וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך סקוואט? טייטס להרמת ישבן כובש את טיקטוק - וגם ליזו מאמצת

2.2.2021 / 12:15

לאחרונה, הוצפה טיקטוק בסרטונים של נשים ונערות ממליצות על טייטס מחטב להרמת הישבן שנמכר באמזון תמורת 20 פאונד בסך הכל. גם ליזו רכשה לעצמה זוג - והטירוף סביב הפריט מסרב לדעוך

ליזו טייטס מחטב. אינסטגרם, צילום מסך
מיהרה לאמץ את הטרנד הוויראלי - ונתנה לו תוקף בעצמה. ליזו/צילום מסך, אינסטגרם

מה צריך לקרות כדי שבגד יהפוך להיות טרנדי? לפחות אחד משני דברים - הראשון הוא ויראליות ברשת חברתית פופולרית, והשני היא אישיות מפורסמת אחת שתאמץ את הבגד ותשוויץ בו. הטייטס שאנחנו הולכות לספר לכן עליו השיג את שניהם. אז תכירו את הטייטס "מחטב הישבן", שזכה לככב לאחרונה בלא מעט סרטוני הערכה בטיקטוק ואז קיבל את האישור הסופי על ידי הזמרת ליזו, שאימצה אותו בחום ואהבה.

הטייטס "מחטב הישבן" הפך ויראלי בטיקטוק לאחר שהמוני לובשות התלהבו לספר שמדובר בבגד שמחזיק את הגוף בצורה מושלמת, ואפילו מצליח להרים מעט את הישבן. מתברר שמה שקשה להשיג באימוני סקוואטים קשים ואינטנסיביים, קל להשיג בלבישה קלילה של מכנסיים, שאפילו המחיר שלהם נוח.

טייטס מחטב אמזון של המותג Seasum. אמזון, אתר רשמי
20 פאונד באמזון וזה שלכן. הטייטס המחטב של Seasum/אתר רשמי, אמזון

מכנסי הטייטס האלו השייכים למותג Seasum, נמכרים באמזון תמורת 20 פאונד בסך הכל, והם מגיעים בשלל צבעים וגדלים - מ-XS ועד 4XL. בעוד שהשחור או אפור הם הצבעים הפופולריים ביותר ברשת, באתר כאמור יש עוד מגוון צבעים כמו תכלת, כתום, אדום ועוד. הייחוד של הטייטס הוא הבד שלו שלפי הגולשות מזכיר מעין "חלת דבש". מלבד הרמת הגוף, מה שעוד עושה הבד זה החלקה של העור, כך שהוא מצליח להעלים סימני צלוליטיס שנוטים לבלוט מבעד לבדי טייטס אחרים.

סרטונים של נשים ונערות לובשות את המכנסיים ומגיבות ל"פיסול" הגוף שהוא יוצר גרפו מיליוני צפיות ותגובות, וכן סרטוני המשך בטיקטוק של כאלה שמחקות את הטרנד - מה שרק הפך את הטייטס למבוקש אפילו יותר. המכנסיים האלו מצליחים לייצר אשליה של גוף מוארך, מוצק ומורם, דבר שכאמור עובדים עליו קשה מאוד באימונים בחדרי הכושר. בעוד שמטרת הטייטס היא בעיקר שימוש באימוני כושר, נשים רבות ציינו שהן נהנות ללבוש אותן גם ככה, ביומיום - לעבודה, לקניות, למפגשים עם חברות. אחרי הטירוף ברשת, התברר שגם ליזו רכשה לעצמה זוג בצבע שחור ושיתפה את 9.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות שלה לובשת אותם, כשהיא משוויצה בנראות של הישבן שלה, שזכה לחיטוב מחמיא הודות לטייטס הפופולרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליזו טייטס מחטב. אינסטגרם, צילום מסך
משוויצה בישבן. ליזו והטייטס/צילום מסך, אינסטגרם

בינתיים, גרפו המכנסיים האלו שלל מחמאות גם באתר של אמזון. "הטייטס הטוב ביותר שאי פעם קניתי", כתבה אחת הרוכשות. אחרת הוסיפה: "אני מרגישה בהם כל כך טוב שאני הולכת לקנות עוד כמה זוגות. זה מסתיר ומחמיא בדיוק את מה שצריך". עוד נכתב: "ראיתי כל כך הרבה 'הייפ' סביבם ברשתות אז פינקתי את עצמי בזוג - וזה שווה כל פני ששילמתי". אחת המבקרות באתר סיכמה: "קניתי זוג אחד בגלל טיקטוק, ועכשיו אני הולכת לקנות בכל הצבעים. הטייטס הזה גורם לגוף שלי להיראות כאילו באמת יש לי ישבן. תודה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully