וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים הגדולים משבוע האופנה בפריז

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:21

שבוע האופנה בפריז הגיע לסיומו עם תצוגות שמוכיחות כי המעצבים להוטים לחזור לשגרה. הבלינג בלינג של פאקו רבאן, הביזאריות המדויקת של סקיפארלי והחלום הרחוק על טיסות בעולם עם בלמיין

נראה כאילו כבר התרגלנו לעובדה ששבועות האופנה, כמו גם אירועים וטקסים, הם בעיקר דיגיטליים ובלי קהל. אבל אחרי ההלם הראשוני וההפנמה - מגיעה ההתאוששות. שבוע האופנה בפריז, שסגר את חודש האופנה, כרגיל לא אכזב והוכיח שמעצבי העל להוטים לחזור לשגרה. אז אולי מחוץ לתצוגות בלטו בהיעדרן אושיות האופנה עם הסטריט סטייל המוגזם וכולנו עצמנו עיניים מול המציאות הקשה שבה רוב הלקוחות יתקשו לחזור ולרכוש והמעצבים מתקשים להתרומם, אבל על המסלולים אפשר היה לראות קולקציות יצירתיות ומעניינות לסתיו-חורף 2021 עם הרבה אופטימיות. הנה חמש התצוגות הכי מדוברות.

פאקו רבאן

בפאקו רבאן מתוכננים כבר עכשיו ליום שאחרי הקורונה עם כל האלמנטים שהזנחנו בשנה האחרונה. במשפט אחד: בלינג בלינג - וכמה שיותר ממנו. הקולקציה שהוצגה על המסלול משדרת עושר עצום עם בדי קטיפה יוקרתיים, צבעים מטאליים, שילובי תחרה ואבני חן. לצד זה, אפשר לראות גם צווארונים לבנים, הדפסי פרחים עדינים ומעילים מאסיביים. הגזרות והסטייל מזכירים במעט את נשות החברה הגבוהה של אירופה בשנות ה-40 ואחרי תקופה ארוכה שקידשנו את המינימליזם - פאקו רבאן הולכים על כל הקופה.

סקיאפרלי

בית האופנה סקיפארלי מתעקש להיות הכי ביזארי שיש - "but make it fashion" מה שנקרא. העיצובים בהחלט הזויים, אך באותה נשימה כה יפים ומיוחדים שזה פשוט עושה חשק לצאת מהמסגרת. הקולקציה החדשה מתהדרת בעיצובים סוריאליסטים, שובבים ובלתי צפויים. אחרי מחוך השריון המפורסם שלבשה קים קרדשיאן מגיעה קולקציה עם פריטים כמו מעיל עם אבזמי מנעול, תיק בצורת חזה נשי, סיכות דש זהובות וגדולות בעיצוב פנים אנושיות או ציפורים גדולות ותכשיטים שמגדירים מחדש את המושג אוברסייז. דניאל רוזברי, המעצב הראשי של בית האופנה, מוביל קו מדויק שמשמר את ה-DNA של בית האופנה.

בלמיין

אוליבייה רוסטאן, האיש שמאחורי העיצובים של בית האופנה בלמיין, זה כבר כמה עונות מצליח לסחרר עם קולקציות שהן בול בפוני, מה שנקרא. הוא מזהה טרנדים ומתרגם אותם בצורה מדויקת למסלול, ואנחנו שמחות לבשר שזה גם המקרה הפעם. ההשראה לקולקציה הנוכחית הייתה עולם התעופה והמטוסים, בתקווה לעתיד שבו נחזור לטייל מעבר לים. כתוצאה מכך, זכינו לאקססוריז משעשעים על המסלול כמו כריות צוואר, עגילים בצורת כריות צוואר, תיקי נשיאה, מזוודות, מצפנים וחגורות שמזכירות את אלו של המטוס. לצד כל אלו, בקולקציה יש מעילי טייסים, סרבלים, מגפיים מגושמים, פסים בצבעוניות של כחול-לבן-אדום ונגיעות של כסף וזהב. וכמובן, איך לא, נוכחות לא מבוטלת של המונוגרמה.

מיו מיו

מיו מיו לקחו אותנו לחופשת סקי חלומית בהרי הדולומיטיים עם נוף מושלג וקולקציה מותאמת סערה. מי שאת החורף האחרון בילתה בסגר בתוך הבית, יכולה לחלום על החורף הבא בבקתת סקי עם מעילי דובון, מגפי פרווה, כפפות עצומות וכובעים שמקיפים את הראש באופן מלא, פלוס אפשרות למסכת פנים. בשלב הזה אנחנו באמת מקוות שעד החורף הבא לא נצטרך את זה. הצבעוניות של הקולקציה פסטלית ונעימה עם הרבה לבן, תכלת, סגלגל וגוונים של בז'. לצד בגדי החורף תמצאו גם כמה שמלות, חצאיות וגרביוני פסים וכן את תיקי הטדי-בר שממשיכים איתנו עוד עונה.

ז'יבנשי

אנחנו עדיין לומדות את הסגנון של מת'יו וויליאמס לז'יבנשי, שרק ביוני האחרון מונה למעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי. בקולקציה שהציג עכשיו על המסלול הוא נצמד בעיקר לצבע השחור, אבל לא רק, ולעיצובים קשוחים. בכך הוא מקצין את הסגנון שראינו באוקטובר השנה, שהיה מעודן יותר. על המסלול אפשר היה לראות גזרות שונות, חלקן מחמיאות יותר לגוף הנשי וחלקן באופן מודע מתרחקות ממנו, עם מעילים פרוותיים גדולים, וסטים בסגנון פאף, כפפות שמזכירות זירת איגרוף, שמלות סליפ שחורות קלאסיות והרבה חליפות גבריות עם מכנסי סיגר. יש גם נגיעות נצנצים, נוצות וקטיפה, למי שחיפשה זווית נשית. מת'יו, שמתמחה בעיקר בסטריט-וור, מביא את הידע שלו והסגנון שלו אל הקוטור של ז'יבנשי, ולוקח אותו אל מחוזות מודרניים ומחוספסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully