וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מותג הלקים OPI ייכנס לסופר פארם

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 12:08

ענקית הלקים, שנמכרת בישראל מזה כעשור במכוני הטיפוח, תיכנס לראשונה לרשת והחל מאפריל יוצעו בסופר פארם קולקציות הלקים של המותג. ומה המחירים?

OPI הוליווד. יחצ,
עכשיו גם על המדף הקרוב לביתכן. OPI/יחצ

ענקית הלקים OPI, שנמכרת בישראל מזה כעשור במכוני הטיפוח, תיכנס לראשונה לרשת סופר-פארם, והחל מחודש אפריל יוצעו קולקציות הלקים של המותג בכ- 150 סניפי הרשת המובחרים ובאתר האונליין.

הלקים שיימכרו בסופר פארם כוללים את גרסת הלק המוכר והאהוב וכן את גרסת ה-INFINITE SHINE, לק בטכנולוגיה מתקדמת המקנה אפקט ג'ל, העמיד במיוחד (עד כ 11 ימים) - בשלושה שלבים הכוללים בייס וטופ (הפרימר והגלוס ) ללא שימוש במנורה.

OPI הוא מותג הלקים החזק ביותר בישראל בקטגוריית הפרמיום, השולט והמבוקש במכוני היופי המקצועיים ומבוקש ביותר גם בשוק הקמעונאי. בהיותו מותג מקצועי, מוביל ויוקרתי, שנבנה בשיתוף סלבריטאים מהוליווד כמו ג'ניפר לופז, קייטי פרי, מריה קארי, ניקי מינאז' וג'סטין ביבר, OPI הפך עם השנים למותג המוביל אשר מכתיב טרנדים של אופנה וצבע בכל העולם עם שיתופי פעולה באירועים מרכזיים כמו טקס מיס יוניברס, משחקי גביע הטניס "הגראנד סלאם" ושבועות האופנה בכל העולם. הלקים של OPI עשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.

במסגרת הכניסה לסופר פארם, הושק השבוע בסניף הקונספט החדש של הרשת בראשל"צ - GALLERY, מתחם טיפוח ציפורניים מקצועי ומפואר של OPI המספק טיפולי מניקור ומריחת לק ג'ל לצד הלקים האהובים של המותג . ניתן לקבוע תורים למתחם דרך אתר סופר פארם.

החל מחודש אפרילי ימכרו הלקים של OPI ברשת "סופר-פארם" (במחיר של 49 שקל ליחידה ו-INFINITE SHINE במחיר של 69.9 שקל ליחידה). סופר פארם תציב עמדות מיוחדות מוארות, חדישות, ויוקרתיות לטובת המהלך.

  • עוד באותו נושא:
  • OPI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully