וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו קרם עיניים שגם מתאים לכל הפנים - הייתכן?

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 8:26

קרם עיניים - מוצר חיוני לאזור שמתקמט ראשון ובקלות או דרך נוחה לשתות לנו את כל תקציב טיפוח הפנים בלי להשאיר עודף? התמרחנו בכמה מהקרמים המיועדים לאזור הכי עדין בפנים, וחילקנו להם ציונים

חייבות להודות, מעט הזדעזענו כשקראנו את ברושור המוצר החדש שמבטיח כי קרם העיניים מתאים לכל הפנים. אחרי שנים שאנחנו משקיעות במוצרים יוקרתיים ותורמות את העפעפיים שלנו למדע - פתאום זה! בדקנו עשרות מוצרים, הבאנו לפניכן עשרה וחילקנו ציונים.

מה שלא תבחרו שימו לב להוראות הבאות: מומלץ להניח את הקרם בטפיחות קלות בצורת C ו-C הפוך, ולא לשכוח את החלק העליון - העפעפיים. אסור (!) להתקרב לשק הדמעות, ולא מומלץ לשטוף עיניים עם סבון פנים - יש לכך מוצרים יעודיים, במיוחד לעיניים רגישות. עכשיו צאו לדרך.

טוני מולי - קרם עיניים מריר חלזונות

קרם עיניים. יח"צ,
חמאתי מאוד ודורש זמן להיספג/יח"צ

מוצרי טיפוח עם ריר חלזונות הם אמנם הגועל של אשתקד, אבל לעולם לא מאוחר להתאבסס על המחשבה שדווקא "ריר מוזהב ומותסס" הוא שיפתור לך את בעיית היובש המשוגע באזור העדין של העיניים. הקרם של המותג הקוריאני החמדמד עשיר מאוד, חמאתי מאד ודורש את הזמן שלו להיספג היטב, אבל התוצאה שווה.
ציון: 4 מתוך 5.
מחיר: 300 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

חוה זינגבוים - Propechy Eye

קרם עיניים. יח"צ,
פשוט מעולה/יח"צ

קרם העיניים של חווה זינגבוים הוא ההולי גרייל שלנו בתקופה הטרופה שעוברת לנו על האפידרמיס. אולי זאת החומצה ההיאלרונית ואולי הגוון הוורוד המרגיע, אבל משהו בקונסטרוקציה העדינה מסביב לעיניים זז בכיוון הנכון - הנפיחות ירדה, העור לח ומתוח קלות והגוון אחיד.
ציון: 5 מתוך 5.
מחיר: 495 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

בובי בראון - Vitamin-Enriched Eye Base

קרם עיניים. יח"צ,
בסיס נהדר לאיפור/יח"צ

מוצר משלים לקרם הפנים מסדרת הוויטמינים של בובי. מרקם קרמי משגע, סופר לח ורך, ועל הדרך גם פריימר מעולה שמחליק את הקמטוטים הקטנים ומכין את העור לאיפור - וזה פחות או יותר כל מה שאנחנו צריכות בשלב הזה. חצי נקודה הלכה בדרך על המיכל הלא הגייני.
ציון: 4.5 מתוך 5.
מחיר: 265 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג באתר המותג ובחנויות.

לוריאל - Revitalift Filler Renew Eye Cream

קרם עיניים. יח"צ,
קרם עיניים שהוא גם קרם פנים/יח"צ

שנים אנחנו משקיעות בקרמים לעיניים במחיר מופרע פשוט כי הם קרמים לעיניים. ושואלות את עצמנו למה, אם הוא כל כך טוב, לא עושים כזה גם לשאר הגוף? ואז מגיעים לוריאל פריז ומקריסים את היקום אל תוך עצמו, כשהם מציעים להשתמש בקרם העיניים החדש שלהם גם לפנים.

הנסיינית שהצליחה לדלג מעל המחסום הפסיכולוגי המבעית ומרחה אותו על גם עם קמט המחשבה האצילי בין הגבות ועוד פה ושם, טוענת שמדובר בקנייה משתלמת מאוד - במחיר סביר יחסית לקטגוריה, הקרם של לוריאל הוא קודם כל עתיר לחות, נטול בישום ומגיע עם אפליקטור שנוח להגיע איתו לכל מקום ובכל זווית. האם הוא גם עושה נס וממלא קמטוטים? כנראה שהוא הצליח ליצור איזה אפקט מוצלח של נראות מלאה יותר בשקעים שמתחת לעיניים, ומילוי מסוים, גם אם זמני, של קמטוטים קטנים, אבל אל תבנו על מכונת זמן.
ציון: 4 מתוך 5.
מחיר: 110 שקלים ל-30 מ"ל. מחיר השקה עד סוף יולי - 80 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.

שיסיידו - Vital Perfection Uplifting and Firming Eye Cream

קרם עיניים. יח"צ,
משאבה מצטיינת/יח"צ

את הנקודה הראשונה הוא קיבל על אריזת המשאבה הנוחה וההגיינית, ונקודה אחת הוא איבד על שום הריח, שהוא אמנם סחלבי ושל הביוקר, אבל יש קצת יותר מדי ממנו יחסית למוצר עיניים. בנקודות האחרות הוא זכה על כל היתר - המרקם הקל והנעים שנספג במהירות שיא וקיבל באהבה כל קונסילר, הגימור המשיי והתחושה המהודקת.
ציון: 4 מתוך 5.
מחיר: 389 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

דרמלוג'יקה - Biolumin C Eye Serum

קרם עיניים. יח"צ,
לוק רפואי, התוצאה - מאכזבת/יח"צ

הסרום לעיניים של דרמלוג'יקה מגיע במרקם נוזלי מידי, וביאס נסיינית עם עיגולים כהים אכזריים - מיד אחרי ההנחה הנקבוביות באזור בלטו והעור כולו נראה צהבהב. לזכותו נאמר שהוא מגיע בשפורפרת נוחה במיוחד עם מעין מבחנה בקצה, לוק רפואי שכזה שמתאים לערכי המותג.
ציון: 2 מתוך 5.
מחיר: 355 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של המותג, וב-dermalogica.co.il

עוד בוואלה!

המדריך לממהרת: ככה תשיגי לוק זוהר ב-10 דקות

לכתבה המלאה

פאיו - SUPRÊME JEUNESSE LE REGARD

קרם עיניים. יח"צ,
פלוס מראה נוצץ/יח"צ

הקרם של payot מגיע במרקם מעט צמיגי, וכבר כשפותחים את הקופסה אפשר לראות רכיב מנצנץ שבוהק גם על שקעי העיניים אחרי המריחה. לאחר כמה ימים של שימוש אפשר לראות שיפור לא רע בכהויות, ואפילו תחושת מתיחה קלה.
ציון: 3 מתוך 5.
מחיר: 239 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם השונות.

OO Hawaii - קרם עיניים Birdsong

קרם עיניים. יח"צ,
אורגני, טבעוני ותרם לשימור ציפורי שיר נדירות/יח"צ

המותג החמוד מאד OO Hawaii זוכה בנקודות בונוס על שום היותו אורגני, טבעוני ואף תורם חלק מההכנסות שלו לשימור ציפורי שיר נדירות - מעריכות, אהבנו. הקרם עצמו שמבטיח לטפל בכהויות, הוא מהנעימים שניסינו. עשיר וחמאתי בקטע טוב, במידה שלא גורמת לו להפוך לבצקי עם היציאה ללחות, והנסיינית טרוטת העיניים מדווחת על שיפור ניכר בנפיחות הקבועה שמסתובבת איתה בחודשים האחרונים.
אז למה בכל זאת רק 3.5? בגלל מארז הצנצנת הלא הגייני שמחייב לדחוף אצבע, ובגלל הריח הפרחוני, הטבעי אמנם, שלא בא לנו הכי בטוב.
ציון: 3.5 מתוך 5.
מחיר: 219 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג באתר מותגי האינדי - ohglow.co.il

לה פריירי - skin caviar eye lift

קרם עיניים. יח"צ,
יקר. מאוד./יח"צ

המוצר הנוכחי מתאים לנשים ממעמד מאוד ספציפי שכן המחיר רחוק מלהיות נגיש. אחרי מריחה מדויקת בכיוון C היה טיפול לא רע בגזרת המתיחה, אפילו באיזור העפעף העליון. טיפול בכהויות לעומת זאת לא ניכר בכלל.
ציון: 3 מתוך 5.
מחיר: 2,180 שקלים ל-20 מ"ל. בנקודות המכירה של לה פררי בחנויות רשת אפריל, בבית המרקחת שור טבצ'ניק ת"א ובסופר פארם צמרת ת"א.

גלאם גלואו - BRIGHTEYES Anti-Fatigue Illuminating Eye Cream

קרם עיניים. יח"צ,
חומצה היאלורונית וקפאין/יח"צ

הקרם של glamglow מכיל חומצה היאלורונית וקפאין, שני דברים שעושים לנו טוב בכל פורמט, כולל בקרם. הוא נעים, קטיפתי ונספג מהר, משאיר אחריו פיניש רך ולח מאוד, אבל האם העיניים נראו בהירות ועירניות יותר? רק אם תקומו ביקיצה טבעית אחרי 9 שעות.
ציון: 4 מתוך 5.
מחיר: 169 שקלים ל-15 מ"ל. ברשתות הפארם השונות ובאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully