וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש בין עולמות: שיתוף הפעולה המיוחד בין קונברס ורזילי

רזילי בשיתוף פעולה עם קונברס

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 13:17

רזילי בית למעצבים ישראלים, אשר מעניק במה וחושף מעצבים כחול-לבן לקהל הישראלי, יצא בשיתוף פעולה מרגש ומיוחד עם מותג ההנעלה והאופנה הבועט והמוביל קונברס ישראל

בווידיאו: העיצובים החדשים/קונברס ורזילי

זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עבור קונברס ישראל, עם שישה מעצבים ישראלים והוא המעניק להם יכולת התבטאות וחשיפה לרבדים נוספים המשלבים סטייל, אופנה וטכניקה כדי ליצור מהנעל האיקונית של קונברס יצירה אופנתית ואומנותית אשר נותנת דרור ל"אני העצמי" של כל מעצב.

תוצאות שיתוף הפעולה מפתיעות ומשלבות טכניקות יצירה מגוונות ורחבות. את היצירות ניתן לראות בערוצי הדיגיטל של המותג רזילי. תהליך בחירת המעצבים עבור הפרויקט הסתמך על שילוב של סגנון, טכניקה וחיבור ערכי למותג ולרוח החייה של קונברס, המעצבים שנבחרו הינם מעצבי אופנה לצד מעצבי תכשיטים המשלבים טכניקות שונות ומגוונות.

אלו 6 המעצבים שנבחרו:

מותג - וייה רוטשטיין

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

"עיצוב הנעל הוא שילוב/טשטוש שבין פאנסי ליומיומי. המחשבה מאחורי העיצוב הייתה הצורך להתקשט, לשמח ולהכניס גלאם ונצנוץ לתוך חיי היומיום שהיו אפרוריים במיוחד במשך תקופה ארוכה.

ההשראה לעיצוב היא מתוך הסרט מארי אנטואנט בבימויה של סופיה קופולה שבו מבצבצות לרגע זוג נעלי קונברס ברקע העיצוב התקופתי".

על המעצבת:

שירלי רוטשטיין מעצבת תכשיטים ובעלת המותג ויה רוטשטיין לתכשיטי אופנה. שירלי למדה במגמה לצורפות בבצלאל, עבדה כמה שנים בתחום כמעצבת של תכשיטי מילר ואז נסעה לאיטליה להמשך לימודים בעיצוב תכשיטים, חזרה לתקופה קצרה לארץ ולמילר אבל הגעגועים לאיטליה והרצון לעוד החזירו אותה לפירנצה. כשחזרה סופית לארץ המשיכה לעבוד בתחום התכשיטים כגמולוגית, מעצבת ויוצרת במגוון סגנונות של תכשיטים: זהב ויהלומים, כסף ואבני חן ועד תכשיטי אופנה.

מותג - ESKIMOSS

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

"רציתי לעשות נעל שאני אישית הייתי נועלת, זאת היתה המחשבה מאחורי העיצוב שבחרתי. משהו שיקי לא מצועצע זורם עם הנעל ונאמן לסגנון וטביעת היד שלי".

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

על המעצבת:

קים בן שמעון, בת 49, ילידת מלבורן שבאוסטרליה, אמא לשני בנים מתגוררת בהרצליה. המותג ESKIMOSS שמתמחה בתכשיטי אופנה בסגנון היפי שיק עכשווי הוקם לאחר ההצלחה של קים כמעצבת ראשית במותג "KIM&ZOZI".

עיצוב וסטייל הם חלק בלתי נפרד מחייה של קים, שהתחילה את הקריירה המקצועית שלה כסטייליסטית בירחון "את" ולאחר מכן ב"לאישה" עם הפקות בתחום הקולינריה, העיצוב והאופנה. השראה של בוהושיק עכשווי.

מותג - NORITAMY

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

הרעיון שעמד מאחורי עיצוב הנעל הוא שימור המאפיינים שהופכים את הנעל לכל כך אייקונית ועם זאת חיבור לשפת המותג של נוריתמי שמדבר על חדשנות וורסטיליות ועבודת יד. חיבור בין עולם התכשיטים ועולם האופנה.

התוצאה משדרת חד פעמיות וייחודיות מחד ומאפשרת ייצור המוני יותר מאידך. השרוכים הוחלפו בשרוכי עור בעזרתם מתלפפת יריעת עור שעוטפת את הרגל והופכת להמשך הנעל. ברגי משטרה מחברים לולאות אליהן ניתן לחבר שרשרת מהקולקציה האחרונה שלנו בכל מיני דרכים. אפשר גם להסיר אותה.

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

על המעצבות:

תמר ואלינור הן אמא ובת. תמר - למדה אומנות וצורפות בניו יורק וישראל והתמחתה בעבודה בכסף ובזהב. בנוסף למדה ציור וגרפיקה במכון אבני. אלינור - בעלת תואר ראשון באדריכלות פנים וניהלה כשבע שנים משרד עצמאי לתכנון ועיצוב מגורים. עבודותיה התפרסמו במגזינים בארץ ובחו"ל. הן החלו את דרכן המשותפת ביצירת קולקציה חד פעמית ולאור ההצלחה והביקוש החליטו להפוך את אמירתן האישית לשותפות שהניבה קולקציות נוספות.

מותג - TWOTONE

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

"המחשבה מאחורי העיצוב של הנעליים הגיעה מתוך הקולקציה החדשה, חיפשתי אימג' שמספר על התחדשות ופריחה אחרי השנה ההזויה שעברה עלינו. אחרי הסגר השני בזמן העבודה על הקולקציה נסעתי למושב בו גדלתי היו מרבדים של פרגים ונוריות זה מראה מאוד משמח עם המון אופטימיות. ניסיתי להעביר קצת מתוך הרגע ההוא".

על המעצבים:

"אנחנו בני זוג גם בחיים, לא רק שותפים עסקיים. הבייבי הראשון שלנו הוא TWOTONE אליו הצטרף ב-2018 גם MONOCHROME, המותג הקז'ואל שלנו. אנחנו מעצבים רק בגדים שזוהר הייתה לובשת. אנחנו נוסעים שלוש פעמים בשנה לבחור את הבדים בעצמנו, לפי מגמות האופנה המשתנות. כבר כמה שנים שאנחנו מתרגשים לראות אתכן ברחוב לובשות את הבגדים שלנו. אנחנו יודעים שזה לא מובן מאליו! אנחנו מתפתחים כל הזמן, אתן המראה הכי טובה שלנו, תודה שאתן כאלו ושאתן חלק מהמסע שלנו. אנחנו חושבים שבגד צריך להחזיק יותר מעונה אחת ויותר מחמש כביסות וגם ששווה לשלם לפעמים יותר בשביל זה. אנחנו גם חושבים שאם בגד לא משמש אותך עדיף שתחזירי, זה לא מבאס אותנו, ההפך, אנחנו בעד ארון בגדים מדוייק. אנחנו משפחה והעובדים שלנו הם חלק בלתי נפרד מאיתנו".

מותג - MOTHER OF ALL

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

"הנעל עוצבה בסטודיו תוך שילוב של אלמנטים מובילים מתוך הקולקציה. הוספנו שכבה חדשה ועליה הלבשנו צורות ואותיות, ובנוסף הלבשנו פאוץ' קטן ועגול ממותג בעיגול המפורסם של 'קונברס'. יחד עם זאת - דאגנו לשמר את האסתטיקה, הצורה והצבעוניות האייקונית של הנעל".

על המעצבים:

מותג MOTHER OF ALL הינו מותג בגדי נשים שהושק בשנת 2018 על ידי נועה פסטרנק וגולן טאוב, בוגרת תוכנית האופנה היוקרתית במכללה להנדסה ועיצוב שנקר.

ההשראה היא לימי בראשית, "חוה" - האישה הראשונה שמסתובבת על פני האדמה, היא ההשראה העיקרית לקהל הלקוחות של המותג, אישה - נשית, חזקה, סקסית ומעל הכל, נועזת מספיק לטעום מהפרי האסור.

האסתטיקה של המותג נולדה משילוב של נועזות של גולן לבין הסגנון הנשי המעודן של פסטרנק. עיצובים שובבים משולבים עם חייטות קלאסיות, קווים נקיים וצלליות אלגנטיות. התמהיל בין שני הקצוות הוא זה שהופך את המותג למיוחד ובולט.

מותג - Моi

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

"הצ'אק 70 מהווה מצע איור המקבל חיים מתנועת הנועל שלו. הוספתי לנעל רישום בעפרונות צבעוניים של הכתר המסורתי של העדה הרוסית. הכתר הוא חלק מהתלבושת המסורתית ומלווה את המותג ומהווה השראה לעשייה ולקו העיצובי...".

קונברס. באדיבות רזילי וקונברס,
קונברס/באדיבות רזילי וקונברס

לאתר של רזילי: https://www.azrieli.com/brand/CONVERSE

לאינסטגרם

באדיבות: מגזין הנשים "מגזינה"

רזילי בשיתוף פעולה עם קונברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully