וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחית מן המניין: איוונקה טראמפ מקלילה בחיים שאחרי

15.2.2021 / 9:00

איוונקה טראמפ הייתה אחת המתלבשות המעניינות בתקופה שבה אביה דונלד טראמפ היה נשיא ארצות הברית. חודש אחרי שעזבו את הבית הלבן, החלטנו לבדוק מה השתנה מבחינת המלתחה שלה. הבשורות הטובות: היא עדיין מתלבשת נהדר ויש אפילו מיתון יחסי בתג המחיר

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות/רויטרס

כמעט חודש עבר מאז עזבו משפחת טראמפ את הבית הלבן, ועכשיו הגיעה הזמן להתרגל לחיים שאחרי. הפעם, אנחנו כאן כדי לדבר על הסטייל שאימצה לעצמה הבת הראשונה לשעבר של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, 39, שהייתה אחת הדמויות המעניינות מבחינה אופנתית בתקופת הכהונה של אביה, דונלד טראמפ. מבחינה מדוקדקת של הלוקים שלה בשבועות האחרונים, אפשר לקבוע חד משמעית שחל שינוי, אבל לא מוגזם. הטעם הטוב נשאר, הלוקים המעונבים נעלמו. מצד אחד היא זנחה את הלוקים המכובדים שהתאימו לתפקידה כיועצת והבת הראשונה של ארצות הברית, אבל היא לא נפרדה מהחוש המשובח והבחירות הנכונות שראינו עליה לאורך הקדנציה של אביה. איוונקה עברה ל'מוד חופשה' והנה מה שהיא לבשה בשבועות שעברו מאז "יצאה לאזרחות".

איוונקה טראמפ מיאמי. בקגריד, בקריד
שמלת חולצה מכופתרת, כפכפים, תיק בהצלב ושיער אסוף ברישול. איוונקה טראמפ במיאמי/בקריד, בקגריד

את הלוק הראשון ברשימת הלוקים לבשה איוונקה כאשר קפצה עם הילדים לגלידריה במיאמי. שמלה בסגנון חולצה מכופתרת בצבע ירוק בקבוק עם חגורת בד תואמת של דיאן פון פירסטנברג, עלות השמלה - 500 דולרים והיא כבר לא זמינה לרכישה. אליה צירפה כפכפים של המותג clergerie שעולים 525 דולרים, תיק בהצלב של המותג Paravel שעולה 265 דולרים ואת שיערה אספה ברישול והקפידה על מסיכת פנים פרחונית וצבעונית.

יום למחרת היא נצפתה שוב משוטטת במיאמי, הפעם עם לוק ויקיישן אולטימטיבי שכולל ג'ינס וכובע קש. בניגוד ליום קודם, אז בחרה פריטים יקרים, הפעם הלכה על טוטאל לוק נגיש: ג'ינס של המותג J BRAND שעולה רק 99 דולרים לצד חולצה לבנה מכופתרת ונעלי אספדריל של Soludos שיחזירו לכם עודף מ-50 דולרים. על ראשה חבשה כאמור כובע קש עם סרט שחור של SensiStudio שעולה 195 דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איוונקה טראמפ מיאמי. בקגריד, בקריד
עם כובע קש וג'ינס. יותר קז'ואל מזה?/בקריד, בקגריד

וייב החופשה של הטראמפית לא נגמר בזה והשיא הגיע עם שמלת הקיץ הנכונה ביותר לעונה החמה. הבת הראשונה לשעבר בחרה לשיטוט נוסף בעיר עם בעלה ג'ראד בשמלה של המותג רפורמיישן שעולה 335 דולרים, אליה ציוותה משקפי שמש חתוליים עם מסגרת לבנה של גוצ'י. מלבד המראות בסגנון החופשה שלבשה טראמפ מאז עזבה את הבית הלבן, היא נראתה גם בבגדי ספורט - מקפידה על שגרת אימונים תקינה שכוללת ריצות בחוץ. מאז עברה למיאמי, היא תועדה כמה וכמה פעמים יוצאת לריצה. לפעמים עם הילדים, שנוסעים על אופניים לצדה, לפעמים עם הבעל, לפעמים עם הכלב - אבל תמיד עם אנשי השירות החשאי שמשגיחים עליה. לאימונים היא מוותרת על מותגים, בוחרת את בגדי הריצה הנוחים ביותר שיש לה, ומקפידה על כובע מצחייה. אולי כדי להתחמק מעיניים בוחנות. בינתיים, אפשר לומר ששאיוונקה חשה שחרור מעול התפקיד, ומרשה לעצמה להתלבש שוב בחופשיות.

איוונקה טראמפ מיאמי. בקגריד, בקריד
שמלה לבנה שגורמת לנו לפנטז על חופשת קיץ/בקריד, בקגריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully