וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו חברות שמדברות על הכול. אירינה היא כמו אחותי הקטנה"

23.2.2021 / 6:50

מימי לוזון יצאה בשת"פ לשפתיים עם אירינה שייק, קים קרדשיאן כבר העלתה לסטורי את המארז החושני והאחיות חדיד בודקת מקרוב את הדבר הבא. גורו הטיפוח מספרת איך נוצרה מסיכת הזהב, כמה קרובה מערכת היחסים שלה ושל דוגמנית העל ואיך הגיבה כשקים פירגנה בפני מיליוני עוקבים

אירינה שייק, מימי לוזון. רואן פייפר,
הצורך של אירינה הוא שהוביל לשת"פ המוזהב לשפתיים/רואן פייפר

"הקוסמטיקאית האהובה בהוליווד", כך נפתחה הכתבה שסקרה את שיתוף הפעולה בין דוגמנית העל אירינה שייק למימי לוזון במגזין פורבס הסופ"ש. טייטל לא מבוטל ללוזון בת ה-55 מפתח-תקוה. היא כבר 32 שנים בתחום הקוסמטיקה, נגעה בפנים של לא מעט כוכבות, מהאחיות חדיד ועד קיארה פראני, אבל השת"פ עם שייק (35) מקפיץ אותה לליגה של הגדולות.

אירינה, אחת הכוכבות הכי אופנתיות בשנים האחרונות, שדואגת להפגין סטריט סטייל מדוקדק ברחובות ניו יורק, מטופלת כבר חמש שנים תחת ידיה של מימי לוזון, מומחית לבריאות העור. אפשר להגיד שזה לא 'ביג דיל', אבל כשאת כוכבת בסדר גודל כזה, עם אובססיה ידועה לטיפוח והעולם בכף ידך - מרשים לדעת שזוהי הבחירה.

למה דווקא שפתיים?
"יש אישיו עם אירינה והשפתיים", מספרת לוזון בריאיון לוואלה! אופנה. "בשטיח אדום היא בדרך כלל במראה טבעי לשפתיים וחשוב שהן יראו בריאות, מלאות ויפות. לפני שנה וחצי התחלנו לדבר על מוצר ייעודי לשפתיים, היא הציעה את מסיכת הזהב ואמרתי לה שזה לא מספיק. הצלחנו להביא מוצר שמשלב בין מסיכה לזהב ושייתן אפקט אמיתי".

מימי לוזון. יניב אדרי,
מפתח תקוה להוליווד. מימי לוזון על השת"פ החדש עם אירינה שייק/יניב אדרי

כשאת אומרת 'הצלחנו' זה אומר שאירינה שותפה מלאה לפרויקט?
"לא עבדתי לבד על המוצר ושמתי את השם של אירינה עליו. זו שותפות מלאה. היא קובעת בהרבה פרמטרים ושום דבר לא עובר בלי שהיא תגיד אם זה מתאים לה או לא. מאיכות המוצר ועד אישור התמונות של הקמפיין".

כמה קרובה מערכת היחסים ביניכן?
"אנחנו מכירות כבר חמש שנים והפכנו להיות חברות. אירינה מאוד אוהבת קוסמטיקה, משקיעה בעור שלה ומבינה שזה הנכס הגדול ביותר שלה".

היא שולחת לך תמונות של הילדה? מדברת על האקס בראדלי קופר?
"תראי, אנחנו חברות שמדברות על הכול. חברות חברות. זה לא רק טיפולי פנים. נכון שהיא צעירה ממני בעשרים שנה אבל זה מרגיש כאילו היא אחותי הקטנה".

מימי לוזון, אירינה שייק. אינסטגרם רשמי מימי לוזון, אתר רשמי
"אנחנו חברות שמדברות על הכול. אירינה היא כמו אחותי הקטנה"/אתר רשמי, אינסטגרם רשמי מימי לוזון

לוזון משדרת איפוק. על אף התמונות החושניות של שייק עם מסיכת הזהב לשפתיים שמופיעות כבר במדורי הביוטי ברחבי העולם, כששמה של לוזון מתנוסס על ידה, היא כבר בצעד הבא, אך לא ממהרת להסיק מסקנות ולצאת בהצהרות מפוצצות. "אנחנו רק שבועיים מיום ההשקה, אז אני מחכה לראות איך זה עובד. יש כמה בנות שהייתי שמחה לעשות איתן עוד שת"פים ואולי בהמשך יהיה רעיון אחר, לצעירות יותר. עכשיו אני בודקת מוצרים חדשים ויש כמה מה'טופ' שקיבלו להתנסות בבית כמו האחיות חדיד וקיארה. יש עוד כמה תיקונים אבל בסוף זה ייצא".

מרגש לראות שקים קרדשיאן פותחת חבילה שלך? בכל זאת יש לה מותג ביוטי משלה לקדם.
"בואי נגיד שבאותו היום קמתי לעשות ספורט בשעה חמש וחצי בבוקר, הייתי על ההליכון, פתחתי את הסטורי ובאותו הרגע נגמר האימון. הערתי את כולם בבית מההתרגשות, זה היה מטורף. המוצר יצא מפתח תקוה לקים קרדשיאן הביתה. אני גם יודעת שאירינה כבר דיברה עם קים וקים אמרה לה שהיא לגמרי מתכוונת לנסות את המוצר".

אירינה שייק, מימי לוזון. רואן פייפר,
זה רק יפה? הזהב ממריץ את מחזור הדם, מסיכת הלילה עוזרת לקמטוטים/רואן פייפר

מסיכת הזהב שהפכה לסימן ההיכר של לוזון עברה אדפטציה למסיכת שפתיים (429 שקלים) בהתאם לדרישותיה של שייק ומדובר בשני שלבים שאמורים להוביל לתוצאה הרצויה. מסיכת לילה לטיפול בשפתיים לשימוש יומיומי שעוזרת לקמטוטים ולמיצוק בשילוב חומצה ותמציות קוקוס ועליה מסיכת הזהב שממריצה את מחזור הדם, עוזרת בייצור קולגן ומעניקה לשפתיים מראה תפוח יותר.

אני חייבת רגע לשאול - יש סיכוי שהפוטוגניות של המסכות האלו משפיעה על האיכות?
"כל עניין מסכת הזהב לא בא בכלל ממקום של נראות. בספטמבר 2016 בפאשן וויק בניו יורק, כשהנחתי את המסכה על דוגמנית, רק אז הבנתי את ההיסטריה. אני אולד פאשן, יש לי בחורה לרשתות חברתיות, זה שהמסכה היא גם אינסטגרמית? כיף לנו! זה בא מהיתרונות של הזהב פרופר. מדובר בזהב 24 קראט, זה לא איזה סגסוגת של נחושת. משם גם המחיר הגבוה של המוצרים כי זה באמת קשור לתנודות הזהב בעולם".

הרגשת ירידה בתקופת הקורונה במכירות של מוצרי הקוסמטיקה? המוצרים שלך לא מהזולים בשוק המקומי.
"אני חייבת לומר שדווקא בתקופה של הקורונה המודעות גבוהה מאי פעם. לא באו הרבה לקליניקה בגלל הסגרים, אז המוצרים דווקא עבדו מעולה. עשיתי שיחות פייס טיים ללקוחות שלי עם הסבר איך למרוח ולהשתמש במוצרים. מסיכת לילה לשפתיים למשל מספיקה ל-50 שימושים. זה מחיר הוגן ויש גם את מסיכת הזהב הגדולה שיכולה להספיק ל-20 טיפולים. יש עלייה במכירות במוצרים גם ברשתות וגם בקליניקות שאני עובדת מולם בעולם. הקורונה פתחה שוק של טיפולים ביתיים, כולם רוצים בבית את המשהו הזה שהם יכולים לעשות בעצמם".

אירינה שייק, מימי לוזון. יח"צ חו"ל,
"הזהב שלנו זה 24 קראט, המחיר נשען גם על תנודות הזהב בעולם"/יח"צ חו"ל

איך אירינה באמת הצליחה לעשות טיפולי פנים בשנה הזו? נפגשתן?
"הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה בפאשן וויק בלונדון ובפריז. חזרתי ב-29.2.20 ומאז הכול נסגר. הסברתי לה מרחוק מה לעשות. יש לנו מכשיר שעומד לצאת בקרוב לטיפול ביתי ששלחתי לה ובשאר הדברים הנחתי אותה מרחוק. גם צילומי השת"פ הזה היו בשלט רחוק. אני מניחה שהיא הולכת שם גם לטיפולי גוף אצל קוסמטיקאיות, אבל הבנתי ממנה שהיא פתחה לה מיני ספא בבית והיא ממש מקפידה על טיפולים".

בראיון לווג לאחרונה אירינה סיפרה שהיא משפשפת את הפנים עם קוביית קרח. המלצה שלך?
"תראי, אני אמרתי לה לשים כפיות, היא החליטה קובייה. אני מאוד בעד להשתמש לעור הפנים בתכשירים קרים, אפילו לשמור את המוצרים במקרר. אם נדייק - היא מתחילה את הבוקר בחצי כוס מים עם לימון וקוביית קרח לפנים. זו הרוטינה".

עוד בוואלה!

כל היפות אצלה: הגורו של אירינה שייק חושפת את סודות הטיפוח

לכתבה המלאה
אירינה שייק, מימי לוזון. רואן פייפר,
מתחילה את הבוקר עם כוס מים ולימון וקוביית קרח לפנים. הסודות של אירינה שייק/רואן פייפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully