וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים: "שבוע האופנה תל-אביב 2021" יוצא לדרך

"שבוע האופנה תל-אביב 2021" חתום, נעול ועתיד לצאת לדרך במרץ הקרוב, הפעם תחת מטריה חדשה אשר שמה דגש על קיימות ופתרונות דיגיטלים שמתכתבים עם העולם החדש ואילוצי הקורונה

שחר אבנט. גיל חיון,
שבוע אופנה תל-אביב יוצא לדרך, הפעם על מסך הטלוויזיה/גיל חיון

אחרי ביטול "שבוע האופנה תל אביב 2020" עליו עמלו בשנה שעברו, ועוד מתכונת ימי צילום שנועדה לספק למעצבים לפחות חלק מהבמה לה ציפו בשבוע שעושה כבוד לאופנה ישראלית, שבוע האופנה במתכונת קורונה יוצא לדרך - הפעם על מסך הטלוויזיה עם דגש על קיימות.

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021", כך הוא נקרא, בשיתוף עם "רשת 13" ישודר לראשונה על מסך הטלוויזיה מה-28.3 ועד ה-1.4 (חול המועד פסח), פיצוח לא רע בכלל לריחוק חברתי שהוביל לתוצר מוגבר של צפייה במסכים, מה שיעניק חשיפה מרשימה לרשימת המעצבים שיקחו חלק בהפקה. לערב הגאלה החגיגי שישודר ב-28.3 גייסו את בר רפאלי לצד היזם והמפיק של האירוע הגדול מוטי רייפ והלוקיישן לכל צילומי התצוגות יהיה מוזיאון ארץ ישראל תל אביב.

בר רפאלי, מוטי רייפ. בר סגל,
ינחו את ערב הגאלה - בר רפאלי והיזם והמפיק - מוטי רייפ/בר סגל

למעלה מ-40 מעצבי אופנה ישראלים מובילים יקחו חלק בשבוע האופנה בהם ויוי בלאיש, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, ששון קדם, טובה'לה, אלון ליבנה, שי שלום, רונן חן, אלמביקה, משכית, בננהוט של נטע אלחימסטר ונועה בני, עידן לרוס, שחר אבנט, שלומית אזרד ועוד, כולם יציגו בשטחים הפתוחים של המוזיאון ובאולמות התצוגה הנהדרים.

כיום, תעשיית הטקסטיל הינה התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם. קורנית דיגיטל, החברה אשר אימצה לחיקה השנה את שבוע האופנה, היא חברה ישראלית בינלאומית אשר מספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל. החברה מתמקדת בייצור בר קיימא On-demand ועונה לדרישה ההולכת וגוברת לקניות באונליין. מבין לקוחותיה, החברות המובילות בעולם כגון אמזון, אדידס, נייקי, לולו למון, ורסצ'ה ועוד.

ויוי בלאיש. Idocvm,
ויוי בלאיש יחזור להציג בשיתוף פעולה מסקרן עם קורנית דיגיטל/Idocvm

"אני גאה ונרגש להכריז על 'שבוע האופנה קורנית תל אביב' לשנת 2021, השמיני בישראל - עשור לשבוע האופנה", מסר היום מוטי רייפ. "השותפות החדשה עם רשת 13 וקורנית דיגיטל תיתן למעצבי האופנה הישראלים את הבמה המכובדת והגדולה ביותר שיכלו לחלום עליה ואת העזרה והחמצן להם הם כה זקוקים, בתקופה זו במיוחד".

גם השנה שבוע האופנה ינסה לקדם את השיח סביב "שינוי אידיאל היופי", נושא חשוב אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות. הצגת הגיוון תהיה בהשתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, גילים, גבהים, מגדרים ודתות, הכול במטרה להעניק תמונה אמיתית ושלמה יותר של עולם האופנה כפי שהוא צריך להיות.

עוד בוואלה!

חישוב מסלול מחדש: המעצבים מציגים בשבוע האופנה תל-אביב

לכתבה המלאה
דרור קונטנטו מבצעים סוף עונה. דביר כחלון,
יש למה לצפות. גם דרור קונטנטו יציג השנה/דביר כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully