וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר שוב שרפה את המסלול בביקיני

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 16:03

"שבוע האופנה קורנית תל אביב" בעיצומו, ואנחנו כאן כדי לסמן את הרגעים החמים מהתצוגות. לארה רוסנובסקי מחזירה את האופטימיות עם תצוגה פרחונית, CB Fashion בקולקציה שיש בה הכול מהכול, ונטע אלחמיסטר ונועה בני עולות על המסלול - הפעם עם חיזוק של עדן בן זקן

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ./צילום והפקה - רייפ אינטרטיימנט וערוץ האופנה הישראלי - משודר ברשת 13

אחרי שהסתיימה גאלת הפתיחה החגיגית של "שבוע האופנה קורנית תל אביב", התפנו ב"רשת 13" להתעסק באופנה טהורה - ולשדר בתפוצה רחבה את הקולקציות שהכינו המעצבים המקומיים והוצגו על המסלולים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. כל יום לאורך השבוע ישודרו כמה תצוגות, כאשר כולם כבר צולמו מבעוד מועד, ויספקו הצצה לקולקציות החדשות - ולמה שמחכה לכולנו בקיץ הקרוב מבחינת אופנה ישראלית כחול-לבן. הנה סיכום של כמה מרגעי ההיי-לייט של יום התצוגות הראשון.

לארה רוסנובסקי

המעצבת לארה רוסנובסקי שאבה השראה מהקדמה הטכנולוגית שמאפיינת את שבוע אופנה הנוכחי, ויצרה את כל הקולקציה שלה בהדפסה דיגיטלית בקורנית דיגיטל, השותפה להפקת האירוע. מדובר בקולקציית קיימות, גם זה ערך שמקדם שבוע האופנה נוכחי, כאשר לא נעשו אף טכניקות מזהמות בייצור הבגדים לקולקציה החדשה. הקולקציה, שנקראת "Bless us", מושפעת, איך לא - מסגר הקורונה. קולקציה שנולדה ממציאות חדשה ובלתי מוכרת, ומציגה לעולם בעיקר את סופה של המגיפה ותחילתה של התחדשות. הקולקציה בצבעוניות של ורוד (לאופטימיות), ירוק (לנועזות) ולבן (שמחבר ביניהם). יחד, השילוב הזה יוצר ניחוח אביבי וכיפי. סקאלת הצבעים הנעימה מגיעה בחליפות, מכנסיים מחויטים, בגדים רחבים, שמלות רחבות ונוכחות יפה של קימונו עם תוספת תיקים בצורת כריות שמציינים שנה של התכרבלות בבית. ההדפס הבולט בקולקציה הוא הפרח, שמונח באופנים שונים על הבדים. על המסלול צעדו מירית גרינברג, נטלי דדון, סנדרה רינגלר, גאלה קוגן, אריאלה ורטהיימר ועוד.

שבוע האופנה קורנית תל אביב לארה רוסנובסקי מירית גרינברג. אבי ולדמן,
ורוד לאופטימיות. מירית גרינברג על המסלול של לארה רוסנובסקי/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב לארה רוסנובסקי נטלי דדון. אבי ולדמן,
נוכחות יפה של קימונו. נטלי דדון מציגה את הקולקציה החדשה/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב לארה רוסנובסקי. אבי ולדמן,
ירוק לנועזות, פריחה להתחדשות/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב לארה רוסנובסקי. אבי ולדמן,
לא נעשה שימוש בחומרים מזהמים לייצור הקולקציה/אבי ולדמן

CB Fashion

חנה בן סימון, שהתחילה את המותג שלה במטרה לתת מענה לנשות המגזר החרדי, ממשיכה לפרוץ גבולות ויצרה קולקציה בשם "Ancient Reality" ובמרכזה סיור במוזיאון עתיקות שהופך להיות מיצג עכשווי עם עטיפה עדכנית. הקולקציה היא חגיגה של מרקמים ובדים ונראה שיש בה הכול מהכול. מצד אחד שמלת טרנץ' קאמל קלאסית ומהצד השני מעיל ירקרק בוהק עם נגיעת נוצות. מכיוון אחד שמלות רחבות ומכיוון אחר חצאיות עיפרון צמודות. בקצה אחד סט מדויק בגווני תכלת-לבן מרגיעים ובאחר שמלה עם פרינט משוגע בגווני אדמה. אהבנו במיוחד סט אחד נקי של חצאית כיווצים וחולצת גולף עם שרוולים נפוחים וכתפיים מודגשות.

שבוע האופנה קורנית תל אביב CB fashion פאשן סי בי. אבי ולדמן,
נכון בכל היבט. סימנו את הלוק הזה כפייבוריט/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב CB fashion פאשן סי בי. אבי ולדמן,
חגיגה של מרקמים ובדים ונראה שיש בה הכול מהכול/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב CB fashion פאשן סי בי. אבי ולדמן,
מעיל ירקרק בוהק/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב CB fashion פאשן סי בי. אבי ולדמן,
שמלת טרנץ' קאמל קלאסית/אבי ולדמן

בננהוט

אם יש משהו שלא קרה בשנה האחרונה זה יציאה לחופשה פוטוגנית מעבר לים בריזורט משגע עם נוף וכל זה בעודנו לבושות בבגד-ים היסטרי. במותג "בננהוט" של נטע אלחמיסטר ונועה בני החליטו להמשיך לפנטז על החופשה המושלמת ועיצבו 40 דגמים, ששואבים השראה מכמה יעדים - אך בעיקר הודו, עם צבעים חמים, חיבור לטבע ודגש על היחס לנפש. איך זה בא לידי ביטוי בקולקציית בגדי הים? צבעוניות מרוממת, כובעי באקט שיקיים וגזרות מגוונות. בין היתר, קשירות על הבטן, וואן שולדר ושלל בגדי השלמה. על המסלול צעדו המייסדות, נועה ונטע, בבגד-ים חום מנוקד שנראה בעבר בגרסה דומה על קנדל ג'נר, גל גברעם, נועם בוהדנה, דוגמנית הפלאס מירב תיתה עשוש ותקווה גדעון. בפעם הקודמת הייתה זו נטע ברזילי שעלתה בבגד-ים צהוב שמשי והצליחה לפתוח את המותג של אלחמיסטר למנעד רחב של מידות. הפעם, היה ניכר ייצוג של נשים מכל הגזרות והמידות וזה בהחלט היה מדויק. לגראנד פינאלה עלתה גם עדן בן זקן עם שמלה לבנה וכובע באקט תואם לשיר את הסינגל החדש "הגענו הבנות". ההופעה של שלושתן יחד היא אולי ניסיון נוסף להוכיח, הפעם באופן סופי, שפרשת הדלפת הסרטון האינטימי של עדן בן זקן מחנות "בננהוט" מאחוריהן.

שבוע האופנה קורנית תל אביב בננהוט נטע אלחמיסטר נועה בני עדן בן זקן. אבי ולדמן,
דגם חום מנוקד וכובעי באקט שיקיים. נטע אלחמיסטר, נועה בני ועדן בן זקן על המסלול/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב בננהוט נטע אלחמיסטר נועה בני גל גברעם. אבי ולדמן,
גל גברעם הגיעה גם כן לשרוף את המסלול/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב בננהוט נטע אלחמיסטר. נוי ערקובי,
ייצוג אמיתי למנעד רחב של מידות/נוי ערקובי
שבוע האופנה קורנית תל אביב בננהוט נטע אלחמיסטר נועה בני. אבי ולדמן,
צבעוניות שמחה ושלל גזרות/אבי ולדמן
שבוע האופנה קורנית תל אביב בננהוט נטע אלחמיסטר נועה בני. נוי ערקובי,
נבחרת הדוגמניות של "בננהוט"/נוי ערקובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully