וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצות לבנות לחג שאתם לא יכולים לפסוח עליהן

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 8:28

מכופתרת קלאסית, טי-שירט יוקרתית עם הלוגו הנכון, אוברסייז מגניבה או כזו עם שרוולים קצרים וכיסים. השנה יש לכבוד מי להשקיע והגיע הזמן להתחדש בחולצה לבנה שיקית

ג'נטלמן חולצה לבנה. אלון שפרנסקי, שרבן לופו, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מימין: טי-שירט עם כיתוב נוצץ של דיזל, 270 ש"ח | מכופתרת עם נקודות עדינות לקסטרו, 169.90 ש"ח | לבנה קלאסית של טומי הילפיגר ל"פקטורי 54", 399 ש"ח/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי, שרבן לופו, יח"צ

זה הזמן הזה בשנה שבו כולם עוסקים בדבר אחד (טוב, מלבד הבחירות לכנסת): איך לעזאזל מפנים מקום בארון הבגדים, מסדרים ונפטרים מכל מיני פריטים שלא בחרנו ללבוש גם בעונה שעברה. אז אפשר להעיף את הגופייה עם החור, להיפטר מהגרביים שאיבדו צורה או למסור את המכנסיים שקצת לוחצים, אבל יש פריט אחד ומיוחד במלתחה הגברית שמתאים לכל אורך השנה, בדגש על העונה החמה - החולצה הלבנה.

לא משנה אם מדובר בחולצה מעומלנת, כזו מבד פשתן בגזרה אוורירית או כחולצת טי צמודה, כנראה שמדובר בפריט הלבוש היחיד שבלעדיו אף בחור לא יוכל להשלים את המלתחה שלו (שלא נמצא במגירת התחתונים. וגם זה בספק אצל חובבי ה'קומנדו').

הרי גם אלה שלא לובשים את הלבנה המכופתרת לעבודה (ולא משנה כמה כסף הם מוכנים להוציא עליה), ימצאו מיליון רגעים אחרים שבהם היא מתאימה בהחלט - כך שיוכלו להתהדר בה תחת ז'קט באירוע חברתי בתוך ומחוץ למכנסיים, להשתמש בה כבסיס למראה יום-יומי, ללבוש אותה כפריט תחתון או עוד שכבה לחובבי הז'אנר וכמובן, לסובב ראשים כשהם מגיעים לקרובים-קרובים בליל הסדר המתקרב.

דיוויד בקהאם. GettyImages
מכופתר בסטייל. דיוויד בקהאם/GettyImages
מאלומה. אור גפן,
פריט שמתאים בכל סיטואציה, ביום ובלילה. מאלומה על הבמה/אור גפן

מה שגרם לי לחשוב: אם ארוחת ערב החג היא אירוע שבו אתם יודעים שהדודה מעפולה והגיס המתסיס יבחנו מה בדיוק אתם לובשים ולכן משתדלים להיות זה שכל המסובים בוחנים בהתפעלות, למה לא להתחדש בחולצה בוהקת לכבוד האביב? כזו לבנבנה שתעשה את העבודה עם כפתורים או בלי, בתור בסיס לחליפה מתוקתקת או כפריט אביבי בזכות עצמו - ולמעזים - חולצת חג שכוללת הדפס או אלמנט מיוחד. כל עוד נוקטים במשנה זהירות עם כוס היין האדום, בבקשה, שלא תחמיצו פנים.

אז מה הקטע עם החולצה הלבנה? היא ממש לא הולכת לשום מקום מבחינת המעצבים ומביני הפאשן, אלא רק משתנה, מתפתחת ומשודרגת עם השנים. כך שלצד קלאסיקות עם הכפתורים השחורים והכיס לממחטה מקדימה (מאוד שימושי אם אתם חתן ביום חגו, ברכות לבביות, או סתם ג'ורג' קלוני ביום חול), מגיעות גם אלה עם חצי השרוול, טקסטורה או קפלים עדינים בבד, צווארון מיוחד וכפתורים נועזים שמבצבצים תחת ז'קט, כמו שרואים על מאלומה או משה פרץ.

עוד בוואלה!

בנים חסכנים, ככה תתלבשו טוב מבלי להיראות זול

לכתבה המלאה
משה פרץ. אור גפן,
לובש חג בכל יום. משה פרץ/אור גפן

גם לטי-שירט הלבנות שהיו חביבות על גברים ישראלים, אבל גם על אייקונים הוליוודיים דוגמת ג'יימס דין וג'וני דפ, נוספו אלמנטים שאינם בהכרח הדפס גדול ויוצא דופן או חורים בלתי נסבלים, אלא תוספות קטנות מחושבות כמו רוכסן, לוגו שובב או גזרת אוברסייז מיוחדת, אם לא וויתרו על השרוולים בעיצובים מסוימים. כל כך הרבה אופציות ורק ארוחת חג אחת? (סתם, לפחות ארבע), הנה אפילו יותר אפשרויות לחולצות לבנות, משודרגות או פחות שאתם לא יכולים לפסוח עליהן.

seperator

לבנה ומכותפרת | קלאסיקת לבוש זוהרת

ג'נטלמן חולצה לבנה. דודי חסון, תומר לופסקו, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן חולצה לבנה/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון, תומר לופסקו, יח"צ

1. עם צווארון סיני וכיס קדמי של HO, ב-89.90 ש"ח | 2. כפתורים שחורים בעלי נוכחות של HM ב-99.90 שקלים | 3. בעלת צווארון צר של ברשקה, 129.90 ש"ח | 4. שרוולים קצרים וצווארון שכולל סוד של ברברי ל"פקטורי 54" ב-1,090 שקלים | 5. לבן קצרצר בגוון חולי של גולף, ב-179.90 ש"ח | 6. מבד עבה של אמריקן איגל, 209.90 שקלים


אם כבר מכופתרת לבנה, היא צריכה לענות על שני דברים בסיסיים: בלי צווארון "רכרוכי", אלא כזה שיחזיק את העניבה אם תבחרו, או יחמיא לצוואר שלך במידה שהכפתור העליון (ואלה שתחתיו) פתוח. כלל שני וחשוב לא פחות, הגזרה צריכה להיות צרה ולהחמיא לגוף, אבל גם לא להיות סופר-צמודה, כך שלא תזיעו אם תבלעו מרור, אבל גם לא תראו כאילו השאלתם חולצה מהארון של סבא.

כיס נסתר לבן? | חולצה עם טאץ' שמוסיף עניין

ג'נטלמן חולצה לבנה. אלון שפרנסקי, תומר לופסקו, אודי דגן, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן חולצה לבנה/מערכת וואלה! NEWS, אלון שפרנסקי, תומר לופסקו, אודי דגן, יח"צ

1. רוכסן קדמי משעשע בגובה החזה של דיזל, ב-450 ש"ח | 2. אייקון של נעל "סטן סמית'" במקום לוגו, אדידס ב-149.90 שקלים | 3. פסים אלגנטיים בעובי משתנה ל-HM, ב-129 ש"ח | 4. שלישיית כפתורים משעשעת תחת הצווארון מבית HO, ב-29.90 שקלים | 5. כיתוב בייסיק נחמד של גולף, 79.90 ש"ח | 6. עיטור סוסים דוהרים של פולו ראלף לורן, 699 שקלים ב"פקטורי 54"


לבן הוא חגיגה של ממש גם אם אתם לא חובבי חולצות בגוון אחיד, אבל לא הייתם רוצים להיראות כמו בחור "מקושקש"? אז זהו, שתוספת של טאץ' קטן ומעוצב לבד בגוון המנצח, יכולה לעשות את כל השינוי. נסו לקחת טי-שירט ולעטר אותה בסיכה משעשעת או שרשראות ארוכות, הרי אלוהים הוא בפרטים הקטנים.

אלה שלא יכולים בלי טוויסט | לבן מאוד מגוון

ג'נטלמן חולצה לבנה. שרבן לופו, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן חולצה לבנה/מערכת וואלה! NEWS, שרבן לופו, יח"צ

1. שני כיסי אוברסייז וצווארון רוכסן קדמי של ריזרבד, ב-49.90 ש"ח | 2. הדפס ספרחוני עדין ולא משתלט של ריזרבד, אדידס ב-49.90 שקלים | 3. חולצת פשתן סמי-שקופה מושלמת של קסטרו, 169.90 ש"ח | 4. נטולת שרוולים אבל בגזרה מושלמת של אמריקן וינטג', 279 שקלים | 5. הדרך היא למעלה עם החיצים של דיזל, ב-390 ש"ח | 6. בגזרת אוברסייז מבד עבה של פול אנד בר, 89.90 שקלים


מי אמר שלבן הוא צבע משעמם? בטח שאפשר להעז עם הגוון הכי בסיסי שיש, כך שתוכלו להיראות חגיגיים גם בלי המון צבעים, אלא באמצעות אלמנטים שיהפכו את החג הזה למרשים ומנקר עיניים בהחלט. למשל, חיתוך גרפי שלא ישתלט על העין או גזרת אוברסייז נחשקת, כך שהתוצאה היא שמחה רבה.

seperator

חולצה לבנה, גרסת המעצבים הישראלים המבטיחים

בונוס נחמד לחג: טעימה של חולצות לאופנתיים מביני עניין פרי מוחם של מעצבים צעירים, במסגרת קורס "חולצה לבנה" של יוסי קצב, במחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר". לא רק לבן, אלא לבן וואו.

חולצה לבנה של מאי לוי, שנקר. אחיקם בן יוסף,
אופנה מתקדמת. חולצה לבנה פרי עיצובה של מאי לוי/אחיקם בן יוסף
חולצה לבנה של מאי לוי, שנקר. אחיקם בן יוסף,
חולצה לבנה של מאי לוי, שנקר/אחיקם בן יוסף
חולצה לבנה של מאיה אהרון, שנקר. אחיקם בן יוסף,
אלמנט מהפנט. חולצה לבנה עם ברדס, פרי עיצובה של מאיה אהרון/אחיקם בן יוסף
חולצה לבנה של לירז גוילי, שנקר. אחיקם בן יוסף,
הדפס אוברסייז. חולצה לבנה פרי עיצובה של לירז גוילי/אחיקם בן יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully