וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה תקני בכלל? מסיכות הפנים האלה מדהימות וקצת מסוכנות

31.1.2021 / 7:30

כמו שזה נראה כרגע, מסיכות הפנים ממשיכות להיות חלק מחיינו ולכן ראוי שנשקיע בכאלה קצת יותר שיקיות מהכירורגיות המשעממות. מצאנו דגם מסקרן של חברה ספרדית, רק שלא בטוח שהוא עומד בדרישות משרדי הבריאות. ועוד לא אמרנו כלום על המחיר

מאוד רצינו להתכחש לעובדה הזו, אבל לא נותרה לנו ברירה אלא להשלים עם המציאות: מסיכות הפנים לא הולכות לעזוב אותנו בקרוב. כן, החיסונים כבר כאן והם היו אמורים להיות התחלה של חזרה לשגרה - אבל כמו שאתן שמות לב, המוטציות גרמו לכולם לחשב מסלול מחדש ונראה שעדיין רחוק היום שבו כל הקטע הזה של מסיכות פנים יהיה זיכרון מהעבר בלבד. בינתיים, עד שזה יקרה, אפשר לנסות ולפלפל את מלתחת המסכות שלנו, שלרוב מורכבת מאלו הכירורגיות הכחולות והמשעממות (אך יש לציין - הכי בטוחות). אז אם מתחשק לכן מסיכה קצת אחרת - מצאנו אפשרות נהדרת עבורכן.

באחת מגלילות הפיד האינסופיות שלנו נתקלנו במותג אקססוריז מעניין שהרחיב לאחרונה את ההיצע שלו, ואל קולקציית התכשיטים הוסיף גם ליין מסיכות פנים מסקרן במיוחד. הכירו את MAM, מותג ספרדי שנולד ב-2014 בברצלונה על ידי שני יזמים צעירים - ג'ורדי אנריקה ואנת'יה טיראדו. הם מספרים שמשמעות השם אינה קיצור של "אימא" באנגלית, אפילו שזו האסוציאציה הראשונה, אלא ראשי תיבות של מה שנותן להם מוטיבציה והשראה: M עבור movement (תנועה), A ל-art (אומנות) ו-M עבור mission (מטרה, שליחות). לדבריהם, המותג שלהם ידידותי לסביבה ודוגל בפשטות ויש להם חנויות בספרד, יפן, תאילנד ובקרוב גם בניו יורק, לוס אנג'לס והונג קונג - וכמובן שהאונליין זמין גם כן, כולל משלוחים לישראל.

עוד בוואלה! אופנה

שרשראות המשקפיים עשו הסבת מקצוע: התוספת האופנתית למסיכת הפנים

לכתבה המלאה

אבל אנחנו כאן כדי לדבר על המסיכות. אז מה תפס את תשומת לבנו אצל המותג? אלו מסיכות משי בשלושה צבעים - ורוד, כסף ושחור ומגיעות בארבעה גדלים - אקסטרה סמול עד לארג', כך שיתאימו גם לנשים וגם לגברים ולכל סוגי הפנים. המסיכות, שעשויות מבפנים מכותנה אורגנית, מכסות את אזור האף והפה ובין המסיכה לגומי שנכרך סביב האוזניים יש חישוקים דקורטיביים ממתכת, שעליהם גם מוטבע שם המותג. המסיכות מגיעות עם שרשרת טרנדית מזהב או כסף שעוזרת לתלות את המסיכות על הצוואר אם לרגע החלטתן להוריד אותן, במקום לתלות על הזרוע או לאחוז ביד.

אין ספק שמדובר באקססורי שיקי למדי בתקופה המשוגעת הזו שבה אין לנו ברירה אלא לצאת עם מסיכת פנים מהבית, ועדיין נשאלות פה שתי שאלות. האחת היא - האם המסכה הזו בכלל תקנית? ספק אם הקישוט הדקורטיבי והיפה מבטיח אטימה מלאה של החיידקים ומונע הדבקה ואם משרדי הבריאות מאשרים אותו. מלבד שאלות בריאותיות, שהן החשובות ביותר, עולה גם שאלת המחיר - האם המסיכה הזו שווה את ההשקעה? מסיכת הפנים של MAM עולה 479 שקלים, סכום גבוה ללא ספק, אבל אולי הגיע כבר הזמן להסתכל עליהן כעל עוד אקססורי יפה בהופעה שלנו. אחרי שציינו את כל המשתנים, נגיע לחלק המסוכן בכל הסיפור - הסימן שיווצר לכן על הלחי מהחישוקים כשתאלצו להוריד אותה. חומר למחשבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מסיכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully