וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט המתיחה: כך תשיגו עין מורמת וסקסית בלי הזרקות

הגבה קצת נפולה, עצם הלחי זקוקה למתיחה, אבל אתן לא בשלות לבקר אצל הפלסטיקאי. בשנה האחרונה מוצר שנותן את אותו אפקט רצוי צובר תאוצה, אבל זה לא כל כך פשוט כמו שנראה לכן. התייעצנו עם מומחה, בדקנו את המסרקים המדוברים והנה התוצאות

השהות בבית הובילה להתעסקות אובססיבית בפנינו. זה לא שלא היינו מוטרדות מהדמות שמשתקפת במראה בימים כתיקונם, אבל הנפילה (האנרגטית והחיצונית גם יחד) הובילה לצורך ממשי בהרמה. את המראה הזוהר של הכוכבות בשטיחים האדומים כולנו אוהבות. עור הפנים מתוח, הגבה עולה מעלה ועצמות הלחיים נראות מפוסלות תודות לקונטור, פלסטיקאי טוב ועוד טריק עתיק יומין של מעצבי השיער.

כל דוגמנית עסוקה מכירה היטב את שתי הצמות שנמתחות לראשה בתחילת יום צילום ויכולות לגרום לזעזוע מוח קל עד לסיומו. אבל התוצאה? אוי התוצאה! וודג' מתוח ומפוסל שנותן למאפר קרקע יציבה להיאחז בה. בשנה האחרונה מנסים שחקנים חדשים לתת מענה ל"אפקט ההרמה" באמצעות מסרקיות קטנות שנתפסות כמעט על שורש השיער בסמוך לרקות. פנינו לאיש מקצוע שימנה בפנינו את הפלוסים והמינוסים וגם בדקנו מוצרים חדשים בשוק, להלן התוצאות:

"נהיה איזשהו טירוף בישראל שכל אחת מוציאה מוצר ביוטי, שזה יפה ומבורך", מספר אמן האיפור והשיער גילי אלגבי על אפקט המתיחה, "באופן ספציפי על המוצר הזה אני מרגיש שכולם נותנים פחות או יותר את אותו האפקט. הקונץ הגדול - צריך לדעת איך לעבוד עם זה".

"כל הרעיון הזה נולד מהמסרקיות המובנות בתוך הפאות ותוספות שיער, שעוזרות להן להחזיק את הפאות והתוספות על הראש יום שלם", מוסיף אלגבי. "הרעיון מהמם, אבל לא מדובר בחידוש. אני חושב שכבר בתחילת 2020 ראיתי את זה אצל יניב קצב, המאפר והספר של מורן אטיאס, יש לו מותג שנקרא סיקרט פיקס".

אז חוץ מיופי, יש דברים שצריך להיזהר מהם בזמן שימוש?
"מי שלא יודעת איך להשתמש במוצר הזה, יכולה ליצור לעצמה קרחת ונזק חמור מאוד. בעבר מתיחה הייתה רק באירועים מיוחדים, אבל עקב השנה האחרונה שגרמה לנו להיות כל היום מול המראה, אנחנו צורכים דברים שאנחנו לא באמת צריכים. זה מאוד יפה ונחמד המראה המורם והמתוח, אבל אני בספק אם נטלי מהשניצליה בעפולה צריכה למתוח את העיניים בשביל אבי שבא לקנות שניצל בפיתה".

אתה נעזר במוצרים כאלה או שהולך על אולד סקול של שתי צמות?
"לרוב אני משתמש במתיחה הרגילה של שתי צמות, כמו בכניסת הדיירות של 'האח הגדול'. זה לאותו אירוע, הן לא ישנות עם זה (אני מקווה) וזו המתיחה הכי עוצמתית ומדויקת. בימי צילום אני דווקא אוהב להשתמש במדבקות, שאפשר להוריד בריטוש וזה פחות פוגע בשיער. מצד שני, אם אישה בחוץ מחפשת את הפתרון האולטימטיבי DIY עדיף בהחלט להשתמש במסרקיות של החברות השונות מאשר לעשות צמה חזקה שתקרע את השיער. שוב אני מחדד - רק לאירועים מיוחדים ולא באופן יומיומי. זה יכול להיות אסון".

סיפור כואב (ואמיתי) על בחורה שהשתמשה במוצר, כל כך התלהבה מהמראה, החליטה כי טוב ונכנסה כך לישון. התוצאות בבוקר - שתי קרחות בצידי הראש. לסיכום יוצא אלגבי במסר חשוב: "בנות, צאו רגע מהמראה בבית, אנחנו בקרוב נקום ונחזור לעצמנו. פרופורציות. יקבלו אתכן גם עם פחות מתיחה בעין". אחרי האזהרות, יצאנו לבדוק שני מוצרים חדשים בשוק שמספקים את האקפט המורם, הנה מה שחשבנו:

LIFT ME

הסיכות, גם של הדאבל (שתי רצועות מתיחה), היו די נוחות כשהוצמדו לראש. עדיין צריך לשים לב איפה בדיוק ממקמים אותן ולכוונן את אורך הרצועה למתיחה הרצויה. לא רע, רק תצמדו להנחיות.
מחיר: רגיל - 95 שקלים, דאבל - 110 שקלים. מגיע בארבעה גוונים בהתאם לצבע השיער.
ניתן לרכוש באתר

FOX EYES

גם כאן ישנה אופציה של רצועת גומי אחת או שתיים בכדי להדגיש את המתיחה, רק הבעיה שהסיכות מעט מכאיבות כשמצמידים אותן לשיער. לא ברור אם זה הגומי או הסיכות עצמן אבל משהו מרגיש לא מאוד נינוח בזמן השימוש. מצד שני - לא לשם הנוחות התכנסנו.
מחיר: 90 שקלים. מגיע בשני גוונים - שחור ושמנת.
ניתן לרכוש בעמוד האינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully