וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הזה תלבשי קקטוס: הקונספט המפתיע של העונה

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף H&M

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:27

מותג האופנה המוביל H&M ממשיך לפעול למען עתיד מתחשב יותר בסביבה ומציג קונספט חדש ומרגש, שיכלול מספר קולקציות חדשות השמות דגש על חדשנות פורצת דרך וחומרים חדישים. מוכנה לנעליים מקקטוס, סנדלים מאצות ומשקפי שמש מפלסטיק ממוחזר?

בווידיאו: הקולקציות החדשות של H&M/יח"צ

זה מרגיש לפעמים כאילו מכל עבר אנחנו שומעים מילים כמו "אחריות סביבתית", "קיימות" או "חדשנות". נראה שכולם רוצים לקחת חלק במגמה העולמית הזו ומבינים את הצורך לתרום יותר ממה שאנחנו מקבלים. התהליכים המתרחשים לנגד עינינו ומאחורי הקלעים כל כך גדולים, שכבר אין לנו אפשרות להתעלם מהם.

אולם בזמן שאינספור חברות רק מדברות על החשיבות של האחריות הסביבתית, ישנם מותגים שבאמת עושים. אחד מהם הוא H&M, שכבר היום 65% מכלל הפריטים שלהם אורגניים, ממוחזרים או הופקו בתהליכים מתחשבים יותר בסביבה, ועד 2030 הם התחייבו ל-100%.

H&M. יח"צ,
Science story/יח"צ

כדי לעודד אחריות סביבתית, לחשוף את הקהל לחומרים חדשים ולהאיר זרקור על חשיבות השמירה על הסביבה, מציגה H&M לעולם קונספט חדש ומרגש, במסגרתו יושקו מספר קולקציות חדשות לאורך השנה הקרובה במהדורה מוגבלת. כל אחת מהקולקציות תתמקד בנושא חשוב ותספק פרשנות עדכנית ואופנתית, כמצופה ממותג האופנה. כך אנו נקבל שילוב בין חדשנות וטרנדיות לבין חומרים טבעיים, שלא האמנו שנוכל ללבוש, כמו למשל נעליים ותכשיטים בצבע ירוק ניאון העשויים מדמוי עור שהופק מקקטוס!

H&M. יח"צ,
Science story/יח"צ

הקולקציה הראשונה שתושק במסגרת הקונספט החדש זכתה לשם Science Story, והיא הומאג' למדענים שמאחורי הייצור העתידני. כאן נמצאות נעלי הקקטוס הנחשקות, שמיוצרות בתהליך ייחודי בו מופק בד דמוי עור מהצמח, אשר בתהליך גידולו נעשה שימוש מופחת במים. ביום ההשקה ב- 5 באפריל בחנות הדגל של H&M בקניון TLV MALL ניתן יהיה למצוא מגוון פריטים אופנתיים, דוגמת מכנסי ג'ינס לבנים עם חגורה כפולה ונשלפת, חולצת קרופ לבנה עם כיס קדמי מוגדל וחליפה ספורטיבית.

מעבר לעיצובים הטרנדיים, הקולקציה עשויה כולה מחומרים מפתיעים וחדשניים כמו לדוג' חוטים העשויים מצמח הקיקיון, סיבים משמן ההמפ, שמזמן הפך לאחד החומרים הנחשקים בעולם, וחומרים שמקורם בשאריות פלסטיק וסיבי עץ - המקבלים חיים חדשים בזכות פריטים שכל אחת מאיתנו תרצה בארון.

הקולקציה השניה תגיע אלינו ביום כדור הארץ ה-22 באפריל והפעם המיקוד כולו יהיה בסיפורים שמאחורי הצבעים והרצון ליצור מודעות להשפעות הסביבתיות שיוצרים תהליכי הצביעה וההדפסה על בדים. הקולקציה, שנקראת Color Story, מציגה טכניקות צביעה חדשניות, דוגמת שימוש בפיגמנטים צמחיים המופקים בתהליך ביו-טכנולוגי.

H&M. יח"צ,
Color story/יח"צ

הקולקציה השנייה משלבת בין סגנון בוהיימי לאדג'י, עם גופיות ספגטי עדינות, בעלות הדפסים דיגיטליים, חצאית רכה ונינוחה ושמלה רפויה שצבועה בפיגמנטים שמקורם בצומח. השילוב בין גזרות נשפכות ורכות לפריטי דנים קשיחים יוצר הרמוניה בלתי צפויה. גם הפעם, ההפתעה הגדולה היא הנעליים - זוג סנדלים שסולייתם עשויה מקצף גמיש שמקורו מאצות.

קולקציית "Science story" תושק ב-5 באפריל ו-"Color story" תושק ב-22 באפריל בחנות הדגל של המותג בקניון TLV MALL.

H&M. יח"צ,
Color story/יח"צ
H&M. יח"צ,
Color story/יח"צ
H&M. יח"צ,
Color story/יח"צ
מערכת וואלה! אופנה בשיתוף H&M
  • עוד באותו נושא:
  • H&M
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully