וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה מבחוץ ומבפנים: המהפך של אשלי וקסמן בקשי

בשיתוף עידית הלפרין

13.4.2021 / 11:20

אחרי הלידה הרביעית, הביוטרית העלתה פוסט חושפני, בו הציגה בטן מעט רפויה. סדרת טיפולים ייחודית ולא פולשנית בקליניקה של המאסטרית עידית הלפרין שינתה הכל

בווידיאו: אשלי וקסמן בקשי בביקור בקליניקה של עידית הלפרין/יח"צ

בצעד אמיץ ואמיתי חשפה אשלי וקסמן בקשי תצלום של בטנה לאחר הלידה הרביעית. התמונה החושפנית הראתה בטן מעט רפויה. וכמו תמיד, כשאשלי מעלה תוכן אישי היא זוכה להמוני תגובות, אלא שהפעם אפילו היא הייתה מופתעת מהתמיכה שקיבלה, תמיכה שנתנה לה להבין שהיא לא לבד במצב הזה, ושנשים רבות מזדהות איתה.

רשף הלפרין, מנכ"ל "קליניקות עידית הלפרין", מספר כי מיד לאחר שראה את הפוסט האמיץ של אשלי, הוא ידע שבקליניקה שלהם יש את השיטה היעילה ביותר עבור אשלי, כזו שתוכל לעזור ולפתור את הבעיות שלה ולעשות עבורה את המהפך שחיפשה. לכן, אשלי הוזמנה לסדרת טיפולים של הקפאת תאי השומן בבטן, הצרת היקפים, ושיפור מרקם העור באזור הבטן.

עידית הלפרין היא מאסטרית ברפואה האסתטית, ובקליניקה שלה ניתן למצוא את המכשור המתקדם ביותר, כולל טכנולוגיות פורצות דרך, שמספקות תוצאות גבוהות. עידית יודעת להתאים את הטיפולים למטופלות שלה, תוך שמירה על הפרופורציות הנכונות של הגוף.

אשלי וקסמן בקשי - עידית הלפרין. יח"צ,
התוצאות מדהימות. אשלי וקסמן בקשי/יח"צ

"כשהגעתי לעידית, השאלה הראשונה ששאלתי הייתה האם הטיפולים כואבים", מספרת אשלי. "אני ממש לא אוהבת שכואב לי". לשמחתה, היא גילתה שהטיפולים ממש לא כואבים: "להיפך", אומרת עידית. "נשים מגיעות בהפסקת הצהריים שלהן כדי לנוח ולהירגע, וחוזרות אחר כך למשרד, או מגיעות לאחר ששמו את הילדים במסגרות ויש להן כמה שעות עד לאיסוף. אין סימנים אחרי הטיפול ואין צורך בזמן החלמה. החזרה לשגרה היא מיידית".

אשלי אוהבת את הגוף שלה, עושה ספורט בכל יום ושומרת על תזונה נכונה. היא אפילו ירדה כמה קילוגרמים לפני הטיפולים ומטרת העל שלה הייתה שיפור: "סוד ההצלחה טמון בשילוב של טיפולים, שעידית התאימה לצרכים שלי", היא אומרת.

שאלנו את אשלי, האם תמליצי לחברות? "ברור, אמליץ מאוד לאותן הנשים שעוברות את הטיפולים מהסיבות הנכונות. לבטן של לפני הלידה לא נחזור, ולכן צריך לעשות התאמת ציפיות, כשהשאיפה היא לשיפור מקסימלי. בקליניקה של עידית, בעזרת המכשור והטכנולוגיות של היום, עשיתי שדרוג משמעותי, ומהר".

ומה הלאה? "אני מחכה שעידית תגיד מתי מסיימים את הטיפולים. האמת, אני ממש לא שם עדיין, ואני רוצה עוד. התוצאות שלא חלמתי שאקבל עשו לי חשק להמשיך".

התוצאות הגבוהות הניבו עוד שיתופי פעולה בין אשלי ובין עידית הלפרין, והפכו את אשלי לשגרירה של הקליניקה. באינסטגרם של הקליניקה ניתן לקבל פרטים נוספים ועדויות אישיות של נשים שעברו את הטיפולים.

עידית הלפרין - אסתטיקה רפואית מתקדמת

כתובת: רחוב הברזל 11 רמת החייל תל אביב. בניין A קומה 5

טלפון: 054-7156212

דוא"ל: idithalp@gmail.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/idithalperin1/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/idit_halperin/

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אשלי וקסמן בקשי - עידית הלפרין. יח"צ,
תמליץ לחברות/יח"צ
בשיתוף עידית הלפרין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully