וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לאלימות: המשביר לצרכן בקמפיין נגד אלימות כלפי נשים בהובלת דורין אטיאס

בשיתוף המשביר לצרכן

7.3.2021 / 9:38

לכבוד יום האישה הבינלאומי, החל ב-8.3, יוצאת רשת ה"משביר לצרכן" בקמפיין חברתי בועט במאבק נגד האלימות במשפחה - איך אפשרנו לחפצים פשוטים כמו חגורה או מערוך להפוך למסוכנים? צפו במונולוג הנוקב של דורין אטיאס

בווידיאו: דורין אטיאס במונולוג על אלימות במשפחה/צילום: רפי דלויה

"המשביר לצרכן" היא חברת קמעונאית צרכנית, בה הדרג הניהולי הבכיר מורכב ברובו מנשים חזקות ויוזמות ומעל ל-70% מהעובדות הן נשים. האווירה האלימה בחברה הישראלית בימים אלו, המתבטאת במקרים רבים גם באלימות בתוך המשפחה, הובילה את "המשביר לצרכן" לנקוט בעמדה ובקמפיין חדש ונוקב יוצאת הרשת בהצהרה חברתית חשובה וחוצת מגזרים נגד האלימות באשר היא. הקמפיין יכלול פעילות אזרחית וערכית בנושאי אלימות נגד נשים ובנושאי השיח ברשתות החברתיות, בהן היד קלה על המקלדת, ויעסוק ברצון ללמוד לקבל ולהכיל את האחר והשונה.

"המשביר לצרכן" מבקשת להזכיר לכולנו שהמוצרים שנמכרים ברשת נועדו לשמח ולרגש אותנו, ולא לשמש כלי עזר לבריונות ואלימות פיזית. נושא האלימות נגד נשים מקבל פוקוס מיוחד לכבוד יום האישה הבינלאומי, החל ב-8.3 והרשת יוצאת במסר ברור, בעזרת תוויות שיוצמדו למוצרים ועליהן סלוגנים שונים דוגמת: "תזכורת ליום האישה - הנעליים נועדות רק לנעילה על הרגליים", "החגורה מיועדת רק להידוק מכנסיים", "התכשיטים לא נועדו לתיקון המצפון", "המייקאפ לא נועד להסתרת סימני אלימות", "הכרית מיועדת לשינה ולא לחניקה", "הסכין לבישול ולא לבריונות", ו"המערוך, שהפך לסמל האלימות, נועד לאפיה של דברים טובים המשמחים את הלב והנשמה". בגדים, בישום וביוטי הם סממנים של סטייל וסגנון חיים, ולא אביזרים שנועדו להסתיר סימני אלימות ומכות.

דורין אטיאס - המשביר לצרכן. רפי דלויה
המוצרים השונים ילוו בסלוגנים נגד אלימות/רפי דלויה

"המשביר לצרכן" החליטה להתעמק במעורבות החברתית, כבסיס קיומי להמשך ההתנהלות בחברה. אין מדובר בפעילות נקודתית וחד-פעמית, כי אם במהלך מתמשך, שיתבצע בשיתוף פעולה עם עמותות וארגונים הפועלים לקידום מעמד האישה.

לרגל יום האישה הבינלאומי הוחלט ברשת "המשביר לצרכן", מעבר להנחות והמבצעים, להעביר תרומה כספית לעמותת "ל.א, לא לאלימות נגד נשים", המייצגת את כלל המגזרים ופועלת נגד אלימות בחברה. בנוסף, מדגישה שירלי פאר יגרמן, המשנה למנכ"ל, כי הרשת, שניתן למצוא בה את הכול לכל המשפחה, כולל קולקציות אופנה, טקסטיל ומצעים, מותגי נעליים, ספורט, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד, תירתם ותרתום את ספקי הרשת למהלכים נוספים.

את הקמפיין המדובר תוביל דורין אטיאס, הפרזנטורית של הרשת, אישה דעתנית ואמיצה, שאינה חוששת להביע את דעותיה גם אם הן פחות מקובלות.

דורין אטיאס - המשביר לצרכן. רפי דלויה
דורין אטיאס מובילה את הקמפיין/רפי דלויה

ברשת "המשביר לצרכן" מקווים שעוד חברות גדולות במשק יצטרפו אליהם למאבק ויעניקו ערבות הדדית זו לזו. "ביחד ניתן להפוך את החברה שלנו למקום נעים וטוב יותר לחיות בו" אומרת פאר יגרמן. "הגיע הזמן לא רק לדבר, אלא גם לעשות. אני מקווה שעוד ארגונים יובילו אג'נדות חברתיות עם ערכים של תרומה לקהילה ולחברה, וביחד נייצר חברה ערכית, מכילה ומקבלת, עם שיח של רגש וחום ולא של אלימות".

לעמוד האינסטגרם של המשביר לצרכן - hamashbir@

דורין אטיאס - המשביר לצרכן. רפי דלויה
למען חברה בטוחה ומכילה יותר/רפי דלויה
בשיתוף המשביר לצרכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully