סקארה. עידו לביא
סקארה/עידו לביא

אם את חולמת להיות דמות מצוירת ליום אחד - הגעת למקום הנכון

בשיתוף סקארה

25.2.2021 / 15:00

בכל אחת מאיתנו מסתתר הרצון הזה להראות כמו דמות שפרצה מתוך ספר קומיקס ובפורים הקרוב זה לגמרי אפשרי. איך? עם מוצרי האיפור המיוחדים של סקארה. צפו בדוגמנית שלנו הופכת לדמות פופ ארט

בווידיאו: איך הופכים אישה לפופ ארט?/צילום: עידו שחם

אם ספרי וסרטי הקומיקס של השנים האחרונות הוכיחו לנו משהו זה שהעולם הזה, של אקשן, גיבורי על ודמויות גדולות מהחיים ממש לא שייך רק לגברים. יותר ויותר נשים מוצאות את עצמן נמשכות לקומיקס ואם גם את חולמת להדהים את כולם בפורים הקרוב עם תחפושת של דמות פופ ארט, שכאילו יצא מבין הדפים, הגעת למקום הנכון. תראי את המהפך של הדוגמנית שלנו ונסי בעצמך!

מוכנות לפורים מיוחד? היכנסו לסקארה ותמצאו את כל מה שאתן צריכות

פורים שלא הכרתם: איך הופכים לדמות מספר קומיקס?

מסתורית ומיוחדת: מוכנה להיות יפהפייה מהגלקסיה בפורים הזה?

זה לא חלום: כך תוכלי להפוך לפיה קסומה בפורים הקרוב

שלב 1 - בסיס

פופ ארט אישה - סקארה. עידו לביא
פופ ארט אישה - סקארה/עידו לביא

לשמירה על העור נמרח קרם לחות, פריימר להכנת העור ומייק אפ קונסילר. מעליו בוצעו הצללות של עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים בעזרת פלטת קונטור קרם, אשר חוזקו עם פלטת קונטור אבקה. לאפקט הסמקה, נניח את הטינט הורוד של נטע על הלחיים באמצעות מברשת מולטי שיין. פעולות אלו חשובות כדי ליצור בסיס יפה ועמיד לדמות הפופ ארט שלנו.

לרכישת המוצרים

שלב 2 - עיניים וגבות, קווי מתאר בפנים ובידיים

פופ ארט אישה - סקארה. עידו לביא
פופ ארט אישה - סקארה/עידו לביא

לעיניים וגבות: בעזרת פיקסר וצבע מים שחור מתוך פלטת Fantasy נשרטט גבות בעלות הבעה כאובה כיאה לדמות פופ ארט נשית דרמטית. מעל שקע העין ניצור קו מעוגל. בעזרת פיקסר וצבע מים צהוב נשרטט קו אייליינר עבה ומרשים ומעליו נצייר קו שחור דק שיתחום אותו בעזרת אייליינר טוש שחור מטאלי. כמו כן בעזרת הטוש ניצור גם אייליינר בקו הריסים התחתון ומתחתיו נצייר מעין תיחום לדמעות. את התיחום נמלא בצבע מים כחול. את קו המים נתחום בעפרון לבן להגדלת העיניים. לסיום מראה העיניים נדביק ריסים דרמטיות על קו הריסים העליון וגם על קו הריסים התחתון ונאחד במסקרה שחורה עם הריסים הטבעיות.

לפנים וידיים: באמצעות צבע מים שחור מתוך פלטת Fantasy נצייר בפנים קווי עצמות לחיים, קו בגשר האף, קו הבעה בין הגבות, קו בסנטר וקו במסגרת הפנים ובידיים קווי מתאר מסביב לציפורניים, בין האצבעות ולאורך כפות הידיים למראה ציורי. כדי שיהיה לך קל ונוח לצייר השתמשי בסט מברשות איפור מקצועי "רוק סטאר" המכיל מברשות ציור פנים וגוף מדויקות במיוחד.

לרכישת המוצרים

שלב 3 - ציור הנקודות

סקארה. עידו לביא
סקארה/עידו לביא

למראה קומיקס אמיתי נצייר נקודות על הפנים והידיים באמצעות עפרון עיניים לבן הטבול בצבע מים לבן מתוך פלטת Fantasy בשילוב עם פיקסר.

לרכישת המוצרים

שלב 4 - שבלונה

סקארה. עידו לביא
סקארה/עידו לביא

להשלמת המראה נדביק שבלונה מיוחדת עם הכיתוב 'BOOM' באזור בית החזה, נסיר את פנים המדבקה ונצבע אותה בצבעי מים בגווני סגול חציל וצהוב מתוך פלטת FANTASY. מומלץ לעבור על קווי המתאר של השבלונה עם הטוש המטאלי השחור להדגשה מושלמת.

לרכישת המוצרים

שלב 5 - שפתיים

סקארה. עידו לביא
סקארה/עידו לביא

למראה שפתיים מצוייר, נמרח את השפתיים בשפתון LIPSTAY בצבע סגול חציל ואת מסגרת השפתיים ומרכזן נתחום בעזרת שפתון LIPSTAY שחור מאט. להעצמת המראה נוסיף נקודות אור לבנות עדינות על השפתיים בעזרת צבע מים לבן.

לרכישת המוצרים

טיפים מנצחים

- לעמידות מרבית, ניתן לחזק חלק מהקווים בעזרת אייליינר טוש מטאלי שחור.

- סיום כל מראה בהתזת ספריי פיקסר מקבע איפור יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור.

- לטוטאל לוק מושלם מומלץ להוסיף פאה צהובה/סגולה.

- הסרת מסכת האיפור חשובה לא פחות מהנחתה, הצטיידו מראש במסיר איפור דו-פאזי, בחלב פנים או בתרחיץ הידרופילי המכיל שמנים צמחיים, אלה יסירו בצורה קלה יותר איפור פורימי. לקינוח, סיימו עם מים מיסלריים עדינים שירוו את העור בלחות וירגיעו גירויים.

בשיתוף סקארה
  • עוד באותו נושא:
  • סקארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully