וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן להתחלות חדשות: מצאנו את קולקציות התכשיטים שיגרמו לך להתאהב באביב הזה

בשיתוף פדני

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 8:42

מזג האוויר משתפר ואיתו גם מצב הרוח שלנו, כאשר השגרה סוף כל סוף מתחילה לחזור. אירועים קטנים הופכים לפתע למשמעותיים ואם גם אתן רוצות להרגיש ולהראות כמו נסיכות, אתן חייבות להכיר את הקולקציות המיוחדות של פדני, שמשלבות בין עדינות ורכות לנשיות חזקה ויפהפייה

PADANI. יח"צ,
PADANI/יח"צ

אחרי שנה בה שלט הקז'ואל, הלבד והפשוט, סוף סוף יש לנו הזדמנות ללבוש בגדים שגורמים לנו להתלהב, להתאפר, להשקיע בשיער וכמובן, וזו גולת הכותרת פה - לענוד תכשיט מדהים, שנותן לנו להרגיש כמו נסיכות. אלו בדיוק הדברים שמחזירים לנו את ההתלהבות שהתגעגענו אליה כל כך, וגורמים לנו להרגיש שוב כמו כוכבות אמיתיות.

וכדי שנוכל גם להרגיש כמו כוכבות, וגם להראות כאלו, אנחנו חייבות להכיר את קולקציית האביב של רשת התכשיטים פדני - בדיוק הקולקציה שהיינו צריכות לתקופה הזו, עם תכשיטים פרחוניים בעיצוב יוקרתי, שמשלבים בין עדינות ורכות לנשיות חזקה ולא מתנצלת. העונה התרגשנו במיוחד משתי קולקציות, שמשלבות עיצוב פרחוני המסמל שגשוג, שמחה וכמובן, התחלה חדשה.

PADANI. יח"צ,
PADANI/יח"צ

הקולקציה הראשונה היא פדני ויולטו שיין - קולקציית תכשיטי זהב לבן וזהב צהוב 18 קראט בשיבוץ יהלומים. התכשיטים משלבים את פרח הויולטו המקורי, שהפך עם השנים לסמל המייצג את עיצובי פדני, פרח ובו עלה כותרת אחד הפונה החוצה וכלפי מעלה, בעוד שאר עלי הכותרת פונים פנימה. קולקציית ויולטו שיין החדשה, משלבת זהב לבן, צהוב וורוד, אבנים יקרות צבעוניות, יהלומים ופנינים.

הפרחים עוטפים אותנו מכל עבר ובכל סגנון - החל מעגילים עדינים, קטנים וצמודים לאוזן בשילוב פרח בודד, ועד לעגילים ארוכים, שאי אפשר להתעלם מהם. עוד בקולקציה ניתן למצוא תליונים בגדלים משתנים, צמידים וטבעות עדינות, לצד טבעות פרחוניות, משובצות ביהלומים.

PADANI. יח"צ,
PADANI/יח"צ

קולקציה נוספת וחגיגית במיוחד היא קולקציית פדני ויולטו - הסמל המוכר של פדני, המעוצב בהשראת פרח הסיגלית ומסמל שגשוג ומשיכה אל העליון והרוחני. בקולקציה זו העיצובים עדינים מאוד והתכשיטים משדרים עוצמה נשית באיפוק אלגנטי. הויולטו, בזהב צהוב, לבן או אדום, משולב בחלק מהדגמים עם פנינים עדינות וקלאסיות, שיוצרות שילוב אידיאלי בין המודרני לקלאסי - ניחוח עדין מהעבר, יחד עם חדשנות. גם בקולקציה זו ניתן למצוא מבחר של שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות במגוון רחב של עיצובים וגדלים.

לא משנה אם העונה אנחנו רוצות להפוך את התכשיטים לחלק בלתי נפרד מהלוק היומיומי, עם שרשרת דקה עליה פזורים בעדינות פרחי הויולטו בשילוב צמיד ועליו פרח בודד, או שאנחנו רוצות לקחת את הלוק שלנו לאקסטרים נשי ומפואר, עם עגילים גדולים שהפרחים משתלשלים מהם ברכות מהאוזניים ועוטפים אותן בזהב ויהלומים, מה שבאמת חשוב הוא שסוף כל סוף אנחנו יכולות לענוד את האקססוריז שכל כך התגעגענו אליהם, להרגיש זוהרות וליהנות משילוב של צורפות עילית ויוקרתית עם עיצוב מודרני נשי ורך.

PADANI. יח"צ,
PADANI/יח"צ

את קולקציית התכשיטים של פדני ניתן להשיג ב-8 חנויות הבוטיק בפריסה ארצית ובאתר פדני, עם משלוח חינם לכל מקום בארץ ובעולם ושירות VIP המספק יחס אישי לכל לקוח.

דוגמנית: ניבר מדר
צלם: שי כהן ארבל
איפור: תהילה גוטליב
שיער: בועז עוזרי

לעמוד האינסטגרם של פדני

PADANI. יח"צ,
PADANI/יח"צ
בשיתוף פדני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully