וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב 2021: הכוכבות חוזרות לשמלות ערב נוצצות

1.3.2021 / 9:30

גל גדות צחורה בז'יבנשי, אניה טיילור-ג'וי בשמלה מנצנצת של דיור, ג'יין פונדה האגדית בחליפה מנצחת וממוחזרת ושירה האס מאכזבת בשאנל. כל הלוקים מטקס גלובוס הזהב

גל גדות, גלובוס הזהב 2021. GettyImages
חוזרת לשטיח האדום. גל גדות משגעת בז'יבנשי/GettyImages

בעולם שפוי יותר, נטול קורונה ושאר אסונות, היום היינו מציינות את יריית הפתיחה לאירועי השטיח האדום הזוהרים של הוליווד. טקס גלובוס הזהב ה-78 שהתקיים אמש (ראשון), באיחור של חודשיים, נאלץ להמשיך במתכונת זום, כשחלק מהכוכבות אף זכו לצעוד על השטיח האדום, כל אחד בתורה ובריחוק חברתי מקסימלי.

מגבלות הקורונה אילצו גם לא מעט להסתפק בתמונות יח"צ מתוקתקות מחצר ביתן שהופצו לכל הגורמים הרלוונטיים, והן ישבו עמוסות בשכבות טול, מחטבים ושאר מחשופים כשהן צופות בטקס מהספה בסלון. למרבה הפתעתנו הרוב המוחץ לא נתן לסיטואציה להעכיר על האווירה וההשקעה הייתה ניכרת בשמלות שעוצבו במיוחד לאירוע. הנה הלוקים הבולטים מהאירוע הנוצץ.

גל גדות - ז'יבנשי

וונדר וומן הגישה פרס ואף צעדה על השטיח האדום (נטול הקהל) לצג בעלה ירון ורסנו בשמלת מיני בגזרת A לבנה וצחורה בעיצוב אישי של ז'יבנשי. על הצווארון הייתה תלויה שרשרת סטייטמנט זהובה של טיפאני והגלאם היה אולד הוליווד סטייל. נהדרת.

גל גדות, גלובוס הזהב 2021. GettyImages
שרשרת נהדרת של קרטייה. גדות מגישה פרס/GettyImages

שירה האס - שאנל

שירה האס לא זכתה בפרס, אבל עדיין מגיע לה את הכבוד הראוי אחרי שנה כל כך מוצלחת. זה לא שלא ציפינו לראות אותה בשאנל, בית האופנה שלקח אותה תחת חסותו, אבל היו לוקים טובים יותר בארסנל עד היום. שמלת מיני שחורה בגזרת סטרפלס עם טקסטורה מעט פרוותית שממנה משתרך שובל שיפון. השרשרת לעומת זאת - בול במקום.

עוד בוואלה!

נס חנוכה: שירה האס נוצצת בטקס בינלאומי

לכתבה המלאה

אניה טיילור-ג'וי - כריסטיאן דיור

כוכבת "גמביט המלכה" שקטפה את הפרס הנחשק של האס בשחקנית הראשית הטובה ביותר במיני-סדרה הלכה על כל הקופה גם בגזרת השמלה. שמלה עם מחשוף עמוק וכתפיות דקיקות בירוק עד מנצנץ ועליה מעין שכמיית-עליונית דרמטית ונעליים תואמות. מרהיבה והבלונד פלטין הקפיץ את זה לגבהים אחרים.

רוזמונד פייק - מולי גודארד

פה תמיד אפשר לצפות להפתעות והפעם הלכה פייק על שמלת טול מוגזמת באדום של מולי גודארד בשילוב מגפי שרוכים גבוהים של אלכסנדר מקווין. גם סרטון מדליק בו היא יוצאת מהמעלית התווסף לכל העניין ואי אפשר לומר שלא התרשמנו.

אמה קורין - מיו מיו

כוכבת "הכתר" עשתה טייק אוף למוקיון הידוע בשמלת קטיפה שחורה של מיו מיו עם עיטורי אבנים, כפתיים תפוחות וצווארון טול בשכבות. טיפה מתחת לעין ועגילים של קרטייה שידרגו את המראה וסך הכול מוצלח מאוד.

ג'יין פונדה - ריצ'רד טיילר

ג'יין פונדה האגדית בחרה בחליפה מחויטת בצבע שמנת אותה לבשה גם בעבר, עם תכשיטים של פומלטו ונעלי סטילסטו בגוון שמפניה. אמירה חשובה כי גם לאירוע כזה אפשר לשלוף בגד שקיים בארון ועדיין להיראות בשיא.

ג'יין פונדה. GettyImages
הגיעה עם אמירה. ג'יין פונדה בחליפה שכבר לבשה בעבר/GettyImages

ג'יימי לי קרטיס - אלכס פרי

מהרגעים ששווה לצפות בשבילם בשטיח אדום. קרטיס הגיעה בשמלה בצהוב שמשי של אלכס פרי עם אלמנט כיווצים נהדר במרכז, מחשוף סקסי ושרוולי בלוזון. לוהטת.

ניקולה קוגלן - מולי גודארד

"אחת שיודעת" של ברידג'רטון לבשה שמלת טול תפוחה בצהוב בננה ומעליה עליונית שחורה קטנה (וקצת מיותרת) הנקשרה באמצע. צללית עוצמתית בכתום וקארה בלונדיני מדויק.

סינתיה אריבו - ולנטינו הוט קוטור

שמלה ירוקה, נוטה לניאון, בגזרת פעמון עם תיפורים מעניינים לאורכה, ככפות לבנות ארוכות שהמשיכו מהשטיחים של שנה שעברה ופירסינג באף לאזן את מנת הזוהר. נעלי הפלטפורה המוגזמות בכסוף עתידני - שלא תגידו שלא אמרנו.

אל פנינג - גוצ'י

שמלת סליפ מעוטרת בכתפיות עם שובל עדין בצבע תכלת נעים, תסרוקת פרימה בלרינה, אייליינר מרהיב ועגילי שנדלייר של פרד לייטון.

שרה פולסון - פראדה

שמלת טאפט שחורה חושפת כתפיים עם חגורה שמחמיאה לגופה של פולסון ועיטורי של אבני חן. הלוגו של פראדה הגיע כמובן עד לגבס שעל ידה בכיסוי קשקשים בסגול לילך.

מרגו רובי - שאנל

מרגו רובי הייתה בטוחה שמדובר במסיבת גן אוורירית בצהרי שישי אז בחרה בלוק פחות מחייב של שמלת קומות די קלילה בגווני שחור ולבן עם כתפיים חשופות, שרוולים ארוכים וחגורה דקה של שאנל במרכז. עד שהתכנסנו, זה מה יצא?

מרגו רובי. GettyImages
הוזמנה למסיבת גן. מרגו רובי בשאנל/GettyImages

לילי קולינס - סן לורן

אמילי כבר לא בפריז (וטוב שכך) אבל המותג הצרפתי כן נתן יד והלביש את קולינס בשמלה טווסית בכחול, חום, ירוק וזהב. תכשיטי זהב של קרטייה עיטרו את שמלת הכתף אחת שגם התהדרה בפתח עגול באיזור המותן ובאמת שמדובר בדיטיילז לעילא ולעילא.

ויולה דייויס - Lavie מבית CK

דיוויס, בניצוחה של הסטייליסטית אליזבת סטיוארט ניצחה מבחינתנו בקטגוריית השמלה המקושקשת ביותר. אי אפשר להגיד שאין פה קטע, רק מעניין אם זה היה מתקבל ככה על רקע השטיח האדום ולא על רקע הגינה המפוארת בחצר ביתה. מוטיב המניפות על השמלה מעניין, הצבעוניות קצת קשה לעיכול, אבל הבנו את הצורך בהגזמה אחרי תקופה יבשושית.

רנה זלווגר - ארמני פריווה

לעיתים צריך שמלה שחורה סקסית ומדויקת בכדי לצלוח את כל האירוע הפומפוזי הזה. שייפ לב בחזה ושסע עדין בפרונט, רק לא בטוח שבימים נטולי קורונה זה היה מספק אותנו.

אמנדה סייפרד - אוסקר דה לה רנטה

בחירה נהדרת של הסטייליסטית אליזבת סטיוארט בגוון אפרסקי עם עיטורי פרחים בכתפיים וגב חשוף מבית אוסקר דה לה רנטה. שרשרת הקולר המנצנצת של יהלומי רחמינוב אל איי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully