וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח הכתום של פרסי הילדים: גל גדות זורחת, היילי ביבר מפשלת

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 12:50

עונת הפרסים המאוחרת ממשיכה, כשהלילה היה זה טקס פרסי הילדים של ערוץ ניקולודיאון. גל גדות בשמלה בצבע השמש, והיילי ביבר, מלכת הסטריט סטייל, מוכיחה שאירועים נוצצים פחות בשבילה. ומי הגיעה לבושה בג'ינס?

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 גל גדות. GettyImages
גרפה את פרס הסרט הטוב. גל גדות זורחת/GettyImages

עונת הפרסים המאוחרת נמשכת, כאשר הלילה (שבת) נפרס השטיח הכתום של טקס פרסי הילדים של ערוץ ניקולודיאון. בעוד ששנה שעברה הטקס בוטל בחסות המגפה, הפעם הוא חזר באופן פרונטלי מצומצם, כאשר חלק מהאורחים הצטרפו באופן וירטואלי. אל השטיח הגיעו חלק ניכר מהכוכבים האהובים על הדור הצעיר כדי לאסוף פרסים, ובהתאם לרוח האווירה, הלוקים שנרשמו היו צבעוניים, מקושקשים ושמחים במיוחד. לא בטוח שזה עבד אופנתית, אבל את מצב הרוח זה הרים בוודאות.

גל גדות

גל גדות נמצאת בתקופה מאוד עמוסה בחייה ואפשר לראות את זה לפי מספר האירועים שאליהם היא מגיעה. כמעט בכל שבוע היא נוכחת בשטיח אדום כזה או אחר, ועל כולם היא צועדת עם החיוך העצום והסטיילינג המדויק, ותודה לסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט. אחרי ההצטיינות בטקס פרסי המבקרים, גם כאן גל גדות לוקחת את פרס המתלבשת הטובה, אבל לנו יש הסתייגות קלה. גדות, שעלתה לבמה כדי לקחת את פרס הסרט הטוב, לבשה שמלה צהובה של סטלה מקרטני שעליה גלי תחרה כקישוט, עם סנדלים של דריס ואן נוטן. צבע השמלה עובד נהדר ברמת האופטימיות, אבל הקישוטים די מיותרים. עוד העכירה את האווירה - הכותונת הקצרה בצבע בז' שנראית מבעד לשקיפויות השמלה בצדדים. הסנדלים הצהובים החביבים מחזירים אותנו לשטיח האדום של פרמיירת הסרט "וונדר וומן" ב-2017, אז הפתיעה את העולם כשוויתרה על עקבים. מאז היא משתדלת לנעול רק מה שנוח לה - ואחרי שנת הקורונה, אנחנו לחלוטין בעד.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 גל גדות. GettyImages
נועלת רק מה שנוח לה. גל גדות בשמלה צהובה של סטלה מקרטני וסנדלים של דריס ואן נוטן/GettyImages

היילי ביבר

מלכת הסטריט סטייל מפשלת על שטיחים אדומים - וזו חתיכת כותרת. היילי ביבר, אחת המתלבשות האהובות עלינו, הגיעה לאירוע בחצאית עיפרון באורך מידי וטופ סטרפלס קטנטן תואם עם עיטור אבנים במרכזו, שניהם מבד קטיפתי בצבע קורל בהיר, של אלסנדרה ריץ'. אל הלוק היא צירפה סטילטו מבריקים של ג'ימי צ'ו והחליטה לוותר על תוספת תכשיטים. התוצאה מרדימה ולא מרגשת. ציפינו ליותר.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 היילי ביבר. GettyImages
ציפינו ליותר. היילי ביבר לובשת אלסנדרה ריץ'/GettyImages

היידי קלום

היידי קלום הולכת עד הסוף עם הדרס קוד הצבעוני ולובשת דולצ'ה וגבאנה מכף רגל ועד ראש עם ג'ינס צהוב שחלקו האחורי מנומר עם שלשלאות גורמט בסגנון ניינטיזי לצד סוודר גולף רווי צבעים זרחניים - צהוב, כחול, ירוק, ורוד וכתום וכמובן עם נגיעות כסופות.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 היידי קלום. GettyImages
הגזמה - קווים לדמותה. היידי קלום לובשת דולצ'ה וגבאנה/GettyImages

ג'ניפר גארנר

מתי בפעם האחרונה ראיתן כוכבת צועדת על שטיח אדום בג'ינס? אז תגידו שלום לג'ניפר גארנר שלא התחשק לה להתלבש ולהשקיע, אבל לא רצתה לבאס ולא להגיע. השחקנית לבשה לאירוע ג'ינס עם חולצת טי לבנה חלקה ומעליה ז'קט קז'ואלי במיוחד בצבע ירוק זית דהוי, פלוס נעלי עקב תואמות. יותר "סתם זרקתי על עצמי משהו ובאתי" מזה - אין.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 ג'ניפר גארנר. GettyImages
יותר קז'ואל מזה - אין. ג'ניפר גארנר בג'ינס/GettyImages

סופיה ורגרה

סופיה ורגרה העלתה את רמת הסקסיות של האירוע כשהגיעה לבושה באוברול סטרפלס אדום של ברנדון מקסוול. על פניו מדובר בלוק מעולה, ואפילו הכיסים באזור הירכיים, שעלולים היו להרחיב את האגן, לא הצליחו לפגוע בגזרה של ורגרה. ואולם, מרגיש שמשהו בחלק התחתון רופף שלא לצורך. עוד נקודה לשיפור היא האקססוריז. היינו ממליצות על החלפת התכשיטים של גרציאלה ג'מס בכאלה מעודנים יותר.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 סופיה ורגרה. GettyImages
סופיה ורגרה לובשת ברנדון מקסוול/GettyImages

טיפאני האדיש

קולקציית המצולות של ורסצ'ה ממשיכה לכבוש את הכוכבות, כשהפעם זו טיפאני האדיש שהחליטה ללבוש פיס ממעמקי הים. הכוכבת בחרה בשמלת סליפ צהובה עם הדפס כוכבי ים וסיומת מלמלה. מתחת בולטת חזייה כתומה שמתכתבת בצורה נכונה עם הלוק. אנחנו מתות להכחיד את הקולקציה, אבל איכשהו בשלב הזה אנחנו כבר רגילות לראות פריטים ממנה בכל אירוע. כמו שאומרים - בסוף מתרגלים להכול. מקרה "ביץ' סטול מי לוק" מעט מביך נרשם באירוע כאשר גם השחקנית מירנדה קוסגרוב הגיעה בלוק מתוך הקולקציה לשטיח הכתום.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 טיפאני האדיש. GettyImages
בסוף מתרגלים להכל. טיפאני האדיש צבעונית בשמלת כוכבי ים של ורסצ'ה/GettyImages
טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 מירנדה קוסגרוב. GettyImages
מי עשתה את זה טוב יותר? גם מירנדה קוסגרוב עם לוק מהקולקציה/GettyImages

אדיסון ריי

כוכבת הטיקטוק ששואפת אולי יום אחד להיות קרדשיאנית, הגיעה לטקס בלוק כדור דיסקו נוצץ של דולצ'ה וגבאנה שמסמל את הרצון לחזור לחיים מלאי גלאם אחרי שנת הטרנינג. מדובר בשמלת מיני בגזרת גולף שמעליה מגיע גם ז'קט משובץ אבנים נוצצות. בשיער - גולגול עם שוונץ, קצת ינואר 2020 לצערנו.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 אדיסון ריי. GettyImages
כדור דיסקו אחד גדול. אדיסון ריי מנצנצת בדולצ'ה וגבאנה/GettyImages

אנה קנדריק

אנה קנדריק הגיעה לאירוע לבושה בשמלת מיני של קרולינה הררה שהזכירה לנו מעט קשקשים של דג. שמלה עם כתפיות פפיון ועיטורי משולשים לבנים עשויים טול שמעטרים את השמלה הכסופה-לבנה שבה משולבים עם מעין פרנזים ממתכת. בקיצור, מרוב עצים לא רואים את היער.

טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון 2021 אנה קנדריק. GettyImages
ללוק הזה נקרא שמלת קשקשי הדג. אנה קנדריק לובשת קרולינה הררה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully