וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי איוב עושה זאת שוב: הלוק המדהים ממשדר בחירת השיר לאירוויזיון

26.1.2021 / 12:00

למרות התחלואה העולה והעוצר בהולנד, בעולם מתכוננים לאירוויזיון שיתקיים במאי - ובישראל נערך משדר בחירת השיר. הגרנדיוזיות של הנציגה הישראלית עדן אלנה משכה את העין, אבל מי שגנבה את ההצגה היא המנחה לוסי איוב

לוסי איוב מכריזה על השיר "Set Me Free" בביצוע עדן אלנה כשיר שייצג את ישראל באירוויזיון בהולנד 2021, במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון" בכאן 11/סטילס: ערן לוי, וידאו: כאן 11

בהולנד יש עוצר בימים אלו בשל מגפת הקורונה, אבל זה ממש לא מונע בעדם להתחיל להתכונן למאי הקרוב, אז צפויה להתקיים תחרות האירוויזיון במדינתם. זאת, אחרי שבוטלה התחרות בשנה שעברה ונדחתה לשנה הנוכחית. חרף העלייה בתחלואה והמוטציות השונות שצצות כפטריות אחרי הגשם, באירופה מחממים מנועים לתחרות הנוצצת.

גם בישראל כמובן נערכים ואתמול (שני) התקיים משדר "השיר שלנו לאירוויזיון" שמטרתו הייתה לבחור את הנאמבר שייצג את מדינתנו בתחרות הזמר. הנציגה הישראלית, עדן אלנה אולי משכה את העין בלוקים גרדיוזים, אבל אבל המנצחת של הערב היא ללא ספק לוסי איוב, שניחוח היוקרה של האירוויזיון לא עוזב אותה.

לוסי איוב ועדן אלנה במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון" שבו נבחר השיר שאיתו תייצג את ישראל באירוויזיון 2021 בהולנד. ערן לוי,
הנציגה הישראלית ומנחת הערב. לוסי איוב ועדן אלנה/ערן לוי

איוב, מי שהגישה גם את התחרות כשזו נערכה בישראל, נבחרה על ידי תאגיד השידור כאן 11 להגיש גם את המשדר החגיגי והנוצץ בו הושמעו שלושה שירים, ומתוכם נבחר אחד - "Set Me Free". איוב, שכבר לגמרי אפשר להגיד עליה "בינלאומית", והגלאם טים שלה התייחסו לאירוע במלוא הרצינות ובחרו עבורה לוק מגה זוהר, כזה שכבר הרבה זמן לא ראינו אחרי שנה שלמה של טרנינגים בעיניים.

איוב לבשה שמלה שבקלות יכולה הייתה להיות חלק מקטגוריית שמלות הכלה, והזכירה במקצת את השמלה שלבשה להנחיית גמר האירוויזיון בישראל ב-2019. מדובר בשמלת פליסה לבנה של ויוי בלאיש עם חצאית קומות, קאפים סקסיים בחזה וכתפיות דקות. את הלוק בחרה עבורה הסטייליסטית סיון חימי, שלטובת אקסטרה ניצוצות גם שדרגה בתכשיטים של פדני. שיערה נאסף לאחור על ידי מעצב השיער אדיר יעקב ועל האיפור הקלאסי שהבליט את נתוניה הטבעיים של איוב עמדה המאפרת תהילה גוטליב.

עוד בוואלה!

"אם האירוויזיון יבוטל גם השנה אהיה סבבה. בוא, עברתי את זה כבר פעם אחת"

לכתבה המלאה

השמלה הזו כאמור מזכירה במעט את שמלת המחוך בצבע הניטרלי של ענבל דרור, שלבשה איוב לגמר האירוויזיון. כנראה שנמצאה הגזרה הכי מדויקת למגישה הצעירה - חלק עליון מחוכי וצמוד עם קאפים להדגשת מבנה הגוף וחלק תחתון מתרחב באורך שמגיע עד אחרי הברך או לפני הקרסול. בעוד שאז הלכו איוב והצוות על שיער פזור וחופשי, הפעם הלכו על הגרסה המהודקת יותר, ונשבעות שאין לנו פייבוריט. כי כך או כך, קשה לנו לחשוב על פעם אחת בה איוב פשלה.

"התחלתי לעבוד עם לוסי לקראת פרויקט האירוויזיון, ומאז אני שומרת על קו מאוד מסוים איתה", מספרת הסטייליסטית סיון חימי. "אני מאוד אוהבת להלביש את לוסי. יש לה יופי מדהים ואני אוהבת לשמור על הקו הנקי והגבוה. אני לא משתמשת אף פעם בטקסטורות - זה תמיד יהיה צבע אחד. אני בוחרת לה שמלות קלאסיות, אבל עם קריצה. היא בחורה צעירה וחשוב לי לבחור גזרות שמשדרות משהו צעיר ולא כבד. למשדר לבשה לוסי שמלה של המעצב ויוי בלאיש כי יש לו שמלות מדהימות, רומנטיות ורכות. בחרתי בצבע הלבן כיוון שהבמה הייתה מאוד צבעונית וזה הרגיש לי הצבע הכי מדויק שיבדל את לוסי מהצבעוניות שמאחוריה. מה גם שהצבע מאוד מתאים לגוון העור שלה, בדיוק מאותן הסיבות בחרתי גם שיער אסוף - למראה נקי ומוקפד, כנ"ל לגבי האיפור".

לצדה של איוב, הייתה הנציגה הישראלית עדן אלנה, שכבר נאלצה להתמודד עם דחייה אחת של האירוויזיון ועם החלפת שיר, וכל זה לא שבר את רוחה - ורק על זה מגיע לה הפרגון. הסטייליסט שהלביש את אלנה למשדר הוא איתי בצלאלי, מי שגם מלביש באופן קבוע את זוכת האירוויזיון הישראלית נטע ברזילי, אז אולי נמצאה נוסחת הקסם לניצחון. לקליפים של השירים לבשה אלנה לוקים גרנדיוזיים ובימתים, כיאה למעמד, ולמשדר שמלת טול לבנה עם מחוך שחור במרכז בעיצובה של גליה להב. ואולם, עם כל הכבוד לוויב המדליק של אלנה - איוב היא המנצחת הגדולה של הערב. דוז פואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully