וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים הן הראי לנפש: תכשיר הקסם החדש שיטפל באזור סביבן

בשיתוף בובי בראון

7.2.2021 / 10:00

האזור סביב העיניים עדין ופגיע. חוסר שינה, לחץ ועייפות משפיעים עליו וגורמים לנו להראות עייפות. מה עושים? הכירי את ה-Vitamin-Enriched Eye Base פורץ הדרך של מותג הטיפוח והאיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון. כשקרם לחות לעיניים פוגש פריימר נולד הפתרון עבורך

בובי בראון. בובי בראון,
כשקרם לחות לעיניים פוגש פריימר/בובי בראון

בחודשים האחרונים בהם ישבנו בבית התאפרנו פחות. לא היו אירועים, לא יצאנו לעבודה ולא חשנו צורך להתאפר איפור מלא ומקיף. אבל דווקא הריבוי של שיחות בזום, בהן בהינו בעצמנו בריבוע שנשקף אלינו או כשהסתכלנו על עצמנו בראי מתוך שעמום, הבנו שאנחנו חייבות לשמור על שגרת טיפוח יומיומית. חייבות קרם לחות, חייבות קרם עיניים, חייבות להשקיע במסיכות. פשוט חייבות. כי פתאום, כשאנחנו לא מאופרות כל סימני הגיל בולטים: פה צץ קמט חדש, כאן העור נראה עייף ובאופן כללי המראה פחות מלבב. והרי ידוע שעור מטופח הוא הבסיס לאיפור טוב ואיכותי. אז קל וחומר אם אנחנו לא מתאפרות. טיפוח איכותי יעזור לנו להיראות קורנות ובריאות.

אז בין מסיכה לקרם לחות, כולנו גילינו שאחד הגורמים למראה עייף ובוגר יותר הוא האזור שסביב העיניים. מדובר לא רק באזור עדין ודק במיוחד, אלא כזה שנתון לשינויים מהירים. מחסור בשעות שינה, עייפות ואפילו יום מלחיץ משפיעים עליו במהרה, ומנגד, כשהעור סביב העיניים רענן וקורן, המראה הכללי הופך חיוני וצעיר יותר.

בובי בראון. בובי בראון,
Vitamin-Enriched Eye Base/בובי בראון

נשים רבות מתקשות לאפר את האזור סביב העיניים. הקונסילר מצטבר בקמטוטים והפודרה הופכת ליבשה ומדגישה אותם אפילו יותר, בעוד ששימוש בקרם לחות ופריימר מעליו עלולים להכביד וליצור שכבה שנוטה לשמנוניות.

במותג הטיפוח והאיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון הבינו את חשיבותו של האזור העדין הזה והשיקו את ה-Vitamin-Enriched Eye Base פורץ הדרך. שילוב מושלם בין קרם לחות לעיניים ופריימר. התכשיר מעניק לאזור העדין בוסט של לחות מועשרת בוויטמינים, והוא נועד להזין ולרכך את העור ויחד עם זאת להכין אותו להנחת הקונסילר, באמצעות הפריימר.

למעשה, מדובר בהמשך טבעי לקרם הלחות המוכר והאייקוני של בובי בראון Vitamin Enriched Face Base - הנוסחה המנצחת של הקרם, החל מהמרקם הנפלא ועד הוויטמינים העשירים הפכו את קרם הלחות הזה לקרם הנמכר ביותר של המותג והאהוב ביותר על מאפרים. הקרם הקלאסי מאפשר ליהנות מהזנה שמטפלת בעור הפנים ונותנת לו מראה חיוני יותר, והפריימר מחליק את העור ומכין אותו למייק-אפ. כך הוא מאפשר מריחה קלה יותר ומראה טבעי, שנשמר הן מבחינת חיוניות הצבע והן מבחינת עמידות איפור לאורך זמן.

בובי בראון. בובי בראון,
הזנה + בסיס נהדר לקונסילר ומייק-אפ/בובי בראון

ממש כמו עם קרם הלחות המוכר, גם קרם העיניים מסייע לשגרת איפור קלה ומהירה, פשוטה ויעילה יותר. הוא מטפח את העור מבפנים, ומאפשר שימוש קליל בלבד במוצרי איפור - גם אם כל החגיגות כרגע הן לצורך שיחות זום בחלל קובייתי.

היום הדרך לרענן את שגרת האיפור פשוטה יותר - מערך שירות הלקוחות של בובי בראון ישמח לסייע בכל שאלה במהלך כל שעות היום, המוצרים זמינים ברשתות הפארם וניתן אפילו להזמין בוואטסאפ - בצ'ט שמאפשר משלוח מיידי עד פתח הדלת.

*המוצרים זמינים בסניפים נבחרים של סופר-פארם, משביר וגלאם 42 בים המלח וירכא או אונליין בטרמינל איקס, סופר-פארם אונליין וגלאם 42 אונליין.

ניתן להשיג באתר המותג - Bobbibrown.co.il

בובי בראון. בובי בראון,
להשיג באתר המותג ובסניפים נבחרים/בובי בראון
בובי בראון. בובי בראון,
גם לזום צריך להיראות בשיא - הקרם האייקוני של בובי בראון, כעת בגרסה ייחודית לעיניים/בובי בראון
בשיתוף בובי בראון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully