וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים שלכם לא טועות, לסופיה ריצ'י יש עניבה משיער

12.2.2021 / 7:10

סופיה ריצ'י עם העניבה הכי הזויה שראינו, ריהאנה לא ממתיקה את הגלולה המרה, שרה ג'סיקה פרקר איכזבה ורק ישראלית אחת הביאה קצת נחת. הלוקים המוגזמים של השבוע

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

סופיה ריצ'י

את פרס הלוק הביזארי של השבוע קוטפת סופיה ריצ'י. הדוגמנית לקחה חלק השבוע בצילומים של חברתה, הצלמת אמבר אסאלי, ובהן לבשה חצאית מיקרו מיני קצרצרה בצבע שחור, חולצה מכופתרת לבנה שפתוחה מהכפתור השלישי ומטה ומעל בלייזר שחור. עד כאן לוק קלאסי עם טוויסט סקסי - ואז הגיעה העניבה. עשויה משיער. ממש כך. קוקו שנראה כמו זנב סוס בלונדיני מחליף את העניבה הרגילה והנורמטיבית מבד, וזה בהחלט הדבר הכי משונה שראינו. רק שלא יהפוך לנו לטרנד.

ריהאנה

בשורות רעות הגיעו השבוע מגזרתה של ריהאנה - מותג ההלבשה שלה פנטי צפוי להיסגר, פחות משנתיים אחרי שנפתח. אם חשבנו שיהיה איזה לוק מוצלח שימתיק את הגלולה המרה סביב הניוז המאכזב, אז לא. טרם הופצה הבשורה הקשה, שיתפה רירי תמונה באינסטגרם בה היא נראית בלוק טאי דאי שכולל שמלת סליפ קצרצרה של Dannijo וכובע באקט תואם. עד כאן יכולנו לחיות בשלום יחסית עם הלוק המצועצע, אבל אז הגיעו תכשיטי הפלסטיק המוגזמים שכוללים שרשרת, צמידים וטבעת עצומה. גם משקפי השמש מתכתבים עם הצבעוניות המוגזמת וצריך לזכור שלעיתים - 'לס איז מור'.

שרה ג'סיקה פרקר

איפה קארי בראדשו? היא הייתה מאשרת את הלוק הזה? ברקע הבשורות המרגשות על חידוש של "סקס והעיר הגדולה", נראתה שרה ג'סיקה פרקר צועדת ברחובות ניו יורק בדרכה לחנות הנעליים שלה בלוק אקלקטי למדי שיצר בלגן בעיניים. אין דרך קלה להגיד את זה - התוצאה מכוערת. פרקר לבשה מעין חותלות מקושטות בצבע ורוד, מעל חצאית רחבה עם הדפסים בגווני כחול-חום בתוספת מעיל מנומר מדליק - נקודת האור היחידה בלוק. וזה לא הכול. יש גם מסיכת פנים מקושקשת, משקפי שמש גדולים ונעלי עקב נוצצות מהמותג הפרטי לנגיעת גלאם ממש לא נחוצה. כאוס.

עדן סבן

תודה רבה לישראלית שאיזנה את הקטסטרופה. עדן סבן, שכבר ממש מתגעגעת לצאת מהפיג'מה ולהתלבש, העלתה לאינסטגרם שלה תמונה בחליפה מדהימה של לוני וינטג' עם תיק פראדה ממותג יד שנייה מקומי בשם ולוור. חליפת משבצות אדומה עם כיסים וצווארון בצבע שחור, שיחד עם נעלי העקב ומשקפי השמש, יצרו לוק רותח במיוחד, מהסוג שהתגעגענו לראות. גם הכלב כאקססורי מוסיף פה נקודות.

ג'ניפר לופז

הסטייליסט רוב זנגארדי העלה השבוע תמונה של ג'יי לו ממדידות בשמלה לוהטת במיוחד של ורסצ'ה עם חצאית שקופה, שסע עמוק ורצועות עור שעוטפות את הגוף. המראה הסקסי, שלו צורפו נעלי עקב דקיקות וגבוהות במיוחד, היה לנו מוכר. פשפוש קל בזיכרון הוביל אותנו למסקנה שהיא לבשה את אותה השמלה רק בצבע כסוף למסיבת יום הולדתה ה-50. אנחנו לא יודעות מה היא מתכננת עכשיו, אבל צריכה להיות לה סיבה מוצדקת ללבוש שוב שמלה מוגזמת כמו זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully