וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הוא בניחוח: המתנה הכי משתלמת לוולנטיינ'ס

שירלי אכסלרוד

10.2.2021 / 22:08

בשבוע הבא יחול הוולנטיינ'ס דיי וחשבנו מהי המתנה שתחזיק לאורך זמן, תספק שימוש יומיומי ראוי ותעשה קצת טוב על הנשמה עם ריח נעים ובקבוק יפה לקשט את שידת הטואלט. בשמים מוצלחים לך וגם לו

ג'ג'י חדיד. יח"צ,
מסע תענוגות אקזוטי. ג'יג'י חדיד למייקל קורס/יח"צ

מצב הרוח לא בשיאו בכדי לחגוג אהבה, "חג של נוצרים" יגיד לך הבעל שלא מבין על מה המהומה, ויש גם את אלו שאוהבים להכריז כי "לא צריך את חג האהבה בכדי להראות אהבה". ובכן חברים וחברות - צריך גם צריך! כל תאריך בקלנדר שמזמן הרמות הוא משהו שיש להתייחס אליו ברצינות יתרה בימים כאלו ואנחנו מצאנו את הפריט הנכון ביותר לרכישה. עמיד לאורך זמן (במידה ואתן לא מתקלחות איתו), הכרחי לשימוש יומיומי (אם עדיין אכפת לכן איך אתן מריחות) ובעל אלטרנטיבות מגוונות ברמת המחירים. בשמים מומלצים לנשים ששווה להשקיע בהם ועוד שניים לגברברים, כי גם להם מגיע משהו.

תשפריצו, אבל אל תתפזרו I בשמים עד 299 שקלים

1. The scent pure accord לגבר של בוס:
בזכוכית שקופה עם כלוב מתכתי נגיעה של ג'ינג'ר לחרפרפות ותו בסיס ייחודי של זמש לבן שמוביל לאיזון המושלם. גבריות ללא מאמץ בניחוח המוצלח של בוס.
מחיר: 299 ל-100 מ"ל.
איפה: סופר פארם ו-BE

2. This is Us של זאדיג & וולטר:
בגדול אנחנו בעד ריחות שהם יוניסקס, והחדש של Zadig&Voltaire הוא נציג חמוד אם כי קצת אנמי של הסוגה הזאת - קצת וניל פצ'ולי, קצת מאסק, קצת עצי, ומתאדה יחסית במהירות.
מחיר: 299 שקלים ל-100 מ"ל.
איפה: רשתות הפארם

3. Beautiful Absolu של אסתי לאודר ואנדי וורהול:
מה המשותף לחדר מורים באייטיז ולאנדי וורהול? ובכן - הריח. שוקינג ככל שזה יהיה, מסתבר שנשים מהוגנות בגיל העמידה ואמן הפופ-ארט המהולל נהגו להתיז על עצמם את אותו בושם פרחוני מידי. לרגל 35 שנים להשקה של Beautiful חוגגים באסתי לאודר מהדורה מוגבלת ומעודכנת של הבושם, ויש לומר שהוא הזדקן יפה - עדיין פרחוני מאוד, נשי בצורה מופלגת, אבל האגרסיביות שלו התרככה בקצוות ונרגעה. הנוסטלגיה מגיעה בבקבוק אלגנטי ובמארז ורוד-אדום יפה תואר עם ציורי הפרחים של וורהול.
מחיר: 249 שקלים.
איפה: באתר ובסופר פארם

בושם. אילוסטרציה,
1. The scent pure accord לגבר של בוס - 299 ל-100 מ"ל, 2. This is Us של זאדיג & וולטר - 299 שקלים ל-100 מ"ל, 3. Beautiful Absolu של אסתי לאודר ואנדי וורהול - 249 שקלים/אילוסטרציה

להשקיע, אבל לא לשקוע I בשמים מ-300 עד 499 שקלים

1. Guilty love edition לאישה של גוצ'י:
תווים עליונים של הדרים עם פלפל ורוד פיקנטי ושמני פצ'ולי דומיננטיים במיוחד. מין ניחוח נעים של ריח לבית (במובן הטוב של העניין), לא כבד ובאותה המידה מתפייד במהירות.
מחיר: 499 שקלים ל-90 מ"ל.
איפה: רשתות סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן

2. Musc noir של נרסיסו רודריגז:
אנחנו מעריכות עקביות ולכן לא יכולות שלא להתרשם מזו של נרסיסו, שמשגרים אל פס הייצור עוד מאותו הדבר - בושם מאסקי עמוק, עז ולא מתנצל, בגירסה מעושנת וחורפית מתמיד. החידוש הפעם הוא בבקבוק הגנרי והיפה, שלראשונה מגיע בזכוכית שקופה.
מחיר: 479 ל-100 מ"ל.
איפה: רשתות הפארם

3. The scent pure accord לאישה של בוס:
בקבוק זכוכית ומעליו מכסה שמפניה בהיר בניחוח פרחוני, די מתקתק, אך לא כזה שקשה לעיכול. פחות מתאים לבחורות צעירות, נשים בשלות יהנו במיוחד.
מחיר: 379 שקלים ל-100 מ"ל.
איפה: סופר פארם ו-BE

בושם. אילוסטרציה,
1. Guilty love edition לאישה של גוצ'י - 479 ל-100 מ"ל, 2. Musc noir של נרסיסו רודריגז - 479 ל-100 מ"ל, 3. The scent pure accord לאישה של בוס - 379 שקלים ל-100 מ"ל/אילוסטרציה

4. Guilty love edition לגבר של גוצ'י:
מהדורת האהבה ואיתה מסרים פואטיים על הבקבוק מזכירה מאוד את גוצ'י גילטי או-דה טואלט הידוע שנפתח עם ניחוח לימון איטלקי מרענן. ריח תפוזי ולבנדר צרפתי, חושניות ומסתורין לגבר שלא נתן לקורונה להכניע אותו ועדיין רוצה לסובב ראשים בכניסה לחדר.
מחיר: 410 שקלים ל-90 מ"ל.
איפה: רשתות סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן

5. Perfect של מארק ג'ייקובס:
והנה המתנה המושלמת לכל חובבות הלא-בושם: החדש של מארק ג'ייקובס הוא פחות ריח אלכוהולי מהונדס ויותר קומבינציה של מרכך כביסה, קרם גוף וחלב שקדים. נקי, רענן ומתוחכם בדרכו. הבקבוק עם ערימה אקלקטית של אביזרים על הפקק הזכיר לנו את הריצפה בסלון אחרי עוד יום של סגר.
מחיר: 399 ל-100 מ"ל.
איפה: רשת סופר-פארם

6. Eau de Voyage של מייקל קורס:
למרות ההבטחה ל"מסע תענוגות אקזוטי בחופים עם חול ורוד, ספוגים בשמש חמימה ומלטפת" מדובר בבושם חמוד ויומיומי מבית מייקל קורס, שהנכס העיקרי שלו הוא קמפיין עם ג'יג'י. קצת לבנדר, קצת יסמין, קצת תבלינים - לא רע, בתנאי שאתן לא מחפשות להתרגש.
מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל.
איפה: רשתות הפארם

בושם. אילוסטרציה,
4. Guilty love edition לגבר של גוצ'י - 410 שקלים ל-90 מ"ל, 5. Perfect של מארק ג'ייקובס - 399 ל-100 מ"ל, 6. Eau de Voyage של מייקל קורס - 399 שקלים ל-100 מ"ל/אילוסטרציה

הקורונה לא דגדגה לכם I בשמים מעל 700 שקלים

1. Lil fleur של ביירדו:
מהדורה מוגבלת למכורי המותג, אך זהירות - לא מדובר בריח אליו אתם רגילים. כן, הניקיון הידוע והקליל אך עם תוספת של ורד, אמבר, זעפרן וקלמנטינה מורגשת עד מאוד. פקק כתמתם לבקבוק הקלאסי והיפה, עם טוויסט לאנשים שלא מוכנים להיכנע ל'פרש' הסטנדרטי.
מחיר: 799 ל-100 מ"ל.
איפה: בוטיק אינדיבידואל


2. Scarlet poppy של ג'ו מלון:
עוד טייק אוף של ג'ו מלון על ניחוח הפרגים המשגע, ששומר על מקוריות יוצאת דופן ולא דומה לשום דבר אחר. הפעם בבקבוק אדום מפתיע עם קריצה אקזוטית, פלוס תאנים וטונקה, פרחוני ומתוק בקטע טוב, מתוחכם וקליל ומצליח בשפריץ אחד להעיף את הראש ליבשות אחרות ומקומות רחוקים וזה אולי הדבר הכי יפה שאפשר לומר על בושם.
מחיר: 715 ל-100 מ"ל.
איפה: באתר

בושם. אילוסטרציה,
1. Lil fleur של ביירדו - 799 שקלים ל-100 מ"ל, 2. scarlet poppy של ג'ו מלון - 715 שקלים ל-100 מ"ל/אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully