'גוד הייר דיי': סרום שמן חיטה, ABSOLUT REPAIR GOLD של לוריאל פרופשיונל

לוריאל פרושפשיונלס. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
קצוות מפוצלים? מה זה?/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

סדרת ה-absolut repair gold הושקה אי שם בקיץ, לטפל בנזקי השמש והכלור, אבל מה נגיד לכן, השיער שלנו מקפיד להינזק באופן חמור לא פחות גם בחורף, ואת הסרום ללא שטיפה בכוונתנו לאמץ בכל עונות השנה. לא צריך יותר מכמות של לחיצה קטנה על המשאבה כדי להיפטר לפחות זמנית מקצוות מפוצלים ופריזים, השיער נשאר רך במיוחד ובלי שאריות שמנוניות, והריח - אמריקה.
מחיר: 120 שקלים ל-50 מ"ל.
איפה לרכוש: תומר אלבז, דיל קוסמטיקס, מדילינק, קול פרפיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully